Mummolle pitää viedä päivittäin kermaa, kilo voita, 2kg jauhoja jne
Onko terveellistä leipoa rasvaisia leivoksia joka päivä? No ei ole.
Kommentit (28)
Mummo on sairas, ei se tuota määrää päivässä käytä.
Aivan sama, mummo on kuitenkin jo elämänsä ehtoopuolella. Leipoo varmaan pakkaseenkin, että on tarjottavaa kyläilijöille.
Joo itse olen nähnyt että laittaa ihan liikaa voita kun tekee ruokaa🤨 siinä kärsii verisuonet urakalla.
tuo oli 1kk syyttinkit kiintiöitä. ap on todella tyhmä eikä veisi mummolle edes kuukaudessa
Vierailija kirjoitti:
Joo itse olen nähnyt että laittaa ihan liikaa voita kun tekee ruokaa🤨 siinä kärsii verisuonet urakalla.
Haista sinä home. Voi on terveellistä rasvaa eikä verisuonet kärsi.
Verisuonet kärsii kylläkin huonoista rasvoista, mitä nykymammat käyttää.
Paljon haitallisempaa se valkoinen jauho on kuin voi. Jos ei ole ylipainoa, niin kummastakaan ei ole haittaa.
Jospa se leipoo myyntiin?
Leipominen on ihan tervettä.
Tosin kaikkien leivottujen tuotosten syötni sitten ehkä ei, mutta sitähän ap ei kysynyt.
Mummo alkaa olla elämänsä ehtoopuolella, joten saa syödä ja nauttia täysillä eikä tarvi tuijottaa kaloreita.
Anna elää kuin tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Mummo alkaa o8lla elämänsä ehtoopuolella, joten saa syödä ja nauttia täysillä eikä tarvi tuijottaa kaloreita.
Anna elää kuin tahtoo.
Tämä!
Tai ties jos se diilaa naapurin rouville ja herroillekin, joilta sukulaiset ovat kieltäneet epäterveelliset ainekset.
Vierailija kirjoitti:
Mummo alkaa olla elämänsä ehtoopuolella, joten saa syödä ja nauttia täysillä eikä tarvi tuijottaa kaloreita.
Anna elää kuin tahtoo.
Tuttu erikoislääkäri sanoi , että kun tulee ikää tarpeeksi ( eli alkaa lähestyä 85v) niin ihmisen kuuluu elää ja nauttia, koska elinpäivät saattavat olla lopussa.
Siinä vaiheessa ei enää tuijotella kaloreita vaan saa syödä mitä ikinä haluaa. Muistakaa se.
Naisten kuolinikä on yleensä n 84- 85v ja miesten hieman alle 80v. Loppuelämässä ei pidä kituuttaa ruuan ja herkkujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista sinä home. Voi on terveellistä rasvaa eikä verisuonet kärsi.
Verisuonet kärsii kylläkin huonoista rasvoista, mitä nykymammat käyttää.
Eikös Väyrysen Paavokin sanonut että "Mikä voisi olla terveellisempää kuin aito luonnon voi!"
Unohdit kahvin ja sokerin. Niitäkin mummo pyytää tuomaan, kun on dementoitunut eikä enää muista, mitä kaikkea hänellä on kaapeissaan.
Voita ja sokeria ynnä muita myrkkyjä käyttävä mummoni eli 99 -vuotiaaksi. Virallisterve mummoni meni multiin 86 -vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Voita ja sokeria ynnä muita myrkkyjä käyttävä mummoni eli 99 -vuotiaaksi. Virallisterve mummoni meni multiin 86 -vuotiaana.
Voi ei ole myrkkyä.
Hyvin pitkälle mummo on pärjännyt noilla eväillä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin hemmettiin se saa kulumaan kilon voita päivittäin??
Tai 2 kg jauhoja!?
Kaikki eurooppalaisethan ovat jo kuolleet vehnäjauhoihinsa. Tanskan salmien eteläpuolella ei ole kuin autiomaata.
Mihin hemmettiin se saa kulumaan kilon voita päivittäin??