Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teidän 1.5-2-vuotiaat osaa? Olisi kiva kuulla ja vähän

Vierailija
26.07.2006 |

vertailla omaan kullannuppuun :-)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden lapset tämän ikäisinä osaavat kun minulla ei ole paljoakaan saman ikäisiä lapsia tuttavapiirissä joihin voisi " verrata" omaansa :-)

Vierailija
2/4 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelee, juoksee, hyppii tasajalkaa, puhuu selkeitä sanoja, sanoo S-kirjaimen ei R-kirjainta, osaa laittaa kengät jalkaan, pukea ei osaa, riisuu kyllä, syö itse, käy potalla,tekee palapelejä, piirtää suttua, yrittää jo kovasti ajaa pyörällä... kiukuttelee ja on enkeli:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi lisäksi pukee myös itse. Ikää 1v9kk.

Vierailija
4/4 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo mamma,pappa,kakka,mummo

Pukee housuja ja hameita,juoksee,hoitelee yhtä ja samaa nukkea,Kiukkunen ku apina aina joskus,kiipeilee vaikka katolle jos on tikkaat nenän edessä (huomaamatta pääsi kiipeämään asuntoauton parvelle =/)

Eilen naurettiin vääränä kun neiti sai uuden t-paidan ja käskin käydä näyttään isille,noooh tyttö meni isänsä viereen,keikutteli pyllyä ja pyöritti käsiään niinku olkapäistä asti!! =DD

Ja OSAA PITÄÄ PUOLIAAN!!

niin ja pistää kenkiä jalkaan,juoksee kaupassa hyllyjen taakse ja sit ku menee ettiin sitä niin se oottaa hyllyn takana valmiina asennossa hymy korvissa ja kun äitin pää pilkottaa niin räkänaurut ja mILJOONAA KARKUUN hekotuksen saattelemana.. *huoh*