Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua ärsyttää, että yleensä uskovaisia pidetään aborttivastaisina.

Vierailija
07.03.2014 |

Pienestä loukkaannun, mutta itse kuulun kirkkoon (en mikään yltiöuskovainen ole), enkä vastusta aborttia. En myöskään vastusta homoseksuaaleja, esiaviollista seksiä, lävistyksiä tai muutakaan, mitä "uskovaiset vastustavat". Muka.

Abortti on raskauden keskeytys. Ei tappamista. Se on alkio. Se ei ole ihminen. Eikä persoona. Suosittelen aborttia teineille ja on-off- suhteessa eläville.

Sen sijaan vastustan jyrkästi sitä, että jotkut pummit ravaavat jatkuvasti abortoimassa sikiöitään. Abortille pitää asettaa tiukemmat rajat, esim. nainen saisi abortoida vaikka 2 - 3 kertaa. En lainkaan hyväksy sellaista, että kipitetään 13 kertaa vuodessa aborttisaleilla.

Tietenkin kyse on myös siitä, käyttääkö ehkäisyä. Homma on yksinkertainen: ei ehkäisyä, ei aborttia. Jos joku tätsy saa päähänsä nussia ilman ehkäisyjä, niin turha ravata abortoimaan. Se on sitten voi voi. Ymmärtäisin kyllä, jos joltakin teiniltä/opiskelijalta ehkäisy pettää ja pamahtaa paksuksi, mutta että +30v:t ramppaa lääkärillä. Pitäisi määrätä niin, että jos ehkäisyn huolimattomuuttaan jättää pois, niin aborttia ei tule. Ei sitä ehkäisyä kukaan teidän puolestanne hoida.

Halusin vain että tiedätte, että niistäkin, jotka johonkin ylempään voimaan uskovat, löytyy meitä jotka eivät tuomitse näitä puhuttavia aiheita.

Olen puhunut.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti hullut ovat aina äänekkäimpiä, sama pätee myös näihin himouskovaisiin. Heillä on kova julistamisen tarve, joten ulkopuolisille tulee mielikuva enemmistöstä.

Vierailija
22/22 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua sitten ärsytä se, että useimmat uskovaiset ovat abortinvastaisia? Suuntaa huomiosi heihin, ei niihin ei-uskovaisiin, jotka jo tietävät tuon asian faktaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla