Mistä köyhä voisi ostaa hyvät rintsikat?
Mulla isohkot rinnat,mutta löysät.Toinen tissi on erikokoinen kuin toinen,ja mitkään liivit eivät ole olleet hyvät.Jos se on hyvä toiselle rinnalle, toinen pulpahtaa ulos.
Kommentit (37)
Brastop.com ja voit saada hyvät liivit kympillä. Laatumerkkejä, ei mitään change-kuraa.
Mun mielestä just netistä on paras ostaa, kun saa kotona sovitella. En koskaan osta liikkeestä, koska inhoan sovittaa niitä siellä.
Mulla on vain H&M:n liivejä. Ihan asiansa ajaa, mutta voisin kans haluta jotku paremmat. Saako noita Changen liivejä netistä tilattua?
Voit tilata Changen liivejä, mutta mene ihmeessä heidän kauppaan. Myyjä kerää sinulle isot kasat liivejä sovitettavaksi. Tuo uusia kokoja tarvittaessa. Saat taatusti oikeankokoiset liivit. Sen jälkeen voit halutessasi tilata netistäkin, koska koko on selvillä.
Lindexissä on aika hyvä valikoima, hinnat kohtuulliset. Ja kannattaa hyödyntää alennusmyynnit, esim. nyt joulun jälkeen sai "joulupunaisia" liivejä jopa -70% (ovh. on yleensä 20-30€) joten hintaa ei paljon jäänyt. Toki alesta jos ostaa on tuurista kiinni onko omaa kokoa/itselle sopivaa mallia.
Mä olen löytänyt Seppälän alekoreista monet hyvät, just ostin kahdet 6 euroa maksoi kappale. Toiset sellaiset pehmustetut kupit ja toiset pitsiset, mun kuppikoko on F ja hyvin löysin kokoja. Normaalihintaisetkin menevät hintaluokassa 20-30.
Changesta saa ihan hyvään hintaan kun liittyy kanta-asiakkaaksi. Usein esim. 2 yhden hinnalla tai muita kampanjoita, jotka kannattaa käyttää hyväksi.
Ja laatu on todella hyvä.
Cubus! H&m:llä ei ole minulle tarpeeksi pientä ympärysmittaa. Harmi, siellä olis nättejä. Terv. 65E
Changesta pakko todeta, että niitä vois luulla todella hyviks liiveiks ja sitä ne onkin kun vertaa johonkin hm:n tai seppälän rimpuloihin, mutta Changen liivit menettää lähes heti muotonsa. Ostin ennen aina liivit Changelta kun suomessa muissa liikkeissä ei löytynyt kokoja. Joka ikinen kerta ympärysmitta levähti heti käytössä ja kuppi tuntuikin liian pieneltä.
Sitten sain ensimmäisen lapseni ja piti sanoa Changelekkin hei hei kun ei koot enää riittäneet. Testailin lopulta ulkomaalaisia nettikauppoja ja löysin tuon bravissimo.com (mainitsin aiemminkin siitä kommentissani). Palautin alkuun kahdesti liivit takaisin, koska koon löytäminen oli vaikeaa kun koot ei ole sitä mihin on totuttu. Nyt olen löytänyt sopivan koon ja liivit ovat aivan uskomattomia. Todella paljon valinnanvaraa, tilaus toimitetaan nopeasti, hinnat ei päätä huimaa ja liivit istuvat aivan uskomattoman hyvin ja ovat tukevammat kun mitä tiesin edes olemassa olevan.
Ja tosiaan mulla on nyt kokona 34J tuolla, se vastaa suomen koossa 75 jotain. Kai L??? Mutta tosiaan suomesta en oman kokosia liivejä löydä.
Ei halvalla saa hyvää. Itselläni maksaa aina noin 80€ rintsikat, siksi niitä ei olekaan kuin parit kierrossa.
H&M:sta!
Itse löysin sieltä todella hyvät ja istuvat rintsikat ja halvalla tietty. Pitää vaan ottaa normaalia kokoa suuremmat.
Nettikaupat, esim. Figleaves. Googlaa.
Minä käytin H&M:n rintsikoita, kunnes olin imettänyt kahta lasta ja rinnat ovat löysät. Enää ei vain voi käyttää, sieltä ei löydy sopivan mallisia löysille rinnoille. Minä löysin kohtuuhintaisia Espritiltä. Verkkokaupasta tilattu (olen joutunut ottamaan pienemmän koon kuin tuolta HM:ltä), löytyy hyvin omat osastot eri mallisille rintaliiveille. Tarjouksissa on ollut jopa 10 eurolla, mutta normaali hinnat taitaa pyöriä 30€ tienoilla.
Minullakin eri kokoiset rinnat, ostan suuremman mukaan, koska minusta on törkeän näköistä jos rinta pulpahtaa ulos. Kyllä se pienempi siellä sisällä pysyy, mutta ei tietenkään tue sitä kunnolla. :(
Eikö nettikaupoissa ole hankalaa se,että ei voi sovittaa? HM rintsikat ei mulle kyllä sovi, olen kokeillut erikokoisia ja mallisia. ap
Alennusmyynneistä. Kävisikö sellaiset, missä on irrotettavat lisätäytteet? Voisi ottaa toisesta kupista täytteen pois. Tai sitten lisäät irto "kanafileen" pienenmän rinnan kuoppiin.
Viidelläkympillä Changesta. Tarjouksista ja alesta halvemmalla. Myös Triumphilla on hyviä. Saa alle viidelläkympillä marketista. Ostan itselleni 50-60 liivejä. Tykkään kauniista kuoseista ja väreistä. Niinpä käytössä noin 15 liivit. Kuppikoko on F-G ja rinnat ovat iän myötä löystyneet.
Osta full cup - liivit. Sopivat parhaiten isoille ja löysille rinnoille. Mitään ei pulpahtele.
Kokeile markettirintsikoita esim. finnwear. Ne ei yleensä mulle oikein istu mutta halpoja ne on.
Onhan se hankalaa, mutta aina voi palauttaa. Sen takia ostin netistä, kun Espritin liikkeissä on huono valikoima ja ajattelin kokeilla, kun oli tarjouksessa ja ostin muutamat normaalihintaiset lisäksi. Muuten rintaliivit ovat niin kalliita.
Löytyisiköhän kaupoista jotain rintaliiveihin kiinnitettävää pienentävää osaa? Luulisi, että jossain olisi jos osaisi etsiä. Samantyylistä kuin rintaliivi suojat imettäville.
T. 5
Mistä noita full cup liivejä saa, ja mikä niissä on se hyvä juttu?
Www.cellbes.fi
Eriparirintaisen pitää kiristää sen pienemmän rinnan puoleista olkainta enemmän.
Jos oikein tiukaksi menee niin voi tehdä itse rintsikkansa. Kaavat ja tarvikkeita löydät osoitteesta www.mybra.com.