Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

taka-töölö, millaista aluetta?

Vierailija
06.03.2014 |

onko ihan wt? onko lapsiperheellä turvallista? uskaltaako kulkee myöhään iltasella?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkö kukaan?

Vierailija
2/11 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan wt. Näkeehän sen asuntojen hinnoistakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 23:54"]

Joo, ihan wt. Näkeehän sen asuntojen hinnoistakin.

[/quote]

:D

Ihan tavallinen alue se on. Lapsiperheet tuntuvat viihtyvän siellä hyvin. 

Itse tykkään enemmän ullanlinnasta, lauttasaaresta ja kruununhaasta, mutta töölö, ja taka-töölö on ihan ok myös.

Vierailija
4/11 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusulankadulla on narkkareita ja kauppatieteiden ylioppilaita, muuten on rauhallista. Lisäksi huomaa, että kiinteistövälittäjien Töölö on paljon laajempi kuin oikea Töölö.

Vierailija
5/11 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 00:01"]

Ruusulankadulla on narkkareita ja kauppatieteiden ylioppilaita, muuten on rauhallista. Lisäksi huomaa, että kiinteistövälittäjien Töölö on paljon laajempi kuin oikea Töölö.

[/quote]

Ruusulankadun aluetta kannattaa ihan oikeasti välttää, samoin siihen kesäkadun luo on tulossa toinen asuntola. 

Vierailija
6/11 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse oon monesti kävelly ruusulankadun poikki eikä ikinä oo mitään ongelmia ollu? Miten muka näkyy katukuvassa säätiö? Ei mitenkään mielestäni

Vierailija
7/11 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 00:11"]

itse oon monesti kävelly ruusulankadun poikki eikä ikinä oo mitään ongelmia ollu? Miten muka näkyy katukuvassa säätiö? Ei mitenkään mielestäni

[/quote]

Joo, sillähän sä sen huomaat, kun kävelet joskus siellä, olisko kuitenkin siellä asuvilla toisenlaisia kokemuksia; siellä on hakattu ihmisiä (vanhuksia myös), kauppoja ryöstetään koko ajan jne.

Muuta sinne, jos sulla ei kerran häiritse tuollainen.

Vierailija
8/11 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiriöitä, rauhallista seutua. Muutamia kivoja ravintoloita ja jotain kivoja kivijalkaliikkeitä (mutta valitettavan niukasti vielä). Mielestäni hyvää aluetta, jos arvostaa kaupunkimaista luonnonläheisyyttä (esim. pääsee helposti lenkille rantaan, Keskuspuistoon, tms) ja hyviä kulkuyhteyksiä (esim. moottoriteille pääsee paljon nopeammin kuin keskustasta). Löytyy myös hyvin puistomaisia katuja millä asua ja kauniita vanhoja taloja. Myös useita hyviä päiväkoteja.

Vierailija
9/11 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä, pönöttävä betonialue. 

Vierailija
10/11 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kulkuyhteydet joka puolelle, reilusti ulkoilualueita ja muutenkin viihtyisä.

Vierailija
11/11 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusulankadulla kyllä taitaa alkaa asuntola näkyä jo asuntojen hinnoissakin. Paljon on nimittäin alueen asuntoilmoituksia tullut katsottua viime aikoina, ja se yksi, josta ensimmäinen ajatus oli, että onpa tämä halpa, oli sitten Ruusulankadulta. 

Mutta joo, todellakin ihan mukavaa seutua, jos haluaa asua kantakaupungilla ratikkareittien varrella, asuntojen hinnat  toki sen mukaiset. Itsekin olen lähinnä tuolta ja Kruunuhaasta (jossa on muuten sitten isoja  eroja hinnoissa) katsellut asuntoja, Ullanlinna on vähän mahdollisuuksien yläpuolella, asuntojen neliöhinnat suhteessa kuntoon ovat kuitenkin huomattavasti korkeammat. Lauttasaaressa on tällä hetkellä asuntojen hinnoissa melkoinen metro-lisä, siinä kannattaa harkita jo, lähteekö sittenkin Espoon puolelle, kun ns. Vanhan Lauttasaaren taloja lukuunottamatta saman tyylistä asumista saa Espoosta (ok, Larussa ovat *ne merinäköalat* Vattuniemestä, mutta sanotaanko nyt vaikka näin, että ovat aika kälyisiä vaikka Sörkan vastaaviin verrattuna) samalta etäisyydeltä metroon huomattavasti mielekkäämmillä neliöhinnoilla.