Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni kiinnostui kannabiksesta kannabis-illan jälkeen?

Vierailija
06.03.2014 |

Kuinka moni haluaa kokeilla kannabista laillisesti Coloradon malliin? Vai aiheuttiko k-ilta lähinnä vastareaktion ja agressioita tyyliin maahanmuuttajat on ok, kunhan tulevat tänne töihin.

Asiallisia vastauksia kiitos.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi Jaxherrer lajikkeen. Minua kiinnostaisi lääkinnällisesti adhd taipumusten hoitoon. Myös lueskelin Haze nimisestä Itävaltalaisesta lajikkeesta, joka tasaisi adhd:ta.

Pikaisen tietohaun mukaan minulle ei sopisi indikat eli Intialaiset väsyttävät ja vainoharhoja aiheuttavat lijikkeet. Viihdekäyttöön en hae mitään. Minusta vodka sopii hyvin villeihin parinvaihtoihin ja sekoiluihin pikkujouluissa. Lähinnä arkiseen jokapäiväiseen lääkintään olisin kiinnostunut. Toki laki tulee vastaan ja en voi rikkoa sitä, koska olen hyvin merkittävä ihminen. Toki teillä kassatyöntekijöillä ja siivoojilla on se etulyöntiasema että  voitte rikkoa helpommin lakia, kuin muut.

Vierailija
2/60 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne vaan nimiä niin krp kerää ip-osoitteet varmaan talteen :D :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 puhuu bullshittiä.

Vierailija
4/60 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajana näen valtavasti alkoholin tuhoamia ihmisiä. Jos on totta, ettei kannabiksella varsinkaan syötynä ole sen veroisia haittoja, toivotan ilomielin sen tervetulleeksi, mutta vain alkoholin sijasta. Poltettunahan kannabissätkästä saa moninverroin enemmän tervaa kuin tupakasta, joten sitä en kannata. Kun kannabis laillistetaan, voisin hyvin kokeilla itsekin, miksei, juonhan minä silloin tällöin lasin viiniäkin. Lääkekäyttö kiinnostaa tietenkin myös. 

Vierailija
5/60 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi vastata tähän, koska tiedän että meillä on tarkka rikoksentorjunta Suomessa. Sanoisin että en ota kantaa tähän. Suosittelen jokaista käyttämään proxyä. Poliisi tosiaan oikeasti kerää tietoa kannabismyönteisistä ihmisistä ja tekee satunnaisia ratsioita näiden kotiin, jopa huomaamatta.

Kyseinen kasvi kyseenalaistaa koko kapitalistisen järjestelmän ja kultuurin, jonka pohjalle kansakunta on luonut jalustan. Syystäkin erittäin vaarallinen kasvi.

Jos olisin uskovainen väittäisin että kyseessä on Jumalan kielletty hedelmä, josta Eeva otti palan ja tarjosi Aatamille.

Vierailija
6/60 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 21:16"]

En uskaltaisi vastata tähän, koska tiedän että meillä on tarkka rikoksentorjunta Suomessa. Sanoisin että en ota kantaa tähän. Suosittelen jokaista käyttämään proxyä. Poliisi tosiaan oikeasti kerää tietoa kannabismyönteisistä ihmisistä ja tekee satunnaisia ratsioita näiden kotiin, jopa huomaamatta.

Kyseinen kasvi kyseenalaistaa koko kapitalistisen järjestelmän ja kultuurin, jonka pohjalle kansakunta on luonut jalustan. Syystäkin erittäin vaarallinen kasvi.

Jos olisin uskovainen väittäisin että kyseessä on Jumalan kielletty hedelmä, josta Eeva otti palan ja tarjosi Aatamille.

[/quote]

Suomen poliisilla taitaa olla muutakin tekemistä kuin kytätä jonkun vauvapalstan kävijöitä ja ratsata niiden koteja.

Vierailija
7/60 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 21:10"]

Sairaanhoitajana näen valtavasti alkoholin tuhoamia ihmisiä. Jos on totta, ettei kannabiksella varsinkaan syötynä ole sen veroisia haittoja, toivotan ilomielin sen tervetulleeksi, mutta vain alkoholin sijasta. Poltettunahan kannabissätkästä saa moninverroin enemmän tervaa kuin tupakasta, joten sitä en kannata. Kun kannabis laillistetaan, voisin hyvin kokeilla itsekin, miksei, juonhan minä silloin tällöin lasin viiniäkin. Lääkekäyttö kiinnostaa tietenkin myös. 

[/quote]

Paitsi että kannabista harvemmin poltetaan neljä kertaa päivässä. Eli se tarkoittaisi että edelleen askin polttavat päivässä aiheuttavat enemmän tervaa keuhkoilleen, kuin neljä kannabissätkää vetävät työttömät syrjäytetyt käyttäjät. Tietenkin työpaikan saaneena se jäisi yhteen per ilta. Eli olisi noin 4 savuketta päivässä, joka on aika vähän mitä tupakointiin tulee.

Normaalistihan tupakoitsija vetää askin päivässä.

Ja suurin osa kannabiksen käyttäjistä polttaa pari kertaa kuussa. Se tekee vain korkeintaan 8 savukkeen verran. Jos taas mietitään huvikäyttöä viikonloppuna (la) niin kuukaudessa se tietää tervaa noin alle askin verran eli 16 savuketta tupakkaa tervaa... Todella vähän.

Eikä ole tehty tutkimusta miten paljon aiheuttaa haittoja kaupunkien keskustan autoliikenne jalankulkijoille. Se on taas ihan toinen terveydellinen haittatekijä keuhkoille. Suurimmissa miljoonakaupungeissa liikenne on oikea terveydellinen uhka keuhkoille siksi sielä käytetään hengityssuojaimia ihan päivittäin.

Vierailija
8/60 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 21:25"]

[/quote]

Paitsi että kannabista harvemmin poltetaan neljä kertaa päivässä. Eli se tarkoittaisi että edelleen askin polttavat päivässä aiheuttavat enemmän tervaa keuhkoilleen, kuin neljä kannabissätkää vetävät työttömät syrjäytetyt käyttäjät. Tietenkin työpaikan saaneena se jäisi yhteen per ilta. Eli olisi noin 4 savuketta päivässä, joka on aika vähän mitä tupakointiin tulee.

Ja suurin osa kannabiksen käyttäjistä polttaa pari kertaa kuussa. Se tekee vain korkeintaan 8 savukkeen verran. Jos taas mietitään huvikäyttöä viikonloppuna (la) niin kuukaudessa se tietää tervaa noin alle askin verran eli 16 savuketta tupakkaa tervaa... Todella vähän.

Eikä ole tehty tutkimusta miten paljon aiheuttaa haittoja kaupunkien keskustan autoliikenne jalankulkijoille. Se on taas ihan toinen terveydellinen haittatekijä keuhkoille. Suurimmissa miljoonakaupungeissa liikenne on oikea terveydellinen uhka keuhkoille siksi sielä käytetään hengityssuojaimia ihan päivittäin.

[/quote]

Mitenniin normaalisti askin päivässä? :D Itse poltin vähän vajaa 10 vuotta enkä varmaan koskaan askia päivässä (paitsi ehkä joskus jos oli oikein riehakas ilta joka jatkui pitkälle seuraavaan aamuun), ja silti pidin kyllä itseäni tupakoijana, poltinhan joka ikinen päivä. Kannabis saattaisi kiinnostaa, mutta tuon menneisyyden nikotiiniriippuvuuden vuoksi en uskalla polttaa mitään missä on nikotiinia edes vähän joten jäänee ainakin poltettuna koittamatta.

Vierailija
9/60 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 21:25"]

[/quote]

[/quote]

Mitenniin normaalisti askin päivässä? :D Itse poltin vähän vajaa 10 vuotta enkä varmaan koskaan askia päivässä (paitsi ehkä joskus jos oli oikein riehakas ilta joka jatkui pitkälle seuraavaan aamuun), ja silti pidin kyllä itseäni tupakoijana, poltinhan joka ikinen päivä. Kannabis saattaisi kiinnostaa, mutta tuon menneisyyden nikotiiniriippuvuuden vuoksi en uskalla polttaa mitään missä on nikotiinia edes vähän joten jäänee ainakin poltettuna koittamatta.

[/quote]

Jokatapauksessa voidaan sanoa että normaali tupakoitsija vetää enemmän tervaa keuhkoihinsa, kuin kannabista polttava, ellei ole kannabiksen kasvattaja ja narkomaani. Yleensä kannabiksen kasvattajat polttavat suuren satonsa nopeasti ja tehokkaasti kroonisesti yksin, koska pelkäävät poliisia, joten hillitty käyttö on mahdotonta.

Vierailija
10/60 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 21:43"]

Jokatapauksessa voidaan sanoa että normaali tupakoitsija vetää enemmän tervaa keuhkoihinsa, kuin kannabista polttava, ellei ole kannabiksen kasvattaja ja narkomaani.

[/quote]
Käytännössä jokainen kannabiksen polttaja on myös tupakoitsija. Savuttomat käyttävät kannabiksensa sitten muilla tavoilla. Tosin tästähän nyt ei ollut kyse kannabis vs. tupakka vaarat "väittelyssä".

Vierailija
11/60 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta olla muutaman kymmenen vuoden päästä samassa kunnossa kuin se opettaja joka oli käyttänyt pilveä vain 1x/kk rentoutumis tarkoitukseen. En voi käsittää miksi se pitäisi saada lailliseksi.

Vierailija
12/60 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 21:48"]

Ei kiinnosta olla muutaman kymmenen vuoden päästä samassa kunnossa kuin se opettaja joka oli käyttänyt pilveä vain 1x/kk rentoutumis tarkoitukseen. En voi käsittää miksi se pitäisi saada lailliseksi.

[/quote]

Oikeasti uskot, että kerran kuukaudessa poltetut paukut pehmittää pään? Opettajan pään oli pehmittänyt joku muu, tai hän polttaa huomattavasti enemmän mitä kertoi....tai sitten hän oli pilvessä lähetyksessä.

Vierailija
13/60 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllähän kannabiksen käyttäjätkin on minusta ihan ok, jos käyvät oikeissa töissä ja maksavat veronsa. Suurin osa kannabiksen käyttäjistä on viihdekäyttäjiä eikä oikeasti sairaita.

Vierailija
14/60 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas, en halua muuttua yhtään tämän hitaammaksi tai mennä psykoosiin, joten ei kiitos minulle. :D

Laillistaminen voisi olla siinä mielessä ok, että saataisiin lisää verotuloja ja poliisin voimavarat eivät menisi pössyttelijöiden vahtaamiseen.

Vierailija
15/60 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 22:11"]

Voi taivas, en halua muuttua yhtään tämän hitaammaksi tai mennä psykoosiin, joten ei kiitos minulle. :D[/quote]

Älä sitten ota alkoholiakaan yhtään. Ohjelmassahan dosentti sanoi, että alkoholipsykoosiin menee siinä missä kannabispsykoosiin jos on alttiutta.

Vierailija
16/60 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaudesta paha sanoa. Ehkä kannabis sittenkin lisää monipuolisuutta ajatteluun ja kun artikuloidaan jotain niin sanasto ei välttämättä pysy siinä määrin mukana että tulee katkoja ja ajatus enemmänkin juoksee pidemmällä, kuin kieli.

Jos ymmärätte. Monilla lukihäiriöisillä on tämä ongelma. Ettei saada sanottua selvästi sitä mitä halutaan tietyssä ajassa. Etenkin tuossa keskustelussa aika juoksee nopeasti ja pitäisi olla todella nopea ulosannissaan.

Tuo suomen tunnetuin kotikasvattaja osasi ulkoa kaiken ja hän on lahjakas alallaan. Hän on aktivisti. Hyvä roolisuoritus häneltä. Hieno mies kaikilta puolin, pitää ihan ihailla. Mitkähän ovat hänen taustansa?

Vierailija
17/60 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelannut elämässäni pilvellä ja alkolla.

En ole saanut mieltäni sekaisin pahasti. Hitailla toki voin käydä viikkojen putkien jälkeen, kunnes aivot taas normalisoituvat.

Pitää todeta että todella kovan työn alla on saada itselleen psykoosi tai todellinen mt-häiriö, jos oikeasti sellaisen haluaa.

Parhaimmillaan aikoinaan meni 20-100g kukkaa päivässä. Ja alkoholisti aikoina meni päivässä bisseä 24 tölkkiä. Monta kuukautta putkeen. Parhaimmillaan vuosia lukuunottamatta pyhiä, jolloin olin selvinpäin sukulaisille. Myös häissä ja hautajaisissa olin selvinpäin.

Nykyään on selviä jaksoja, johtuen töistä. Aikaamme kuluu pätkätyöllisyys ja minulle työttömyys tuo tyhjyyttä, jonka täytän alkoholilla tai pilvellä. Pilvi olisi sikäli parempi terveydellisistä syistä että olisin parempi vanhempi aamupäivisin lapsilleni, kuin alkoholin takia. Hoitoa olen hakenut, mutta paras hoito olisi vakituinen työpaikka, asuntolainan saanti ja lisää lapsia. Tätä ei nykyään saa ja kierre on valmis. Muuttoja paikkakunnalta toiselle ja viikonloppuista vanhemmuutta lapsille. Se on rankkaa tämä rekkamiehen homma. Pilveä ei voi kasvattaa koska kumppani on niin tärkeässä virassa että kiinnijäänti pilaisi koko perheen talouden.

Paska paikka. Paska elämä kapitalistisessa yhteiskunnassa jaksaa tätä raskasta oravanpyörää päivästä toisen orjana ja tuntien itsensä ihan kävyksi kävyttä. Sanotaan että en tiedä edes mikä osanen olen tätä helvetin pyörää. Teen vain jotain että lapseni saavat elantonsa ja yritän jaksaa tuskaa päivästä päivään, kunnes nään heidät viikonloppuisin, jos olen edes samassa maassa. Pahimmillaan tapaan vaimoani ja lapsiani kerran kuussa. Pilvi olisi siitä hyvä että kykenisin täysipainoisesti käymään töissä ja unohtamaan kaipaukseni, rakkauteni perheeseeni. Raskasta olla rekkamies. Se joka tietä kulkeee.

Vierailija
18/60 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne kannabiksen kannattajat oli sen verran omalaatuista sakkia, että en haluaisi samaistua sellaisiin ja alkaa kannabista käyttää. Ne varoittavat esimerkit keskustelussa,mm. se mies, joka oli 12-vuotiaasta käyttänyt kannabista, oli myös aika hiuksia nostattavia.

PIdän vähän säälittävinä ihmisiä, joiden täytyy saada pää sekaisin jollain aineilla. Ei voi mitään. Juon itse kyllä joskus alkoholia, mutta ei mulla ole mitään tarvetta päihtymiseen. Ehkä syynä on se, että olin reippaasti yli 20-vuotias, ennen kuin aloin juoda edes viiniä ruoan kanssa. mitä nuorempana alkaa käyttää päihdyttäviä aineita, niin aivothan muokkautuu sitten sen mukaan, se ehkä aiheuttaa sen, että pitää saada pää pöhnäiseksi, en tiedä.

Minulle tuli vaan vahvemmin sellainen olo tuosta keskustelusta, että mitään huumeita ei tule sallia.

Vierailija
19/60 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jack Horror kiinnostaa minuakin. Mistä siemeniä oikein saa ja milloin niitä kannattaa esikasvattaa? Tomaatit ja paprikachilit ovat jo itämässä.

Kasvaako Jack Horror Suomen olosuhteissa?

Olisiko meidän olosuhteille jotain sopivampaa siementä?

-Ritu

Vierailija
20/60 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 21:16"]

[/quote]

Jos käytät kannabista, niin tuo kirjoituksesi oli jo vahva osoitus siitä, että ei kannata sekaantua mihinkään ns. "lieviinkään" huumeisiin. Seurauksena ainakin vainoharhaista käytöstä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän