Mies tarvitsee enemmän hellyyttä.. Mitä tehdä?
Onko kellään muilla näin päin? Tarvitsen minäkin seksiä ja tykkään halata ja pussata aina välillä, mies taas haluaisi koko ajan. Yleensä mies tekee näihin läheisyysjuttuihin sen aloitteen, harvoin pistän vastaan.. Valitan sitten, jos en halua ketään lähelleni sillä hetkellä. Mies tuntee kuulemma itsensä epäviehtätäväksi ja ei-haluttavaksi, koska minä en ns. "ehdi" tekemään koskaan aloitetta kun mies on jo kiinni mussa :(. Miten tällainen ristiriita pitäisi yrittää ratkaista? En voi oikein pakottaa itseäni menemään koko ajan miehen lähelle, jos en itse oikeasti vaan halua läheisyyttä sillä hetkellä. Läheisyydentarve ei ehdi kunnolla edes mulla syntyä, kun mies on jo ns."kinuamassa" halia tms.
Tästä päästäänkin siihen, että mua ärsyttää se jatkuva ruinaus ja miestä ärsyttää ruinata. Pattitilanne. En ymmärrä miten mies voi olla noin läheisyyden tarpeessa! Aina jos nähdään niin kyllä harrastetaan seksiä, halaillaan sohvalla/sängyllä ja istutaan läheikkäin. Usein miehen aloitteesta, itse voisin olla välillä kauempanankin, mutta torjun kyllä miehen jos alkaa oikeasti ihan ahdistaa. Silti jos mieheltä kysyttäis, niin me oltaisiin koko ajan kiinni toisissamme. Itse taas kaipaan fyysisesti omaa tilaa aika paljonkin, eikä mielestäni rakastamisen tai tykkäämisen ainoa näyttämismuoto ole halailu tai fyysinen läheisyys...
Vinkkejä?
Kommentit (7)
Erilaiset hormonitasapainot ehkä. Mies on kiintyneempi suhun kuin sä häneen?
Kiitos vitonen vastauksestasi. Ehkä mä sitten koitan välillä tehdä aloitetta, niin mies ei tunne itseään niin epävarmaksi. Mulla on itselläni myös tosi heikko itsetunto. En pelkää torjutuksi tulemista, mutta minut on torjuttu menneisyydessä niin monta kertaa, että tavallaan opin olemaan ilman fyysistä hellyyttä. Pelkkää seksiä käytännössä, näin oli siis ennen. Vähän hankala on ollut irrottautua tuosta..
Nimenomaan ollaan tommosessa oravanpyörässä ja tästä ollaan kyllä juteltu.. Mua vaan ei jostain syystä oikeasti huvittaisi olla yhtään enempää lähellä. Olen ehkä enemmän sellainen hyvää kumppanuutta jne arvostava kuin intohimoa, vaikka pitää intohimoakin olla esimerkiksi seksin suhteen. En ole sellainen, että etsisin sitä kuuminta ja hoteinta miestä itselleni. Sellaisissa suhteissa ajaudun vain tappeluihin kun tunteet räiskyy liikaa. Nykyistä miestä arvostan juuri ns. syvällisellä tasolla ja kumppanuuden kautta, vaikka samanlaista hullua intohimoa ei ole koskaan ollutkaan. Toki siis meilläkin on intohimoa, pidän hänestä ja tykkään seksistä yms :D.
ap
Ap
Meillä mies vonkaa rapsutusta jatkuvasti. Vaikea kirjoittaa palstalle käsipuolena. Jos keskeytän tai lopetan, työntää selkänsä läppärin näytön eteen ja mouruaa "rapsutaaaaaaa-aa-aa".
No ainakin lasten kanssa tuollaiseen on auttanut että itse antaa aktiivisesti läheisyyttä jollotoisekseen läheisyyden tarve vähenee kunlähisyyttä saa ruinaamattakin.
kokeile hetken aikaa niin että ohikulkiessasi tarkoituksella hipaiset, suukotat tai muuta vastaavaa. Kun sinulla on pari minuuttia joutilasta aikaa niin helli miestäsi ihan kuten hieroisit tai muuten hoivaisit. Voi olla että miehen hellyyden tarve hieman helpottuu ja sinun on helpompi antaa hellyyttä kun voit antaa sitä paremmin sinulle sopivana hetkenä.
Mulla on ollut pari tollasta miestä ja oon vaan todennut niille, että "mee halaamaan äitiäs, jos kerran oot niin hellyydentarpeessa." En halua olla mikään miehen kihnutuslauta.
Mietin kans tota kun mies ei oo koskaan ennen ollut suhteessa,josta sais mitään hellyyttä. Ehkä se ylikorostuu nyt :D. Itsekkään en pidä torjutuksi tulemisesta, mutta edellisestä suhteesta ei ole kauaa niin ei ole tullut tommosta kroonistunutta halipulaa.
Ap
Voisin kai olla miehesi.
Mulla ainakin sama ongelma, kaipaan läheisyyttä enämmän kuin vaimoni. Tai ainakin teen enemmän aloitteita siihen.
Taustalla on varmaan epävarmuuteni ja jatkuva puutteeni. Olen aiemmin saanut vaimolta palautetta, että aina kun kosken, niin sen pitäisi johtaa seksiin. Olen sitä yrittänyt muuttaa ja tainnut vähän jäädä koukkuun tähän "pelkkään" läheisyyten (siis ilman seksiä).
Se, että saan vaimolta pakit, kun yritän päästä halimaan ja silittelemään, aiheuttaa luonnollisesti pettymyksen ja lisää epävarmuutta. Tämä sitten yritän lääkitä läheisyydellä eli vaimoni mielestä kerjään ja pyörin jaloissa. Kun ei läheisyyskään toimi, niin sanomattakin selvää, ettei sitä seksiäkään turhan usein ole. Yritän välillä odottaa vaimon aloitetta, mutta sitten en vaan kestä ja taas ruinataan. Vaimolla todennäköisesti käy päin vastoin. Haluaa enemmän rauhaa, kun pyörin liikaa ympärillä. Kuulostaako tämä oravanpyörä tutulta?
Eli tavallaan minä pyydän enemmän läheisyyttä kuin alunperin olisin tarvinnutkaan, koska pakit ja puute saa minut sekaisin. Väittäisin, että homma voisi ratketa sillä, että voisin joskus kokea senkin ihmeen, että vaimo teksi aloitteen. Itsensä halutuksi ja rakastetuksi tuntemisella on ihmeellinen vaikutus itsetuntoon.