Mitä 'sitkuja' teillä on?
Mulla on vain sellaisia, joita ei oikeasti voi totetuttaa nyt, kuten matkustelu siinä määrin kuin haluaisin.
Kommentit (10)
Käytän tätä ja tätä ja tätä mekkoa sitku oon päässyt selluliiteista eroon. Ja ihan oikeasti olen jopa ostanut mekkoja sitä varten... nykyisillä reisillä en kehtaa pitää lyhyitä mekkoja.
Tällä hetkellä on sitkuina uusien verhojen osto ja taulun osto olohuoneeseen.
Verhojen osto odottaa että löydän niihin sopivat matot ensin, verhokangas on siis jo valmiiksi katsottuna. Mutta en osta verhokangasta ja laita verhoja paikoilleen ennen kuin nuo muutkin löytyvät. Etsin aktiivisesti.
Olohuoneen uusi taulu odottaa sitä, että kohtaamme. Siihen asti se seinä on tyhjä, en halua laittaa mitään väliaikaisesti, koska tiedän että sitten se helposti siihen jää vuosiksi.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 11:46"]
Käytän tätä ja tätä ja tätä mekkoa sitku oon päässyt selluliiteista eroon. Ja ihan oikeasti olen jopa ostanut mekkoja sitä varten... nykyisillä reisillä en kehtaa pitää lyhyitä mekkoja.
[/quote]
Tiedät varmaan että selluliitti on ja pysyy? Tuhlaat rahojasi ja aikaasi odotteluun.
Sitkun lapset eivät enää ole koulussa/ovat tarpeeksi isoja/eivät asu enää kotona niin voimme matkustaa myös koulujen lomien ulkopuolella, halvemmalla, pitempiä reissuja ja ottaa vaikka äkkilähtöjä.
Sitkun olen taas hoikka/hoikempi niin ostan kalliimpia ja hienompia vaatteita.
Taitaa jäädä ne rahat säästöön....
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 11:52"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 11:46"]
[/quote]
Tiedät varmaan että selluliitti on ja pysyy? Tuhlaat rahojasi ja aikaasi odotteluun.
[/quote]
Tiedän...
Sitkun palaan työelämään, rahaa on enemmän, lapset on isompia, on enemmän aikaa, saan nukuttua paremmin, on enempi omaakin aikaa, on kesä ja lämmin. Onhan noita, mutta ilman niitä ei olisi mitään odotettavaa.
Laihdutan, sitku raskaus ja imetys on ohi.
Sitku asuntolaina on maksettu, irtisanoudun nykyisestä työstäni ja alan tehdä sitä, mitä oikeasti haluan.
Minusta tuli sitku-aatteen leppymätön vihollinen jo teininä. Rupesi tympimään kaverien tapa sitkutella tulevan elämänsä loistolla. Halusin loistaa siinä ja silloin. Rupesi myös inhottamaan vanhempien ihmisten pelottelu, että kyllä teillä nuorilla on helppoa, mutta sitku. Koskaan en ole aikuisenakaan sitkutteluun ainakaan vakavasti sortunut, enkä sorru.