Viiskymppisen pitkät hiukset lyhyeni polkaksi ja vei vuosia mennessään :)
Ainakin oma olo on nuortunut ja jotenkin huimasti piristynyt. Minulla oli harteille asti ulottuvat, jo hieman ohenevat viiskymppisen naisen pitkät hiukset, joita en raaskinut leikata lyhyiksi, kunnes tajusin, ettei niistä tarvitsekaan tehdä mitään tätikampausta. Suosittelen keski-ikäisille naisille pitkää polkkatukkaa. Naisellinen, muttei enää "liian tyttömäinen", vaan aikuisen naisen kaunis kampaus.
http://www.voice.fi/files/content_800/p187kp8b3e1u5kcfhqnl166dic44.jpg
Kommentit (10)
Olen ap:n kanssa samalla kannalla, mutta olen nähnyt päinvastaistakin eli lyhyempi tukka on vanhentanut rajusti. Riippuu siis naisesta.
Kyllä, mutta hiusmalli käy melkein minkä ikäiselle vain. ap
Pahinta on nyrhätä ihan lyheksi ja siihen vielä kova väri. Varsinkin joku luumuun vivahtava tummanpunainen vanhentaa takuuvarmasti tuoden rypyt ja juoneet esiin.
Olen ajatellut ajaa ihan siiliksi miehen partakoneella vaan. 9 millin terä ehkä. Miltähän se näyttäisi 40++ naisen päässä? Uskaltaiskohan kokeilla?
Odotahan vaan kun kyllästyt siihen... Minä leikkautin lyhyeksi kun täytin 40, siis oikein tosilyhyeksi. Alkuun tykkäsin kovasti, mutta kyllähän se oikeasti lähinnä vanhensi kun ei hiukset enää peittänyt roikahtaneita leukaperiä, ryppyistä kaulaa tms. Tällä hetkellä on polkkamalli, kun yritän kasvattaa pitkäksi, ja tämä vasta kamala on. Leuan ja kaulan ongelmat oikein korostuu, kun tukka loppuuu sille alueelle. Yöhk. Ei sovi todellakaan kaikille.
Minä ajattelen, ettei pidä antaa iän määrätä hiustyyliä vaan miettiä iästä riippumatta mikä omiin kasvoihin ja tyyliin sopii. Valitettavasti itse sorruin tuohon kuvitteluun että koska olen tietyn ikäinen, täytyy laittaa lyhyt tukka.
Minulla toisinpäin. Kolmekymppisenä leikattu polkkatukka toi rutkasti vuosia lisää ja teki olemuksesta tätimäisen, joten annoin kasvaa uudelleen pitkiksi. Riippuu tietysti kasvojen mallista, mikä sopii.
Tilasin juuri klipsipidennykset. Ihanaa saada pitkä ja paksu tukka.
Näinhän se näkyy menevän. Nuorena oli pitkät hiukset kaikilla ja nyt viiskymppisenä näkyy tutut laidasta lukien leikkauttavan se pirteän polkkiksen. Rohkeimmat punaisen kananperseen.
Itse aion pitää pitkät hiukseni hautaan asti. en alistu painostukseen ja haluaa näyttää pirteästi nuoremmalta
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 10:06"]
Kyllä, mutta hiusmalli käy melkein minkä ikäiselle vain. ap
[/quote]
Minulla mekein viiskymppisellä on juuri nyt kuvan kaltainen tukka, ja mietin parhaillaan, mitä sille teen. En nimittäin todellakaan ole tyytyväinen! Tukkani on juuri tuollainen sekainen ja epäsiisti, kosteassa säässä pörröttyvä epämääräinen polkka. Nyt kasvatetaan tai leikataan lyhyemmäksi, lisäksi väriä tukevoittamaan ohentunutta hiusta.
Toi oli kyl ihan tytön pää minkä linkkasit.