Korona, milloin tää siis loppuu
Terve, oon 12 ja pohdin, että milloin tää korona loppuu!? Haluaisin tietää, koska mun mielestä ei oikeastaan ole kivaa kun aikuiset käyttää maskeja. Ja tää on hei vaan mun mielipide. Musta tuntuu, että korona loppuu parin vuoden päästä, mutta eihän sitä koskaan tiedä🤔🥱🙄👋🏻
Kommentit (12)
Varmaan kestää ikuisuuden ei tää lopu koskaan maailmanloppu tulee hahahahhhaa🤡👺☠️
Ap voisi miettiä järkevämmin. Korona ei lopu koskaan, hyvästi
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule oo kivaa kun kommentoit noin, herkkiä ihmisiä vaan ahdistelet.
Mun mielestä korona loppuisi kesään mennessä😷😅
Jossain maailman pankin dokumentissa oli, että loppuisi koronan osalta about 2025. Siihen mennessä on kyllä loppunut tätä menoa moni muukin asia, mutta katsellaan.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän, mitä loppumisella määritellään tai tarkoitetaan. On täysin mahdollista, että sars-covid-2 ei koskaan katoa maailmasta täysin. Eli siinä mielessä on hyvinkin mahdollista, ettei korona lopu koskaan. Täysin eri asia taas on koronapandemian loppuminen, se nimittäin kyllä tulee loppumaan tavalla tai toisella. Se loppuu, kun riittävän suuri osa väestöstä saa immuniteetin koronaan. Joko pysyvän tai osittaisen immuniteetin. Näyttäisi, että pysyvää immuniteettia ei ole tulossa, joten osittaiseen joudutaan tyytymään. Mutta se osittainen immuniteettikin yhdessä sen asian kanssa, että virus muuntuu aikojen saatossa lievempään suuntaan tarkoittaa jonain päivänä sitä, että koronaa ei sitten tarvitse enää pelätä, eikä siihen sairastuneita tai altistuneita eristää tai laittaa karanteeneihin.
Ihan ihmisistä kiinni miten he käyttäytyvät.
Mitään lössejä ei pitäisi syntyä.
Kesän aikana näytti hyvältä, mutta ihmisten malttamattomuus koitui kohtaloksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ihmisistä kiinni miten he käyttäytyvät.
Mitään lössejä ei pitäisi syntyä.
Kesän aikana näytti hyvältä, mutta ihmisten malttamattomuus koitui kohtaloksi.
Kyllähän se on niin, että rokote tarvitaan pandemian lopettamiseen. Rajoitustoimenpiteillä se on hyvin vaikeaa, jopa liki mahdotonta, ainakin ilman lockdownia, ja koko ajan on silti aina uhka päällä, että yksikin tartunta jossain sysää liikkeelle uuden laajan epidemian. Eikä ole yksikään maa onnistunut rajoitustoimenpiteillä pääsemään koronasta eroon.
Feikkipandemia, ei koskaan ole ollutkaan olemassa.
Ei tällä palstalla kannata nuorien pyöriä.
Sen verran rumaa kieltä täällä käytetään.
Aikuisille suunnattu palsta, johon he purkaavat pahaa oloaan.
Hei, täällä 13 vuotias. Mustakaan ne maskit ei oo kivoja, mutta koeta kestää. 💩