Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mika Häkkinen vietti villin yön stripparin kanssa

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sääli yhtään ketään. Samalla tavallahan se Erjan aikoinaan jätti. Nyt sentään ei eroa tulossa, jos jotain positiivista pitää keksiä.

Vierailija
42/55 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 10:24"]Mä en sääli yhtään ketään. Samalla tavallahan se Erjan aikoinaan jätti. Nyt sentään ei eroa tulossa, jos jotain positiivista pitää keksiä.

[/quote]

Mistäs tiedät ettei tule eroa?:D Vai onko nuo virolaisvaimot jotenkin alistuvampia kuin suomineidot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 10:29"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 10:24"]Mä en sääli yhtään ketään. Samalla tavallahan se Erjan aikoinaan jätti. Nyt sentään ei eroa tulossa, jos jotain positiivista pitää keksiä.

[/quote]

virolaisvaimo?

Mistäs tiedät ettei tule eroa?:D Vai onko nuo virolaisvaimot jotenkin alistuvampia kuin suomineidot?

[/quote]

Vierailija
44/55 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 10:29"]

[/quote]

virolaisvaimo?

[/quote]

[/quote]

Eikös se Marketa ole virolaimen tai jotain sinne suuntaan?

Vierailija
45/55 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa eikun tsekkiläinen

Vierailija
46/55 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät taida olla naimisissa, joten AVIOeroa ei ole tulossa.

Vierailija
47/55 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän strippari ole sama asia kuin maksullinen nainen? Ammattimainen strippari ei kyllä  lähde asiakkaan mukaan naimaan.. mut joo jos kyse on tuosta bb-eukosta, niin enpä tiedä. Muistaakseni se sanoi bb-talossa, että voisi olla ikuisesti ilman seksiä, eli ne hommat ei kiinnostaisi pimua?

Vierailija
48/55 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 10:24"]

Mä en sääli yhtään ketään. Samalla tavallahan se Erjan aikoinaan jätti. Nyt sentään ei eroa tulossa, jos jotain positiivista pitää keksiä.

[/quote]

En mäkään sääli Mikaa, en Marketaa, enkä Erjaakaan, mutta Mikan lapsia säälin, ja itse vähän vastaavaa kokeneena symppaan Erjaa, kun yrittää varmasti antaa lapsille parasta mahdollista esimerkkiä, ja sitten isä kuitenkin tössii elämässään noin.

Vierailija
49/55 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 10:39"]

Eihän strippari ole sama asia kuin maksullinen nainen? Ammattimainen strippari ei kyllä  lähde asiakkaan mukaan naimaan.. mut joo jos kyse on tuosta bb-eukosta, niin enpä tiedä. Muistaakseni se sanoi bb-talossa, että voisi olla ikuisesti ilman seksiä, eli ne hommat ei kiinnostaisi pimua?

[/quote]

Eikö stripparina ole kuitenkin aika helppo ajautua tekemään myös muita hommia rahasta.

Vierailija
50/55 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 10:39"]

[/quote]

Eikö stripparina ole kuitenkin aika helppo ajautua tekemään myös muita hommia rahasta.

[/quote]

Varmaan, mutta aika harva tekee niitä hommia siksi että niin suunnattomasti se kiinnostaisi. Päinvastoin, olen saanut sen kuvan että strippareita ja muita vastaavia ei seksi yksityiselämässä enää kovin paljon kiinnosta, kun siihen töissä tottuu ja turtuu ja seksistä on hävinnyt kaikki tunne ja intiimiys.

Vierailija
51/55 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän vain sopi tulevan kummitädin kanssa asioista.

Vierailija
52/55 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahaha, Teemun kanssa maannut puoli Suomea.

Vierailija
53/55 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketa on jo 35, eiköhän viimeistään 40 v. vaihdu nuorempaan strippariin. Mika makselee muhkeita elatusmaksuja. Juorujen mukaan Marketan ystävä suositteli Häkkisen iskemistä, koska sitten ei nää tarvitsisi köyhä olla.

Vierailija
54/55 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin tähän, että jos ei kelpaa niin pakkaa laukkusi. Muitakin strippareita löytyy rikkaalle miehelle.

Todellakin, todellakin, todellakin.........

Vierailija
55/55 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

marketa tuskin välittää, hän kun on ollut itse töissä bordellissa/bordelliklubilla ja asian voi tarkistaa netistä jos ei usko. Siellä on leikitty mm. neljän kimppaa kolme naista ja yksi mies kuvien mukaan. Niin tuskin ottaa kovin tunteille kun on itse sellaisessa Mikasen tavannut. Oikeastaan Mikanen teki fiksusti jos halusi naisen joka sietää pettämistä niin miksi eivät kaikki saman tyyliset miehet sitten voisi suoraan ottaa vaimokseen bordellinaisia niin ei käy naisen hermojen päälle kun jo valmiiksi "ymmärtää" ne hommat ja hyväksyy!

Lisää uutisia

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288764188321.html?pos=ok-nln

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi