Pojan nimeksi Antto :(
Laskettu aika on huhtikuussa ja mies haluaisi pojan nimeksi Antto. ANTTO!!!
Nimi on mielestäni todella ruma ja kamala, mutta haluaisi nimetä pojan jonkun kaverinsa mukaan! Siis KAVERIN!
Itse haluaisin pojan nimeksi Juha, koska nimi kulkee suvussa.
Miten olette päässeet yhteisymmärrykseen? Mulle tulee Antosta mieleen junttimurhaajamaalainen :(
Ja jos joku tietää apua raskausajan närästykseen, joka valvottaa, niin olisin onnellinen.
Kommentit (29)
Me ollaan harkittu Anttoa pojan nimeksi. Mun mielestä se kuulostaa paljon paremmalta ku Juha. Mutta jos ette pääse sopuun, ni etsikää kokonaan joku muu nimi..
Närästys on ihan normaalia loppuraskaudessa varsinkin. Hommaa jotaon rennietä ja vältä kahvia, sitruksia jnejne..
Onhan ainakin upea nimikaima Antto Nikkarinen, Loimaan Bisons!
Anttoa minäkin olen miettinyt tulevan lapsen nimeksi, minusta kaunis vanhanaikainen, muttei kuitenkaan yleinen nimi.
Kaima on myös kokki Antto Melasniemi.
Meillä on myös yhtenä vaihtoehtona Antto :)
Anton? Antton? Antto on itseasiassa ihan kivan kuuloinen nimi. Ei paha. Pistäkää pojan nimeksi Juha Antton. Se sopisi. Kumpikin saisi toiveensa läpi.
Kaverinsa mukaan. No jeppajee mikä idiootti sulla miehenä :D
Antto ei ole sen pahempi nimi kuin Juha, mutta epäkätevää, jos miehen kaverin nimi on myös Antto. Ei tiedetä kenestä puhutaan, vaan pitää erotella "meidän Antto", "kaverini Antto", ettei jää epäselväksi kenen suolentoimintaa taas kuvaillaan.
Närästys on raskaana olevilla yleistä, miten pidemmälle raskaus etenee sitä todennäköisempää ja vaikeampaa. Osa joutuu jopa nukkumaan istuallaan, kun eivät voi makuuasennossa olla ollenkaan. Ruokavalion muutoksilla tilanne voi parantua, Rennie tosiaan taisi olla yksi niistä lääkkeistä, joita voi käyttää mutta apteekissa tietävät paremmin.
Yhdistäkää nimet ja antakaa nimeksi Juhantto. Anteeksi, mutta en pidä kummastakaan nimestä. Juhasta vielä vähemmän.
Kiva nimi.
Ap:llä on hassu tapa ikään kuin rinnastaa nimiongelma ja närästys, kun laittaa molemmat samaan viestiin.
Meidän pojan yksi nimistä on Anton, mielestäni aivan eri luokkaa kuin Antto. Kuulostaa et Ontto! Eikä lasta nyt nimetä kaverin mukaan, moukka ukko, yrittäkää päästä sopuun. Jos lohduttaa niin meillä mies yritti saada lapselle nimeä Cheekin mukaan, joo ei tuu tapahtuu..
Juha Anttoni, Juha Anton, Juha Antto
Jos ei sopua, niin joku ihan uusi nimi?
Juha Antto :) TAI Juha-Antto (ei toisinpäin)
Ota 2 rennietä kun menet nukkumaan (älä syö kahteen tuntiin ennen nukkumaanmenoa). Ei niitä "maustettuja", niissä on sitä kiellettyä makeutusainetta... Sitä perus :) ite heräilin joskus loppuraskaudessa öisin siihen kun oksennus oli kurkussa närästyksen takia :( hyi. Ja äkkiä vessaan laatottamaan kylppäriä uudestaan... Rennie auttoi.
Meillä nimeksi tulee Kylli-Kalmo Lemmitty, vastustin, mutta anoppi päätti.
Minusta juha kuulostaa enemmän junttimaalaismurhaajalta
Antto ja Juha ovat kivoja nimiä molemmat. Itse pidän etenkin Antosta todella paljon, hieno suomalainen muunnos kansainvälisestä nimestä. Mutta jos niistä kummastakin tykkää teillä vain toinen, miettikää lisää, kunnes löydätte sellaisen, joka miellyttää molempia.
Eikö kukaan halua kommentoida? Ja onko polttava närästys normaalia tässä vaiheessa raskautta?