Olen naimisissa,kahden lapsen äiti ja saan huomiota kun lähden ulos
Kommentit (19)
Hyvä juttu! Olet varmasti ihana. Ja nyt tiedät, että näytätkin hyvältä! :)
Riippuu huomiosta ja siitä missä asut että ollaanko kateellisia vai ei.
Ei kannata olla kateellinen.. Se on niin pinnallista se huomio. Mutta olen silti itse hämilläni ja yllättynyt. Tavallaan ihan hauskaa.
Ei kannata olla kateellinen.. Se on niin pinnallista se huomio. Mutta olen silti itse hämilläni ja yllättynyt. Tavallaan ihan hauskaa.
Musta olis kiva saada pinnallistakin huomiota, vaan kun tuntuu että olen ikäisilleni miehille näkymätön (ehkä lukuunottamatta rahaa pummivia narkkareita, kerjäläisiä tms.).
Oon jo alistunut ajatukseen loppuelämästä yksin.
Mulla melkein sama. Paitsi että lapsia kolme ja en ole naimisissa, lapsilla toki sama isä. Juu, ja en mene hämilleen huomiosta. Että revi siitä ap!
Onko sulla huono itsetunto, vai mikä tässä on ongelmana? Mikä on syy, että tänne pitää vuodattaa?
Noh,mulla on viisi lasta ja Mua isketään jopa ruokakaupassa... Paranen vissiin vanhetessani, sillä nuorempana en saanut samanlailla huomiota. :)
Niin olen kai elänyt pimennossa viimeiset vuodet. Ei ole itsetuntoni (onneks) satunnaisesta baarissa saatavasta huomiosta kiinni, mutta on se pieninä annoksina ihan hauskaa silti! t. ap
Sama juttu. Lapsia yksi ja toinen tulossa. Olin juhlimassa ystävän synttäreitä baarissa ihan äskettäin, viikolla 30 raskaana. Miehet on varmaan sokeita, sillä koko ajan sai olla hätistelemässä pois kimpusta! Kyllä mua vähän nauratti se touhu :)
Miehet etsii panoa :) Kyllä sitä huomiota riittää.. Tai ainakin näin olen päätellyt kun tuolla yöelämässä on pyörinyt...
Tuhlaako ihmiset ihan oikeasti tälläiseen keskusteluun aikaansa? Hu hu.. Kun on vakavampiakin juttuja..
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 07:46"]Tuhlaako ihmiset ihan oikeasti tälläiseen keskusteluun aikaansa? Hu hu.. Kun on vakavampiakin juttuja..
[/quote]
juu missään nimessä ei ole soveliasta jutella kevyemmistä jutuista. Suomessa kun ollaan, niin ei muuta ku surkutellaan ja levitetään negatiivisuutta ympärille.
No, älä mene.