Arman Alizad on ihana!
Ihana ja ainakin tuplasti fiksumpi kuin mitkään Sarasvuot tai Enbusket...
Kommentit (39)
Arman on ihana tyyppi ja Twitterin hauskin ja fiksuin jätkä :)
Yäk. Kauhee tyyppi. Ja kiusaajakin vielä. Yöh. Ja varmasti on homo. Homokiusaaja.
Mä muistan Armanin kyllä ihan reiluna kaverina, ei vissiin mua kiusannut sitten, olin tosin vähän nuorempi ( ja tyttö). Eikä hänen perheensä todellakaan mitenkää leveästi elellyt, kerrostalossa, ei missään merenrantalukaalissa, kuten Espoossa menestys mitataan.
Todella vastenmielinen tapaus tämä Arman.
naimisissa saman naisen kanssa ollut vuosia ja lapsiakin.
Muistan Armanin skeitti ajoilta, kun vielä samoilla mestoilla skedettiin. Moontvstäkin tuttu. Hauska se oli silloin, hauska se on nyt.
Oon fani.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 13:42"]
Onhan sillä pari lastakin!
[/quote]
Hänellä on kolme tytärtä.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:27"]
Onko se homo?
[/quote]
Ei kiinnosta, miksi sinua?
Ihan sama onko homo, ihana silti :)
Arman voisi perustaa eliittipakolainen.fi sivut. Isä oli kotimaassaan Philipsin toimitusjohtaja ja sai Suomessa hyvän duunin myös. Arman sitten saarnaa kokoomuslaisia arvojaan, ja muka omalla esimerkillään näyttää päässeensä vaikeuksista menestykseen. Ilman hyvinmenestyvää perhettä Armankin syljeskelisi vastaanottokeskuksen kattoon.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:27"]
Onko se homo?
[/quote]
Ei ole, mutta koulukiusaaja oli.
On entinen koulukiusaaja, avautu asiasta jossain akkailehdessä taannoin. Tuo vie fiilikset ihmisestä, vaikka Armanin ohjelmia tykkäänkin katsoa. Minua ei ole koulussa kiusattu, mutta nähny läheltä, mitä se voi ihmiselle tehdä.
Ihmiset voivat muuttua ja katua tekojaan.
Terveisin entinen koulukiusaaja, joka työskentelee sosiaalialalla kutsumus ammatissaan.
Et sitten tuntenut kutsumusta niihin aikoihin, kun kiusasit?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:36"]
Ihmiset voivat muuttua ja katua tekojaan.
Terveisin entinen koulukiusaaja, joka työskentelee sosiaalialalla kutsumus ammatissaan.
[/quote]
Missä vaiheesa koit kutsumuksen? Kaduttaako sinua kiusaamisesi? Oletko pyytänyt anteeksi? Oletko saanut anteeksi? Miten kiusaamisesi vaikutti sinuun ihmisenä?
Ammattikouluun kun menin, niin kasvoin ihmisenä ja kadutti sekä hävetti ihan hitosti. Kyllä, olen pyytänyt kiusaamista anteeksi ja tällä hetkellä olen jopa puheväleissä kyseisen henkilön kanssa.
Kiusaamiseni johtui yksinkertaisesti huonosta itsetunnostani, jota pönkitin kiusaamalla. Aikuistuttuani ja terveen itsetunnon rakentamalla en koe enää tarvetta nostattaa itsetuntoani noin säälittävällä tavalla.
Arman kiusasi erityisen raa'asti vielä täysi-ikäisenä lukiossakin aiheuttaen karmeaa psyykkistä kärsimystä luokkatovereilleen. Mielestäni Arman olisi pitänyt laittaa teoistaan ensin vankilaan ja lähettää sitten takaisin Iraniin. Siellä ei omanmaalaisia tarvitse kiusata.
onko Arman kokoomuslainen, oikeasti? sori, ehkä tää löytyis googlaamalla mutta kun täällä nyt on näköjään asiasta tietäviä paikalla...