Satisfyer kysymyksiä
Tänä vuonna myyty yli 70000kpl joten ostaneet tässä muutama kysymys
Kuinka kauan olet omistanut kyseisen vempaimen?
Kuinka kauan menee kun saat orgasmin?
Kuinka useit käytät?
Saatko halutessasi useita orgasmeja jos jatkat käyttöä pidempään?
Oletko käyttänyt dildoa samaan aikaan Satisfyer kanssa?
Oletko suositellut Satisfyeria ystävillesi?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ostin, en pitänyt. Se imu on omituinen eikä tunnu erityisen hyvältä. Tavallinen vibraattori on paljon parempi.
Sama kokemus puolisollani.
Satisfyer Pro 3 jäi kaappiin lojumaan ja vanha hyvinpalvellut perusvibra toimii parhaiten.
- Vastaan hänen puolestaan; tuskin suosittelisi kenellekään.
M48
Jatkan vielä: parasta tässä tilanteessa on kuitenkin se että emme tuhlanneet rahojamme Womanizeriin.
M48
Ostin sellaisen vaimolle. Ei tykännyt ja siihen yhteen kertaan sen laitteen käyttö jäi. Ei korvannut dildoa.
No meillä näyttää toimivan, minä myös vastaan tässä vaimon touhua seurattuani: välillä haluaa sen samalla käyttöön kun painan takaa tai kylkiasennosta - laukeaminen seuraa hetkessä. On muutenkin sanonut sen olevan takuuvarma, mutta liian nopea :)
Eilen illalla myöhään toi sen minulle pokkanaamalla, kun jäin katselemaan töllöä hänen mentyä nukkumaan ja kertoi että "tää pitäis varmaan ladata tai jotain" :) :)
Vierailija kirjoitti:
Ostin sellaisen vaimolle. Ei tykännyt ja siihen yhteen kertaan sen laitteen käyttö jäi. Ei korvannut dildoa.
Ei klitoriskiihotin todellakaan korvaa dildoa; kuinka voisikaan? Mitä sitten tulee orgasmin tuottamiseen naiselle, naiset itse suosivat klitoriksen stimulaatiota hieromasauvalla - eivät dildoa.
M48
2v. ollut pro 2 malli ja käytössä viikoittain. Saan todella nopeasti (alle minuutissa) ja useimmiten käytän vibraa apuna eli omistan Lelon kauko-ohjattavan vibran, jonka laitan sisääni värisemään. Olen kertonut ystävilleni satisfyeristä.
Vierailija kirjoitti:
2v. ollut pro 2 malli ja käytössä viikoittain. Saan todella nopeasti (alle minuutissa) ja useimmiten käytän vibraa apuna eli omistan Lelon kauko-ohjattavan vibran, jonka laitan sisääni värisemään. Olen kertonut ystävilleni satisfyeristä.
Mikä tää ”tulen todella nopeasti” -juttu oikein on? Sekö tosiaan on tavoite, että mitä nopeammin, sitä parempi?
M50eivoiymmärtää
Mulla on pro 2. Käytössä 3-5 kertaa viikossa eli kunhankin itselleni oman orgasmin. Lisäksi harrastetaan miehen kanssa seksiä 2-3 krt viikossa ja joskus käytössä myös silloin esim. miehen pannessa takaapäin.
Tässä lapsiperheen kiireisessä arjessa nopeat orkut on onni ja ilo. Ei ole aikaa sormettaa 20 minsaa, 1 min suihkussa aamuisin riittää.
Matka orgasmiin on paras, täällä kyllä tulosta tulee, mutta samaa mieltä , turhan nopsaan ja terävästi. Kyllä se mies sisällä ja sormensa klitoriksella on se kaikkein ihanin kombo! Onnekseni jokapäivä saankin; vekottimella sitten pikkasia lisää milloin huvittaa.
Ostin, mutta aivan liian pliisu, ei tunnu oikein missään se hennon hento värinä, vaikka on täysillä.
Petyin. En tullut ollenkaan, vaikka kuinka yritin.
Kasvoille tarkoitetulla sonic- harjaa väärinkäyttämällä saa paremmat orkut, siinä on kunnon vibra.
Vierailija kirjoitti:
Ostin, mutta aivan liian pliisu, ei tunnu oikein missään se hennon hento värinä, vaikka on täysillä.
Petyin. En tullut ollenkaan, vaikka kuinka yritin.Kasvoille tarkoitetulla sonic- harjaa väärinkäyttämällä saa paremmat orkut, siinä on kunnon vibra.
Ei sitä värinän takia ostetakaan vaan imuefektin.
Näitten kaa pitää olla varovainen jatkuvas käytös, ettei toosa mee pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petyin. En tullut ollenkaan, vaikka kuinka yritin.Kasvoille tarkoitetulla sonic- harjaa väärinkäyttämällä saa paremmat orkut, siinä on kunnon vibra.
Ei sitä värinän takia ostetakaan vaan imuefektin.
No sitä imua ei kyllä tuntunut myöskään yhtään.
Se pitäisi asetta klitoriksen päälle se suutin.
Ja se pitää myös muistaa ladata ennen käyttöä :)
Ostin, en pitänyt. Se imu on omituinen eikä tunnu erityisen hyvältä. Tavallinen vibraattori on paljon parempi.