Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis millä tästä hiilarihimosta pääsee?

Vierailija
05.03.2014 |

Olen yrittänyt syödä terveellisemmin ja vähentää hiilihydraatteja, joiden sijasta syön proteiinia. Minulle on aikaisempana leivän puputtajana ihan outoa olla ilman hiilareita (kasviksista toki tulee jonkun verran, mutta lähinnä viljoja karsinkin) ja tämä himo on HIRVEÄ. Koko ajan tekisi mieli mennä kauppaan ostamaan sipsejä. Voiko tätä voittaa jollain vai pitääkö vain odottaa jonkin aikaa että himot lakkaavat?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 21:46"]

Olen yrittänyt syödä terveellisemmin ja vähentää hiilihydraatteja, joiden sijasta syön proteiinia. Minulle on aikaisempana leivän puputtajana ihan outoa olla ilman hiilareita (kasviksista toki tulee jonkun verran, mutta lähinnä viljoja karsinkin) ja tämä himo on HIRVEÄ. Koko ajan tekisi mieli mennä kauppaan ostamaan sipsejä. Voiko tätä voittaa jollain vai pitääkö vain odottaa jonkin aikaa että himot lakkaavat?

[/quote]

Korvaa vähennetyt hiilarit rasvalla älä proteiinilla.

Vierailija
2/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 22:17"]

Kylmän kalkkunan metodilla.

[/quote]

käväse tuolla........... www.penttinenkj.fi:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 06:20"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 22:17"]

Kylmän kalkkunan metodilla.

[/quote]

käväse tuolla........... www.penttinenkj.fi:

[/quote]

Linkki oli parisuhdeterapiaan...?

Vierailija
4/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömällä perunalastuja.

Vierailija
5/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan vähentäisit sitä hiilarin syöntiä etkä lopettaisi kokonaan. Vaihda pullamössöleipä ruisleipään ym. syö kunnon ruokaa tasaisesti niin verensokerit ei heittele ja tule liiallisia himoja. Aamulla kaurapuuroo hedelmillä ja päälle hiukka rahkaa ja jugurttiä. Tee itse jotain kohtuu terveellistä leivonnaista tai keksiä mistä tykkäät ja salli itselles pala päivässä. On paljon parempaa kuin kaupan ja tiedät mitä syöt.

Tällä tyylillä menen itse, olen hoikka ja mistään en kieltäydy mutta syön kyllä paljon vähemmän ja terveellisemmin kuin tapaamani pulleat ihmiset. Mieheltänikin lähti suhteen alussa melkein 10 kg ihan luonnostaan mahasta kun siirty mun ruokiin ja tyytyväinen on kovasti.

Vierailija
6/8 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekurilla.

Vierailija
7/8 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottavan aika on pitkä..

Vierailija