Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on aasialainen mies. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
05.03.2014 |

Otsikko.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienimunainen ja puhuu nopeasti ja falsetissa. hauskoja veijareita ovat. kipittävät myös nopeasti!

Vierailija
2/35 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:19"]Oletteko kuinka vanhoja? Eikö sua häiritse se, että aasialaisten piireissä vietnamilaisia pidetään epärehellisinä. Suomalainen nainen kelpaa vain ilooitteluun, naimisiin mennään omanlaisen kanssa jne. Miten miehen vanhemmat suhtautuvat sinuun?

-aasialaisen vaimo myöskin

[/quote]

25 ja 27. Ei häiritse, en tunne juurikaan muita aasialaisia kuin vietnamilaisia, jotka taas pitävät kiinalaisia maailman epärehellisimpinä - tuskinpa kukaan siellä ylistää naapurimaalaisiaan. Tiedän monien suhtautumisen länkkärinaisiin, mutta minun mieheni on liian suomalaistunut/tottunut meikäläisiin, ettei puolestaan enää haluaisi aasialaista naista. Vanhemmat suhtautuvat aivan hyvin, ja miten nyt voi kun meillä ei ole yhteistä kieltä jne.

[/quote]

Tunnen aika paljon vietnamilaisia, siis sellaisia, jotka alkujaan pakolaisina ovat tänne tulleet. Heillä ainakin tuntuu paljon liikkuvan piireissä pimeä raha, lumeavioliitot, huumekaupat jne. Raha on tärkeä ja sen näyttäminen muille. Kalliit autot, merkkivaatteet, paljon velkaa, uhkapelejä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:19"]Oletteko kuinka vanhoja? Eikö sua häiritse se, että aasialaisten piireissä vietnamilaisia pidetään epärehellisinä. Suomalainen nainen kelpaa vain ilooitteluun, naimisiin mennään omanlaisen kanssa jne. Miten miehen vanhemmat suhtautuvat sinuun?

[/quote]

25 ja 27. Ei häiritse, en tunne juurikaan muita aasialaisia kuin vietnamilaisia, jotka taas pitävät kiinalaisia maailman epärehellisimpinä - tuskinpa kukaan siellä ylistää naapurimaalaisiaan. Tiedän monien suhtautumisen länkkärinaisiin, mutta minun mieheni on liian suomalaistunut/tottunut meikäläisiin, ettei puolestaan enää haluaisi aasialaista naista. Vanhemmat suhtautuvat aivan hyvin, ja miten nyt voi kun meillä ei ole yhteistä kieltä jne.

[/quote]

Tunnen aika paljon vietnamilaisia, siis sellaisia, jotka alkujaan pakolaisina ovat tänne tulleet. Heillä ainakin tuntuu paljon liikkuvan piireissä pimeä raha, lumeavioliitot, huumekaupat jne. Raha on tärkeä ja sen näyttäminen muille. Kalliit autot, merkkivaatteet, paljon velkaa, uhkapelejä..

[/quote]

Joo, tiedän noita myös. Esim. Hkin baareista moni on vietnamilaisomustuksessa. Empiirisen tutkimukseni mukaan perus vietnamilainen opiskelija (heitä on paljon!) on kuitenkin luotettava ja kiltti, mutta alle 2v tai yli 10v asunut voi olla rikollinen tai naistenmies kusipää. I know :))

Vierailija
4/35 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä näyttää olevan aika paljon stereotypioita aasialaisista, häiritseekö se sua? Oletko sä ollut kiinnostunut Aasiasta ennenkuin tapasit miehesi? Kuinka paljon kulttuurista johtuvia ristiriitoja teillä on ja mistä aiheista? Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

T. Ketjun kolmas aasialaisen vaimo

Vierailija
5/35 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuosta kyselemään. Minulla on aasialainen jalkavaimo.

M40

Vierailija
6/35 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:50"]Ihmisillä näyttää olevan aika paljon stereotypioita aasialaisista, häiritseekö se sua? Oletko sä ollut kiinnostunut Aasiasta ennenkuin tapasit miehesi? Kuinka paljon kulttuurista johtuvia ristiriitoja teillä on ja mistä aiheista? Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

T. Ketjun kolmas aasialaisen vaimo

[/quote]

Ei häiritse, läheiseni ovat kuitenkin ihastuneet mieheen emmekä ole kohdanneet rasismia tjms. En ollut kovinkaan kiinnostunut, muut maanosat meni kyllä edelle. En siis todellakaan valinnut miestä hänen aasialaisuutensa vuoksi. Ei meillä mitään suurempia ristiriitoja ole, kuin eriävät maut ruoan suhteen ja kiistellään joskus politiikasta (mm. demokratiasta ja sosialismista). Yhdessä ollaan oltu neljä vuotta.

Vierailija
7/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naismaisempi kun suomalainen mies? Olen asunut itse Aasiassa ja siellä miehet hihittelivät ja juoruilivat aika käsittämättömällä tavalla!

Vierailija
8/35 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 22:13"]Mitä kieltä kotonanne puhutaan?

[/quote]

Suomea. Harvoin sanon jonkun sanan englanniksi, kun se on hänelle vieras. Opettelen vietnamia, mutten voi vielä sanoa puhuvani sitä juuri ollenkaan.

Vierailija
9/35 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 22:16"]Onko tuontimies lomamatkalta vai asuiko Suomessa ennen, kun tapasitte? Lähetätkö hänen perheelle rahaa? Elätätkö hänet vai käykö töissä? Jos käy töissä, onko pienempi palkkainen, mitä sinä?

[/quote]

Tutustuimme Suomessa, hän oli asunut täällä jo viisi vuotta. Hänellä on tutkinto suomalaisesta amk:sta ja 3000€/kk palkka, itse opiskelen enkä käy töissä. Emme lähetä hänen perheelleen rahaa.

Vierailija
10/35 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 22:17"]Onko seksissä eroa verrattuna suomimiehiin?

[/quote]

En ole ikinä pannut suomalaista.

Vierailija
11/35 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuinka vanhoja? Eikö sua häiritse se, että aasialaisten piireissä vietnamilaisia pidetään epärehellisinä. Suomalainen nainen kelpaa vain ilooitteluun, naimisiin mennään omanlaisen kanssa jne. Miten miehen vanhemmat suhtautuvat sinuun?

Vierailija
12/35 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 22:42"]Onko naismaisempi kun suomalainen mies? Olen asunut itse Aasiassa ja siellä miehet hihittelivät ja juoruilivat aika käsittämättömällä tavalla!

[/quote]

En pidä häntä naismaisena. Jos kaljanjuonti, röyhtäily ja piereskely on miesmäistä, ei hän sitten ole miesmäinen. Ei hän ole kuitenkaan kiinnostunut vaatteista tai sisustuksesta ja käy salilla ja pelaa playstationilla. Sopivasti miesmäinen minulle.

Vierailija
13/35 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi yli 170cm pitkä? Olen ymmärtänyt että aasialaiset miekkoset olis aika lyhyitä.

Vierailija
14/35 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:19"]Oletteko kuinka vanhoja? Eikö sua häiritse se, että aasialaisten piireissä vietnamilaisia pidetään epärehellisinä. Suomalainen nainen kelpaa vain ilooitteluun, naimisiin mennään omanlaisen kanssa jne. Miten miehen vanhemmat suhtautuvat sinuun?

[/quote]

Vierailija
15/35 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:22"]Onko miehesi yli 170cm pitkä? Olen ymmärtänyt että aasialaiset miekkoset olis aika lyhyitä.

[/quote]

On, 178 cm ja selvästi normaalia pidempi siis. Kavereista suurin osa 160-165.

Vierailija
16/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako elävää ankeriasta hän on saanut mahtumaan pyllynreikääsi kerrallaan?

Vierailija
17/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti pieni kikkeli?

Vierailija
18/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaako hän laittaa hyvää (Aasialaista) ruokaa?

Vierailija
19/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyvätkö kulttuurierot arjessanne jotenkin?

Vierailija
20/35 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasia on iso paikka.