Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15 vuotias seurustelee aikuisen miehen kanssa

Vierailija
05.03.2014 |

Olen siis 15 vuotta, juuri vähän aikaa sitten täytin. Saattaa olla outoo että olen täällä mutta aattelin täältä löytyvän sen verta fiksumpaa porukkaa jotka voisi vastata huolenaiheeseeni. Tapasin netissä miehen ja olemme nyt jo melkein vuoden olleet yhdessä. Tutustuimme minun ollessa 14. Mies näyttää selvästi jo aikuiselta mutta väittää olevansa vasta 19 vuotta, ja epäilen sen olevan valehtelua, sillä mies on aikaisemminkin valehdellut paljon. Ihan suhteen alkuaikoina katsoin jostain hänen olevan 24 mutta en ole varma. entä jos hän onkin 19 ja syytän turhasta? Olemme nähneet muutamia kertoja, muttemme ole harrastaneet vielä seksiä. "Nettiseksiä" olemme tehneet. Kerran suutuin ja valitin hänelle hänen "ehdotteluistaan" ja hän vieritti syyn minun niskoilleni vaikka hän on ollut se joka on aloittanut pervoilut. Se loukkasi. Kuvanvaihtoakin on ollut. Ongelma on vaan se että olen samaan aikaan kiinnostunut miwhestä ja samaan aikaan olen vihainen ja ärsyyntynyt häntä kohtaan ja hän inhottaa minua. Silti jokin kiehtoo siinä kovasti. Hän osaa olla hyvin mkava ja kehuu mua toosii paljon! Ainut mikä vaan estelee niin on tuo ikäero. ja tässä vaiheessa se tuntuu vielä isolta. Mutta antakaa tähän tilanteeseen jotain neuvoja!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro siitä miehestä luotettavalle aikuiselle tai tee rikosilmoitus. Todennäköisesti mies ihan oikeasti on 24 v. ja pedofiili jonka toiminta kanssasi on täysin laskelmoitua. Kun kasvat niin tajuat miten törkeää tuo on.

Vierailija
2/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua! Hän on luultavasti sen 24. Teidän suhde ei vaikuta normaalilta!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on epämukava olo miehen takia, on sille myös syy. Kuuntele itseäsi, puhu asiasta jonkun tutun aikuisen kanssa jota pidät fiksuna ja älä lähetä mitään alastonkuvia itsestäsi/suostu seksiin. Etsi netistä tietoa hyväksikäytöstä ja ota selvää /harkitse rikosilmoitusta.

Onko teillä siis nettisuhde, oletko tavannut häntä koskaan kasvokkain? Tietääkö perheesi ja ystäväsi hänestä? Puhu vanhemmillesi.

Vierailija
4/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tää on provo tai sitten olet 15-vuotiaaksi todella lapsellinen. Jo tuolla selityksellä joutuis toi ukko syytteeseen.

Vierailija
5/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priscilla Presley oli 15v kun hän alkoi seurustelemaan Elviksen kanssa.

Vierailija
6/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Elvis muuten Av-mammojen mielestä pedofiili?

Vierailija
7/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä et kyllä fiksua porukkaa tule löytämään, sen voin taata. Ei sillä, etteikö oma toimintasi olisi typerää.

Vierailija
8/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiili on kiinnostunut pienistä lapsista eli alle 12-vuotiaista eli Elvis ei ollut pedofiili.

Ap:n tapauksessa puhu jollekin aikuiselle. Tuo suhde ei ole ok.

Vierailija
9/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 14-vuotiaana (olin juuri täyttänyt 14 kun alettiin seurustelemaan) ja mies oli tuolloin 23. Joten jos se nyt ois 24 niin mitä siitä? Ei mua ainakaan haitannut. Miksi sä niitä numeroita mietit? Miettisit et onko se mukava, luotettava, kiltti jne etkä ikää -.- ja kun kirjotat että ainut mikä estelee on se ikäero niin mitä se muka estelee?? Ei oo muakaan estellyt, ja mekin oltiin sitte vuos seurustelun jälkeen 15&24. Älä anna iän haitata turhaan, et ole mikään lapsi kuitenkaan. Nyt me ollaan 19&28, asutaan yhessä ja kihloissa. Älä anna jonkun niin typerän asian kun iän haitata. En mäkään antanut/antaisi :) sitäpaitsi sun ikäset pojat on niin naurettavia ja epäkypsiä, kai tiedät että se on tutkittu juttu että tytöt kypsyy sekä psyykkisesti että fyysisesti paljon nopeammin kun pojat? Ainoa mikä kuulostaa huonolta on toi että se on valehdellu... toivottavasti jatkossa ois rehellinen. Mut nojoo, toivottavasti auttoi, samassa tilanteessa olin yksityiskohtia lukuunottamatta vuosia sitten ja hyvin meni ja menee ! :) onnea matkaan.

Vierailija
10/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä lisäyksenä se että sain kerran selville miehen jutelleen netissä tuolloin 12- tai 13-vuotiaan tytön kanssa. Se sai mut oikeesti melkei oksentaan. Saattoihan se olla vain pelkkää jutteluakin mutta en usko sen olleen pelkästään normi jutskailua.että tämmöstä, mitä pitäs oikeen tehä...

Vierailija
11/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä lisäyksenä se että sain kerran selville miehen jutelleen netissä tuolloin 12- tai 13-vuotiaan tytön kanssa. Se sai mut oikeesti melkei oksentaan. Saattoihan se olla vain pelkkää jutteluakin mutta en usko sen olleen pelkästään normi jutskailua.että tämmöstä, mitä pitäs oikeen tehä...

Vierailija
12/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni alkoi seurustella 15-vuotiaana 9.luokkalaisena 24v miehen kanssa.He kyllä tapasivat ihan livenä. Menivät kihloihin siskoni 17v päivänä. Naimisiin menivät kun siskoni oli 20v. Lapset syntyivät siskon ollessa 33v ja 37v. Ovat yhdessä edelleen. Sisko täyttää tämän kuun lopussa 45v ja miehensä kesällä 54v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi