Muuttaisitko asuntoon, jossa edellinen asukas on tehnyt itsemurhan?
Kommentit (29)
Muuttaisin, ei hänen mielenterveyssairautensa mulle sisäilman kautta tartu.
Miksei. Kuolema on luonnollinen asia. Vaikkakin itsemurha.
Mä oon muuttanu sellaseen mökkiin jossa asu joskus mies ja nainen ja tää mies murhasi vaimonsa tässä mökissä ja lopulta ampu ittensä. En sano missä päin ja millon toi tapahtu, en halua mitään kummituksia tutkivia hörhöjä kyttäämään tänne. Asunto ku asunto, sama kai se mitä siellä on tehty joskus vuonna nakki. Ei pelottanu, mutta tietty itse teko on karmaiseva.
Joskus tulee mietittyä kun istun sohvalla että tässäpä kohtaa suunilleen sen naisen ruumis verisenä makoili. Ja mies ampu ittensä suunilleen eteisen kohtaan.
Hulluja maailma täynnä.
Muuttaisin, jos asunto olisi sitä, mitä etsin. Asun nytkin sellaisessa.
Mä löysin just passelin asunnon ja kävin katsomassa sitä. Kuulemma edellinen vuokralainen oli ottanut yliannostuksen lääkkeitä ja kuollut, siksi asuntoa nyt vuokrataan. Kyllä kylmäsi mutta asunto on niin kiva. Silti mietityttää, vaikken taikauskoinen olekaan.
Voisin muuttaakin, kunhan edellinen asukas ei olisi ollut tuttu tai sukulainen.
Eipä sitä tiedä, vaikka tähänkin luukkuun olisi joku itsensä tappanut.
Kyllä jos ihan unelmien asunto olisi. Unelmieni asunnot ovat ikivanhoja taloja, kai niihin on monikin kuollut aikoinaan.
Puolisoni asui ennen kämpässä jossa edellinen asukas päätti päivänsä eteiseen hirttäytymällä.
So what?
Ja isoisänikin aikoinaan tappoi 20-30 ihmistä, ei haittaa.
Ollessani lapsi asui perheeni talossa, jonka seinustalla eräs henkilö oli kuollut hyvin väkivaltaisella tavalla. Näin lapsena painajaisia, joissa kuolleen henkilön luuranko pyrki sisään taloon ym. Näin siis vaikka, sain kuulla tuosta kuolemasta vasta paljon myöhemmin. Kai sen jotenkin aavisti.
Voisin muuttaa, ellei asunto ole niin karsea että on todistetusti aiheuttanut itsemurha.
Muuttaisin ja muutinkin. Tarvitsin kipeästi asuntoa, koska olin jäämässä taivasalle. Kyseinen kämppä ei ollut kelvannut kenellekään, minä sen sitten otin, kun vuokranantaja jo epätoivoisena alensi hintaa. Hyvä kämppä se oli, kerrostalokolmio mukavalla alueella hyvien liikenneyhteyksien varrella.
En. Ellei olisi tosi hyvin huomioitu hinnassa.
Asun parhaillaan, eipä ole tyyppiä näkynyt.
Me haimme isompaa vuokrakämppää kun toinen lapsemme syntyi. Olisimme saaneet kämpän siitä samasta taloyhtiöstä, viereisestä rivitalosta.. Miehelle olis kelvannut, mutta mä en missään tapauksessa suostunut. Siinä asui mies jonka vaimo oli lapsineen muuttanut pois. Mies sitten ampui aivonsa seinälle kyseisessä asunnossa vain vähän ennen kun meille tarjottiin sitä asuntoa. Tunsin tän kyseisen miehen tosi hyvin jo monen vuoden takaa. En olis ikinä pystynyt asumaan siinä asunnossa..onneks päästiin nopeesti muuttamaan pois koko asuinalueelta.
Saattaisi se vähän mietityttää, mutta jos asunto on kiva ja sopiva, niin muuttaisin kyllä.
Kaveri osti talon, jossa on tapahtunut raaka perhemurha. Tästä on siis aikaa jo todella paljon ja ostivat talon heti murhien jälkeen. Halvalla saivat... Hyvä talo, tilava ja kuntokin oli hyvä,mutta ostajat vierasti taloa. No, kaverin ja miehensä onni. Saivat tosiaan 30-40% markkinahintaa halvemmalla pytingin.
Eipä ole meilläkään mörköjä näkynyt, vaikka talossa on kuollut 2 ihmistä.
En kun siellä kummittelis.