Muuttaisitko asuntoon, jossa edellinen asukas on tehnyt itsemurhan?
Kommentit (29)
En todellakaan. Asun vain vastavalmistuneissa taloissa, joten tätä ongelmaa ei onneksi tule. Hyi kamala.
En. Siinä asunnossa olisi erittäin huono Feng Shui.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 19:18"]
En. Ellei olisi tosi hyvin huomioitu hinnassa.
[/quote]
Kaikesta pitää saada alennusta. Huoh.
tähän asuntoon missä asun on joku nori tyttö hirttänyt itsensä. oon pari vuotta asunu, ei oo onneks kummitellu :D
En. En ole varsinaisesti taikauskoinen, mutta tieto itsemurhan tehneestä ihmisestä saisi varmaan mielikuvituksen laukkaamaan. Olen muutenkin tosi herkkä ja säikky, joten tuollainen olisi ihan liikaa mielenterveydelleni ;)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 19:38"]En. Siinä asunnossa olisi erittäin huono Feng Shui.
[/quote]
Eikös tuo feng shui liity huonekalujen paikkoihin? Ostitteko/vuokrasitteko valmiiksi kalustettuna? :D
Oikeasti missä tahansa asunnossa on voinut tapahtua mitä vain eikä me sitä tiedetä. On tapettu joskus joku, tai raiskattu tai vietetty orgioita.
Meillä on se tapa, että uusi koti siunataan tai vihitään käyttöön (tämän voi tehdä itse tai pyytää pappia kylään). Hieno tapa, jonka jälkeen oma koti tuntuu todella omalta.
Asun jo, aikasempi asukas päätti päivänsä saunaani. Lauteet vaihdettu veren ja kudosnesteiden takia. Ihan varmasti näin viime lauantaisaunassa kiukaan höyryissä kasvot.
12, isoisä ilmeisesti ollut sodassa?