5-2-dieettiläiset, hei!
Olen tyytyväinen tähän tapaan ruokailla."Kakkospäivinä" ei ole nälkä ja jaan päivän kalorit tasaisesti, jotta jaksan tehdä työni ja liikkua. Kalorit max 500/pv. Viikon muina päivinä syön ihan mitä tahansa karkeista ja pullista lähtien ja paino laskee. Ylipainoa ei ole ollut, tavoite on saada paino 58-59kg ja siis 1,5kg vielä matkaa.
Millaisia kokemuksia teillä?
Kommentit (7)
Hienoa, onnittelut hyvästä saavutuksesta! Paljonko oli lähtölukemasi?
ap
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:46"]10 kk ollut, paino tippunut 18 kg. En ole kokenut joutuvani luopumaan mistään, ja olen todella yllättynyt näistä lukemista. Olo on mielettömän hyvä, eikä paastopäivinä nälkä vaivaa ollenkaan, vaikka sitä ennakkoon pelkäsin. Itse tykkään pitää syömätöntä aikaa sen 24 h, tai vähintään 20 h yhtä soittoa, se on mulle helpompaa niin. Tsemppiä meille!
[/quote]yksi kysymys, saako paastopäivinä syödÄ mitä haluAA kunhan pysyy kLorikii tiössä?
Esim mulla minipäivät näin:
-aamulla kaurapuuroa, raejuustoa, marjoja
-päivällisellä kasviksia ja lihaa
-vettä ainakin 2 litraa
-teetä ja kahvia
ap
siis miten tämä toimii? syödään ihan mitä vaan vaikka 40000 kaloria 5pv/vk ja 2pv max 500 kaloria, menikö oikein?
no kyllä nää tän noudattajat varmaan syö viitenä päivänä myös tosi kevyesti. en usko että syövät ja juovat mitä tahansa kuinka paljon tahansa.
Syön tuon kahden kevytpäivän aikana sen max 500 kaloria. Muina päivinä tavallista kotiruokaa ja tänäänkin pussillinen karkkeja ja eilen pussillinen leipää. Hedelmiä ja vihanneksia syön runsaasti. Liikun päivittäin 1-2 tuntia. En siis todellakaan syö kevyesti noitten viiden päivän aikana.
Mulle tuo sopii ja oikein odotan noita keveitä päiviä.
10 kk ollut, paino tippunut 18 kg. En ole kokenut joutuvani luopumaan mistään, ja olen todella yllättynyt näistä lukemista. Olo on mielettömän hyvä, eikä paastopäivinä nälkä vaivaa ollenkaan, vaikka sitä ennakkoon pelkäsin. Itse tykkään pitää syömätöntä aikaa sen 24 h, tai vähintään 20 h yhtä soittoa, se on mulle helpompaa niin. Tsemppiä meille!