Tyttökaksosten nimistä...
Naomi ja Amina vai Naomi ja Alina? Ite oon puoliksi Afrikkalainen ja mun toisessa kotimaassa Amina on käytetty mutta Alina ei. Mietin kuitenki että onko Amina vaikea suomalaisille? Alina on aika yleinen eikä varmaan vaikea...
Kommentit (8)
Naomi ja Amina. Tunnen yhden ihan suomalaisen Aminan ja niitä on nimipalvelun mukaan alle 464 kpl Suomessa. Että ei tuo mikään harvinainen nimi ole.
amina, tulee mieleen lähinnä pohj.afrikka kyläkin
Mää oon haaveillu, että jos joskus sais oikein kunnon parven tyttöjä, niin panisin niille nimeksi Rosa, Orvokki, Kielo, Mimosa, Lilja jne. Ehkä vähän hoopoa mutta jotenki oli söpöä :)
Aloittajalle, mä oon luullu, että Amina on ihan normaali suominimi.
naomi ja amina, ihanat nimet :-) alina on liian pliisy naomin siskoksi, ihan eriparia jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Amina on ihan jees, Naomi aivan ihana nimi. Varaudu vain siihen, että nimi kuullaan väärin :) Luulin erästä lasta pitkään Eemiliksi, vaikka hänen nimensä osoittautuikin Eeminiksi.
Mä oon suomalainen mutta mun nimi on Amina ja kyl mulla ihan hyvin sen nimen kans ku ei kaveritkaa koskaa lausunu edes väärin :) Suomalaisille se on ihan okei 😄
Amina kivempi.