Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla hyvä itsetunto ja miten se näkyy?

Vierailija
11.11.2020 |

Itse olen herkkä, mutta kyllä minulla on hyvä itsetunto, eikä minun tarvitse päteä mitenkään. Olen sinut itseni kanssa, en kumartele muita, mutta kunnioitan ihmisiä. Usein huomaa, että osa ihmistä nostaa omaa egoa toisia alistamalla, vaikka työpaikoilla. Huonot itsetunto ihmiset paljastuu melko helpolla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole aukottomasti hyvä itsetunto, vaan olen tietyissä asioissa itsevarma, mutta on myös asioita, joissa olen epävarma. Hyvä itsetunto näkyy näin: en koe uhkana, jos joku on kanssani eri mieltä. Odotan toki, että eri mieltä olevat perustelevat kantaansa. En odota, että ihmiset osoittavat vahvuutta, koen, että "tavallisuus" riittää (versus ihmiset, jotka haluavat tukeutua ihmisiin, jotka kokevat suunnannäyttäjinä). Tiedän myös, mistä asioista pidän ja en tarvitse muita ihmisiä siihen, että voin tehdä asioita, jotka kiinnostavat (kuten vaikka ihminen, joka voi lähteä kuntosalille/jumppaan vain jos joku lähtee hänen kanssaan), toki muiden ihmisten seura on kivaa plussaa.

Vierailija
2/2 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne sanovat jotkut. En itse tiedä koska tapanani ei ole ajatella itseäni ja sitä millanen olen. Menen ja teen vaan, ja olen mitä olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän