Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole löytänyt tyyliäni :(

Vierailija
05.03.2014 |

Vähän harmittaa. Haluaisin pukeutua vähän rohkeammin naisellisemmin, mutta minun pitää myöntää, että minua pelottaa, että kiinnittäisin siinä liikaa huomiota. Minulla ei ole koskaan ollut luottoa miehiin ja aina jos he ovat lähestyneet minua (esim. kehuneet kauniiksi) olen pelänyt, että niillä on vaan ollut haaroväli mielessä. Siis toki normaaleissa työasioissa ja sellaisissa pystyn asiat hoitelemaan miestenkin kanssa.

En siis kommentillani tarkoita, että todellisuudessa olisin "huomion keskipisteenä", jos vähän parantelisin tyyliäni, mutta sellainen olo saattaisi tulla. Haluaisin oikeasti oppia nauttimaan siitä, että on huomattu/katseltu tms. Arvelen tämän ongelman johtuvan siitä, että minulla oli/"on" erittäin huono isäsuhde ja sairas isä (esitti seksiasiat likaisena jo siitä lähtien kun oli 12 v ja asian niin että miehillä on vaan se yksi mielessä :( ). Harmi etten ole saanut tuota asiaa paranemaan, vaikka kävin psykoterapiassa, muistaakseni en käsitellyt sitä kyllä siellä.

Olen kylläkin alalla, jossa tyyli on ennemmin hillitty kuin rohkea, joten pienin askelin voisin edetä. Minulla on pitkä kroppa ja selkeä uuma (tiimalasi "keskikokoisilla rinnoilla"), melkot paksut reidet (lihasta). Vaikka urheilen paljon, ihan sporttityyli ei kiinnosta. Koruja en ole vielä totutellut käyttämään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tuntuu kuin olisin isän puolelta manipuloitu uskomaan tuollaiseen valheeseen. Kyllä tajuan, että biologia vaikuttaa kanssakäymisessä, mutta kyllä nyt herrajestas kulttuuri on muokannut ihmisestä sellaisen ettei se "viettiensä" mukana mene, että ihan rauhallisin mielin mun pitäisi olla!

ap

Vierailija
2/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole kommentteja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. mielestäni otat ehkä vähän liikaa stressiä pukeutumisesta ja tyylistä. Nykymaailmassa kaikkien pitäisi olla tyylikkäitä ja seksikkäitä. Voithan ostaa vaikka jonkun mielestäsi seksikkään vaatteen, ja koittaa kotona opetella käyttämään sitä. Mutta. Ehkä sun pitäisi oikeasti ensin käsitellä isä- ja itsetuntoasiasi parempaan kuntoon, ennen kuin alat miettiä naisellisempaa pukeutumista. Sitten kun itsetunto on parempi, uskaltaakin käyttää naisellisempia (kummallinen sanakin, mikä nyt kenenkin mielestä on naisellista...) vaatteita. Nyt varmaan vaan murehtisit liikaa etkä näyttäisi itsevarmalta uusissa vaatteissa.

Vierailija
4/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile rentoa, mutta naisellista tyyliä. Aloita kengistä, mieti millaiset miellyttää silmää. Kropallesi taatusti sopisi vyömallinen trenssi/villakangastakki. Valitse siihen silmiesi väriin sopiva, niiden väriä korostava huivi. Laukku tietysti sellainen naisellinen mutta rento. Varmaan myös sellaiset vyötäröäsi korostavat naiselliset kauluspaidat kävisi. Hyvin istuvat housut, jos et hameista tykkää. Niihin vaikka jokin näyttävä vyö. Huulipunaa sipaisu ja sitten vähän kynsilakkaa... Näistä pääset jo liikkeelle?

Vierailija
5/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun varalotyypille käy myös kietaisumalliset mekot ja kiilakorkokengät!

Vierailija
6/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä vinkkejä myös omalta kampaajalta, miten omaa tyyliä voisi muutenkin vähän viilata.

Vierailija
7/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet voisi muuten tuoda sellaista asennetta mukanaan myös... Eli voihan olla, että sua pukisikin parhaiten sellainen vähän maskuliinisempi tyyli, mutta kuitenkin niin, että näkyy, että olet panostanut!

Vierailija
8/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet voisi muuten tuoda sellaista asennetta mukanaan myös... Eli voihan olla, että sua pukisikin parhaiten sellainen vähän maskuliinisempi tyyli, mutta kuitenkin niin, että näkyy, että olet panostanut!

Vierailija
9/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että saat vaatteilla ongelmiasi ratkotuksi. Sinullahan ei ole pukeutumisongelma vaan ongelmana se että syytät isääsi siitä ettet luota miehiin ja pelkäät huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Mitään ratkaisua mulla ei ole tähän tarjota valitettavasti.

Koita kuitenkin rohkeasti vaan pukea päälle sellaista mikä sinun silmääsi miellyttää.

Vierailija
10/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 14:58"]

syytät isääsi siitä ettet luota miehiin ja pelkäät huomiota vastakkaiselta sukupuolelta.

[/quote]Eikö siihen ole oikeus, jos monta vuotta on asiaa melkein päivittäin saanut kuulla, vähintään viikonloppuisin ja saarnoihin kuului myös väkisellä paikoillaan pito (ranteista puristaminen, estäminen että pääsen minnekään)

ap

Vierailija
11/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus siitä huonosta isäsuhteesta ja paskasta lapsuudesta vaan pitää päästää irti.

NYT olet aikuinen ja teet itse omat päätökset ja otat vastuun itse itsestäsi ja hyvinvoinnistasi.

Menneisyyttä et voi muuttaa mutta tulevaisuudesta olet vastuussa itse.

Uskalla elää :)

Vierailija
12/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös vaatteista aloittaminen voi olla se eka askel ihan hyvin. Kyllä vaatteet voi lisätä positiivisesti itsevarmuutta ja heijastua sitten muuhunkin...

Vierailija
13/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 15:20"]

Joskus siitä huonosta isäsuhteesta ja paskasta lapsuudesta vaan pitää päästää irti.

NYT olet aikuinen ja teet itse omat päätökset ja otat vastuun itse itsestäsi ja hyvinvoinnistasi.

Menneisyyttä et voi muuttaa mutta tulevaisuudesta olet vastuussa itse.

Uskalla elää :)

[/quote] Tajuan kyllä tuon. Muilta osin olen jo päästäny (alkoholismi, väkivaltaisuus, tappouhkaukset...), mutta tajuan ajatusmaailmani miehistä (ja naisista) johtuvan juuri tuosta. Ehkä en ole aiemmin vaan käsittänyt asiaa ja pystynyt käsittelemään sitä pois päiväjärjestyksestä. Jonkunlainen työ on tehtävä, kai sen yksinkin pystyy.. mutta tuskinpa se sormia napsauttamalla käy. Uskon kuitenkin että asioissa pääsee eteenpäin, kun tajuaa mistä ne juontaa juurensa.

ap

Vierailija
14/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä, niin aloittaisin tyylipäivityksen alusvaatteista. Alusvaatteisiin erikoistuneessa liikkeessä, yhdessä myyjän kanssa voi valita hyvin istuvia ja vartalon parhaita puolia korostavia settejä ja tietysti niin monta kuin vaan kukkaro kestää :) Totuttuasi näihin ihaniin naisellisiin alusvaatteisiin, voit mennä tavaratalon pukeutumisneuvojan luo hankkimaan yhden tai kaksi asukokonaisuutta, ja niillä eteenpäin. Pian osaatkin jo itse ostaa juuri sinulle sopivimmat vaatteet ja tunnet tyylisi. Asiantuntijaa kannattaa käyttää sillä onhan esimerkiksi housuja noin miljoonaa eri mallia, värit, kuosit, pituudet, vyötärökorkeus, pepusta istuvuus jne.