Ei juma, miten julkkikset ovat noin ilkeitä
http://m.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288661732068.html
Uskomatonta shaibaa Sarasvuolta ja Renneltä. Tekisi mieli sanoa vaikka mitä.
Kommentit (25)
Renne ei yllätä. Hän ja Iida ketolla ovat Twitterissä suustaan hyvin kärkkäitä ja usein ensimmäisenä vetämässä hätäisiä johtopäätöksiä asioista tai ihmisistä, joista eivät välttämättä tiedä mitään.
Sarasvuon en olisi oskonut olevan noin junttimainen ja ronski suustaan Twitterissä. Toisaalta Sarasvuo on jo pidemmän aikaan käyttäytynyt hyvin kummallisesti, joten sinänsä ei pitäisi yllättyä tästäkään.
Siis voi että miten mua kuvottaa tuo renne. Se teennäinen ja väkinäinen nauru saa mut hullunpartaalle. Lapsi miehen vartalossa. Sarasvuota en oo kertaakaan kattonut, mutta mies kuvittelee ittestään pikkasen liikoja.
Ja siis toi koko twitter on niin nolo paikka..,hankkisivat elämän kaikki rennet ja rännit ja varasvuot vai mikä olikaan
Minä toivon sarasvuolle ja rennelle h*lvetisti hermokipuja, sittenpä tietävät.. Naurettava sarasvuo haluaa julkisuutta hinnalla millä hyvänsä (lilo haastattelu ja tämä) ja korppila on muuten säälittävä pelle, onneksi hän katkaisutti piuhansa ettei moista ihmispaskaa tule yhteiskuntaan lisää.
Mikäs siinä, jos tahtoo nolata itsensä. Mutta omapa on syynsä, minkä kuvan itsestään kirjoituksillaan antaa.
Eli nämäkään isot aikuiset miehet eivät sitten oppineet kuitenkin suht nuoren ja kokemattoman S.Ruusilan julkisesta fb-kuntosalikuvakiusaamisesta mitään? Lähtivät itse samalle linjalle netin kautta ja vielä kaksin! Luulisi että olisivat olleet vähän viisaampia!
Kuulin että joku muukin julkkis lähtenyt mukaan tuohon samaan, kuka....?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 14:03"]
Kuulin että joku muukin julkkis lähtenyt mukaan tuohon samaan, kuka....?
[/quote]
tuomas enbuske, jostain syystä hänestä ei vaan uutisoitu..
Se pipo teki kyllä aika ikävän vaikutelman siitä haastateltavasta. Ihan pössyttelijän näköinen. Mutta tahattomasti kai kun sairas on.
Ovat sivistymättömiä tolloja, eivät mitään muuta.
Voisivat herrat mennä peilin eteen ja miettiä, mitä tuli tehtyä
Todellä törkeää käytöstä. Toisaalta yhtä törkeitä kommentteja ladellaan täälläkin. Ihan varmasti nekin kommentit loukkaavat toisia.
Mihin tahansa nettiin kirjoittaessa, hyvä sääntö olisi, että kirjoittaa vain sen, minkä uskaltaisi sanoa kasvotusten.
Sarasvuo varmaankin kutsuu Lustigin seuraavaan ohjelmaansa ja esittää julkisen anteeksipyynnön..
Tämäkään ei hätkäytä enää yhtään. Karmean päivän jälkeen hyvä keino purkaa aggressioita on netissä surffailu. Sen on todellakin havaittu vähentävän ei-toivottavia tunteita. Johtuuko vaikutus uutisten sisällöstä (jonkun toisen elämä voi olla lähes yhtä karmeaa kuin itsellä)? Vai jostain muusta?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 13:06"]
[/quote]
Sarasvuo taitaa tuntea MS-taudin äärimmäisen hyvin, koska äitinsä sairasti sitä. Minä tunnen sen taudin ja tiedän, ettei siihen ole lääkettä. Ainoa miten tuo kannabis oikeasti tutkimustenkin valossa auttaa on huojentaa sen hetken tunteita. Lääkekannabis MS-taudissa on vain masennuksen hoitamista humalalla. Kipujakin sillä voi lieventää, mutta kipuihin on olemassa paljon parempia lääkkeitä.
Jos työntää kasvonsa julkisuuteen kannabiksen käytöllä, kyllä siitä seuraa erilaisia reaktioita. Tuon ohjelman tarkoitushan oli herättää keskustelua.
Minä en kritisoi yksittäistä käyttäjää, mutta keskusteluohjelmassa kuuluukin olla sijansa eri mielipiteille. Tietenkin ketä tahansa keskusteluohjelmaan hakeutunutta kuuluu arvioida, eihän toimittajat heitä sinne koristeiksi ole pyytäneet.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 16:34"]
[/quote]
Sarasvuo taitaa tuntea MS-taudin äärimmäisen hyvin, koska äitinsä sairasti sitä. Minä tunnen sen taudin ja tiedän, ettei siihen ole lääkettä. Ainoa miten tuo kannabis oikeasti tutkimustenkin valossa auttaa on huojentaa sen hetken tunteita. Lääkekannabis MS-taudissa on vain masennuksen hoitamista humalalla. Kipujakin sillä voi lieventää, mutta kipuihin on olemassa paljon parempia lääkkeitä.
Jos työntää kasvonsa julkisuuteen kannabiksen käytöllä, kyllä siitä seuraa erilaisia reaktioita. Tuon ohjelman tarkoitushan oli herättää keskustelua.
Minä en kritisoi yksittäistä käyttäjää, mutta keskusteluohjelmassa kuuluukin olla sijansa eri mielipiteille. Tietenkin ketä tahansa keskusteluohjelmaan hakeutunutta kuuluu arvioida, eihän toimittajat heitä sinne koristeiksi ole pyytäneet.
[/quote]
Keskustelussa tulisi aina kritisoida ja arvoida keskustelun asiasisältöä eikä toisen ulkonäköä tai olemusta. Muu on loukkaavaa ja lapsellista.
Ile Jokisella oli tosi törkeet twiitit myös :/ ihan älytöntä!
Ja vaikka olisi ollutkin "pipopää pössyttelijä", niin pakkoko on haukkua julkisesti? Asioista voi keskustella, miksi pakko puuttua henkilöön, keneenkään?
Vastako kiusaajien häpeä nousi, kun haukuttu olikin ms-potilas... Terveitä saa haukkua?
Mulla on itselläni nyt asennevamma tähän nyky-yhteiskunnan menoon ja ihmisten kohteluun. Miksi ei voitaisi olla ihmisiä toisillemme, kunnioittaa erilaisuutta. Miksi pitää kilpailla sillä, kuka on nokkelin, ilkein ja pahiten saa loukattua ja nolattua toisen.
Turhauttaa...
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 16:34"]
[/quote]
[/quote]
Keskustelussa tulisi aina kritisoida ja arvoida keskustelun asiasisältöä eikä toisen ulkonäköä tai olemusta. Muu on loukkaavaa ja lapsellista.
[/quote]
Tuotahan ajateltiin, kun Urpilaisen verkkosukkahousuista puhuttiin ja onhan Veltto Virtasenkin olemus ollut monesti keskustelun aiheena.
Jos menee radioon, silloin nousee pinnalle se mitä puhutaan. Kun menee televisioon, on siinä esillä koko olemuksellaan. Vaikka jonkun mielestä sitä olemusta ei kuuluisi kritisoida, vaikuttaa se mielipiteisiin väistämättä. Eihän kenenkään tarvitsisi miettiä miten pukeutuu työhaastatteluunkaan, jos olemuksella ei olisi merkitystä arvioon.
Voin sanoa sitten sun puolesta että sarasvuolla ja rennellä ei ole kyllä varaa arvostella yhtään ketään. Suomen suurimpia pellejä molemmat.