Munan koon vaikutus seksiin
Antaako isompi muna itselleen paremman tunteen? Itse omistain vain 14cm pitkän ja 11cm ympärysmittaisen kikin eikä pillu tunnu juuri miltään paljaanakaan.
Kommentit (13)
Naisena ainakin pidän paljon tuota isommasta
Aika paljon paksumpi saisi olla. 19-20 senttiä pituutta.
Ehkä siksi koska et ole pillua koskaan saanut edes maksulliselta tautiselta narvalaiselta huoralta.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 22:31"]
Ehkä siksi koska et ole pillua koskaan saanut edes maksulliselta tautiselta narvalaiselta huoralta.
[/quote]
Olen kyllä saanut fjönttaa. Tuntuu vain että seinät ovat aivan liian kaukana. Painetta ei siis kohdistu yhtään munaan. Olisin ehkä valmis antamaan koko omaisuuteni isommasta peniksestä.
AP
Jos naisen värkki on tiptop kunnossa, tuollakin koolla puristusta pitäisi tuntua...
Itsellä nyt hieman isompi, mutta kyllä kun ensimmäisen oikeesti piukan löysi niin... huh, jatka etsimistä.. ei mitään syytä alkaa narua kaulaan pujottamaan :)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 06:55"]
[/quote]
Olen kyllä saanut fjönttaa. Tuntuu vain että seinät ovat aivan liian kaukana. Painetta ei siis kohdistu yhtään munaan. Olisin ehkä valmis antamaan koko omaisuuteni isommasta peniksestä.
AP
[/quote]
Koolla ei ole väliä uskokaa jo! Naisen lantionpohjan lihakset täytyy olla kunnossa millä puristaa kalua. Se tulee treenaamisella eikä sohvalla istuen.
Jokaisen naisen pitäisi sen verran viitsiä hoitaa itseään että pitää "rakastelulihakset" kunnossa.
N49
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 11:09"]
Antaako isompi muna itselleen paremman tunteen? Itse omistain vain 14cm pitkän ja 11cm ympärysmittaisen kikin eikä pillu tunnu juuri miltään paljaanakaan.
[/quote]Minä olen yksinkertaisesti kertonut joskus täällä palstalla. Ihminen on luotu niillä varustuksilla mitä on, juuri tuon kalun koko, iso pimpsa, isot tissit, pienet tissit. Juuri tämä palsta on sellainen että näihin törmää aina jossain kohdassa, minulla on varmaankin tuon kokoinen kun sinulla vaik en ole mitannut, sen kanssa olen kyllä pärjännyt. Enyt ala mitään kalluppia laittamaan, siitä tulee toisille vaan huonommuuden tunne.M.50+
minun mieheni on hyvin varustettu, mutta silti meillä on mukana dildot ja muut lelut. suosittelen!
[/quote]
AP
[/quote]
Ihan fjöntää. Taidat olla handuun vain vetänyt. he he he
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 12:21"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 11:09"]
[/quote]Minä olen yksinkertaisesti kertonut joskus täällä palstalla. Ihminen on luotu niillä varustuksilla mitä on, juuri tuon kalun koko, iso pimpsa, isot tissit, pienet tissit. Juuri tämä palsta on sellainen että näihin törmää aina jossain kohdassa, minulla on varmaankin tuon kokoinen kun sinulla vaik en ole mitannut, sen kanssa olen kyllä pärjännyt. Enyt ala mitään kalluppia laittamaan, siitä tulee toisille vaan huonommuuden tunne.M.50+
[/quote]
Juuh tämä palsta tuntuu olevan täynnä hehtaari mulkkuja, vaikka sellainen on tutkimuksen mukaan ehkä yhdellä tuhannesta maailman miehistä. Anatomian experttejä tuntuu nämä näppylänaamat olevan myös värkin alueella. Hyvää vihdettä toki.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 11:21"]
[/quote]
AP
[/quote]
Koolla ei ole väliä uskokaa jo! Naisen lantionpohjan lihakset täytyy olla kunnossa millä puristaa kalua. Se tulee treenaamisella eikä sohvalla istuen.
Jokaisen naisen pitäisi sen verran viitsiä hoitaa itseään että pitää "rakastelulihakset" kunnossa.
N49
[/quote]
Vielä typerämpi vastaus yhden idiootin tyhmään kirjoitukseen. Onnittelen!
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 11:21"]
[/quote]
AP
[/quote]
N49
[/quote]
Vielä typerämpi vastaus yhden idiootin tyhmään kirjoitukseen. Onnittelen!
[/quote]Just.eipä' tuosta saanut selvää kuka oli se vielä typerämpi?.
Isomunaiset miehet ovat itsevarmempia sängyssä. Näin tohtisin väittää oman kokemukseni perusteella. Monet heistä tosin ovat liiankin luottavaisia ison munansa tehoon ja olettavat, että kunhan pumppaa, niin nainen on taivaissa.