Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen laihduttanut bmi 24-> 22 2kk aikana. Kysyttävää?

Vierailija
05.03.2014 |

Tavoite bmi 21

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisella ruokavaliolla? Minä laihdutin bmi 28 -> 24 kolmessa kuukaudessa. Ajattelin pudottaa painoa vielä sinne bmi 22.

Vierailija
2/12 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun bmi on valitettavasti näköjään 25. Eilen aloitin paaston. Nytkin lipitän nestettä.

Miten sä olen saanut pudotettua kilosi? Oletko liikkunut paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähähiilihydraattisella ruokavaliolla. Säännöllinen ateriarytmi (5 ateriaa päivässä). 1x/vko herkkupäivä ja liikun vähintään 5-6x/vko (juoksu, kävely) arki-/hyötyliikunnan lisäksi. Jumppaan myös kotona aina kun ehdin.

-ap-

Vierailija
4/12 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitko kirjoittaa tarkemmin esim yhden päivän esimerkkiruokavalion mitä syöt minäkin ruokailukertana? 

onnea hienosta suorituksesta! itselläni sama tavoite! nyt bmi 25 myös!

Vierailija
5/12 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi esimerkki:

Aamupala: purkki rahkaa+marjoja, kuppi kahvia maidolla

Lounas: Kanaafilettä (naturel, öljyssä paistettu ja itse maustettu) salaattipedillä (jäävuorisalaatti, tomaatti, kurkku, fetajuusto, oliivi), paistettua kesäkurpitsaa, lasi maitoa tai vettä

Välipala: appelsiini, cashewpähkinöitä, kuppi kahvia maidolla

Lounas: Uunikasviksia, kalaa, salaattia, lasi maitoa tai vettä

Iltapala: Rahkaa+marjoja

Lisäksi vettä päivän mittaan. Ja jos olen tehnyt kunnon hikiliikuntaa (käynyt esim. juoksemassa) syön extra välipalaksi vaikka hedelmän tms ja juon lasin maitoa päälle.

-ap-

Vierailija
6/12 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienentynyt 1,5 kuukaudessa painoindeksi 24,5 -> 22,1. Aika samoilla linjoilla olen vetänyt kuin ap, tosin syön vain kaksi kertaa päivässä (lounas & illallinen). En välttele hiilareita, mutta en ylipäätään ole mikään niiden ystävä, jonkin verran tulee syötyä pastaa. Herkkupäiviä en pidä. Aerobista (pyöräily & lenkkeily) ja kuntosaliharjoituksia teen samat 5-6 kertaa viikossa.

Vierailija
7/12 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienentynyt 6kk BMI 26,5 --> 22,9 ja tarkoituksenani olisi jatkaa, kunnes BMI olisi 21. Olisi niin ideaali paino mulle ja vaatekaappikin kiittäisi, kun mahtuu taas vanhat ihanat vaatteet päälle.

Vierailija
8/12 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 10:40"]

Minkälaisella ruokavaliolla? Minä laihdutin bmi 28 -> 24 kolmessa kuukaudessa. Ajattelin pudottaa painoa vielä sinne bmi 22.

[/quote]

ap.

Vierailija
9/12 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 10:44"]

Mun bmi on valitettavasti näköjään 25. Eilen aloitin paaston. Nytkin lipitän nestettä.

Miten sä olen saanut pudotettua kilosi? Oletko liikkunut paljon?

[/quote]

ap.

Vierailija
10/12 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 11:51"]

Mulla on pienentynyt 1,5 kuukaudessa painoindeksi 24,5 -> 22,1. Aika samoilla linjoilla olen vetänyt kuin ap, tosin syön vain kaksi kertaa päivässä (lounas & illallinen). En välttele hiilareita, mutta en ylipäätään ole mikään niiden ystävä, jonkin verran tulee syötyä pastaa. Herkkupäiviä en pidä. Aerobista (pyöräily & lenkkeily) ja kuntosaliharjoituksia teen samat 5-6 kertaa viikossa.

[/quote]

ap.

Vierailija
11/12 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat olla laihempi? BMI 24 on ainakin itselleni sopiva ja hyvännäköinen.

Vierailija
12/12 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan päästä samaan painoon, jossa olin aikoinaan. Viihdyin sen näköisenä ja kokoisena.

-ap-