Luen teinini Ask.fm ja ai että se on hauska!
Teini ei varmaan tiedä, että mä tiedän, että sillä on ask.
Kommentit (14)
Askit on ihan paskoja, oli ne teinien tai muiden.
Hauska? Kuuluuko lapsesi niihin, jotka haukkuvat kaikki, jotka eivät näytä syömishäiriöiseltä? Mä olen kieltänyt omilta lapsiltani koko paikan.
En linkkaa.Mut tää nauratti erityisesti:
-miks esim aku ankas akul ei ol ikä housui jalas, mut sit ko se menee uimaa ni sil o uimahousu jalas? :DD
-Ehkä kun se on kuiva nii se voi vaa kävellä normist, mutta kun se kastuu nii sen höyhenet menee littanaa ja sit sil näkyy vähä kaikkee... XD Tai jtn
Mäkin olen joskus lukenut niitä enkä pidä ollenkaan hauskoina! Aika intiimejä kysymyksiä julkisesti, paljon "kuinka paljon pisteitä annat mun pyllystä" - tyyppisiä ym... Teinejähän ne tosiaan siellä on, wn yhtään ihmettele että jotkut kokevat tulevansa kiusatuiksi...
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 08:39"]
En linkkaa.Mut tää nauratti erityisesti:
-miks esim aku ankas akul ei ol ikä housui jalas, mut sit ko se menee uimaa ni sil o uimahousu jalas? :DD
-Ehkä kun se on kuiva nii se voi vaa kävellä normist, mutta kun se kastuu nii sen höyhenet menee littanaa ja sit sil näkyy vähä kaikkee... XD Tai jtn
[/quote]
Mikä tuossa oli niin hauskaa?
Ask on ehkä kaikkein pahin kiusaamisfoorumi kautta aikojen. Olen muutaman kerran lukenut pojan askia, ihan luvalla, ja on joka ainoa kerran tullut tosi paha olo niistä jutuista.Aivan järkyttävää toisten haukkumista, arvostelua ja pilkkaamista. On siellä varmaan muutamia ihan hauskojakin juttuja seassa, mutta suurin osa on aivan törkeetä kiusaamista.
Se pitäis lailla kieltää, vaikka kaikkia kieltoja vastaan olenkin.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 09:15"]
auttakaa tyhmää.
mikä on ask?
[/quote]
http://ask.fm Tuonne tehdään profiili ja sitten kaikki mahdolliset ihmiset tulee kyseleen sulta typeriä kysymyksiä sinne sun profiiliin ja sinä vastaat niihin. Näin siis periaatteessa. Käytännössä siellä haukutaan, v*ttuillaan, kiusataan, mustamaalataan, stalkataan jne jne jne jne toisia.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 09:15"]
auttakaa tyhmää.
mikä on ask?
[/quote]
http://ask.fm Tuonne tehdään profiili ja sitten kaikki mahdolliset ihmiset tulee kyseleen sulta typeriä kysymyksiä sinne sun profiiliin ja sinä vastaat niihin. Näin siis periaatteessa. Käytännössä siellä haukutaan, v*ttuillaan, kiusataan, mustamaalataan, stalkataan jne jne jne jne toisia.
[/quote]
Ja siis nää kysyjäthän on anonyymejä? Eikös se oo se pääpointti tossa. Helppo kiusata kun ei jää kiinni.
pitääks tuonne rekisteröityy, ennen ku pystyy hakeen jotain henkilöö?
On ne hauskoja facebookin linkkien kautta olen lukenut. Esim jotain 13-vuotiasta on haukuttu huonoksi naiseksi ja maine on lopullisesti mennyt, alettuaan olemaan (lue: lähetellyt tekstareita) kaverin exän kanssa.
Jaahas. Linkkaa sen ask tähän !:D