Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi hyvä ja suht edullinen silmänympärysvoide?

Vierailija
04.03.2014 |

Silmänympärykset ovat todella tummat. Ikää mulla on hiukan yli 40 ja ensimmäiset juonteetkin alkavat jo syventyä rypyiksi. Mielellään saisi olla myös tuoksuton. Suosittele omaasi! 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen silmänympärysvoide, erittäin hyvä hinta-laatusuhde, löytyy Lidlistä. Suosittelen kokeilemaan, ei maksa kuin muutaman euron.

Sopii itselleni erinomaisesti.

Vierailija
2/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voide ei taida auttaa tummiin silmänympäryksiin. Laita jotain peitevoidetta meikin alle. Itse käytän apteekin tuotteita, nyt Eucerin silmänympärysvoide.

Markettivoiteet ovat ihan hyviä esim. Nivea ja Lumene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummiin silmänalusiin auttaa yleensä kosteuttava silmänympärysvoide! Suosittelen esim Estee Lauderin Night repair-sarjaa. Halpiksia en suosittele, niissä on usein suhteessa niin vähän hoitavia ainesosia että säästät rahat pelkästään sillä että ostat kerralla hyvän, jota ei sitten tarvi läträtä. Itse kokeilemalla ja kosmetiikkamyyjältä kysymällä löytää parhaiten itselleen sopivan. Usein tummat silmänaluset ovat toki valitettavasti genetiikan tulosta, eikä mikään ihmevoide voi niitä täysin korjata. Peittämiseen peitevoide on hieman väärä tuote, lähtisin ensin valokynän käytöstä. Peitevoiteella tulos on usein paksu, mikä korostaa silmien alusta vielä enemmän.

Vierailija
4/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä "hoitavia ainesosia"? Kun inci-luettoloita katselee niin samaa kamaa niissä kaikissa on, hintaero tulee brändistä ja pakkauksesta.

Vierailija
5/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokynä ei todellakaan peitä tummia silmänalusia.

Vierailija
6/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän samanlaisia ne halpisten ja kalliiden merkkien incit voi olla, hyvässä ja pahassa. Ja esim. L'Orealin konsernissahan saattaa olla identtisellä incillä voidetta kahdessa eri pullossa, toinen vaan jonkin kalliimman merkin brändättyä ja toinen tavallista marketti-lorealia.

Itse olen pitänyt Pirkan silmänympärysvoiteesta, joka on koostumukseltaan imeytyvää ja kosteuttavaa sekä tuoksutonta. Kosteustehot eivät häviä yhtään esim. Cliniquen All About Eyesille, joka on toisaalta sitten kivemman väristä ja tuoksuista - mutta onko sillä nyt niin merkitystä? (Itselleni ilmeisesti on, koska välillä ostan tuota kalliimpaakin voidetta.)

Vierailija
7/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnier bb -silmänympärys roll on.. Peittää tummuuden ja pitäisi myös vähentää ryppyjä ja juonteita. Ei jää paksua kerrosta

Vierailija
8/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus Nivea cremeä suosittelen myös silmänympärysiholle. Aamulla lisäksi tuota aiemmin mainittua Garnierin tuubi roll-onia. Halpaa ja hyvää :)

Vierailija
9/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruna sopii tummille silmänalusille. Linkistä löytyy kotikonsteja ja vinkkejä muihinkin kauneudenhoidon salaisuuksiin.

http://www.iltalehti.fi/terveys/200708246491393_tr.shtml

Vierailija
10/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse (30+) käytän Clarins silmänympärysvoiteita. Ovat mielestäni todella hyviä ja riittoisia, tuubeja kuluu vain n. 2 vuodessa. Käytän iltaisin contour balm -voidetta ja aamuisin jääkaappikylmää geeliä.

Vierailija
11/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan silmänympärysvoide. Todella hyvää, ja suomalaistakin! Sopii allergiselle iholle, ja toimii :) Hintakin 4 euroa tai jotain sen päälle. Ei se hinta sitä kerro. Monesti kalliit vaan maksaa kun on ''merkki'' :)

Vierailija
12/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 23:06"]

Pirkan silmänympärysvoide. Todella hyvää, ja suomalaistakin! Sopii allergiselle iholle, ja toimii :) Hintakin 4 euroa tai jotain sen päälle. Ei se hinta sitä kerro. Monesti kalliit vaan maksaa kun on ''merkki'' :)

[/quote]

Joo, Pirkka on tosi hyvä :)

Vierailija
13/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka on tosi hyvä, ja kosmetiikkabloggaritkin tykkäävät! :)

Vierailija
14/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosilillä on hyviä ja edullisia silmänympärysvoiteita.

Vierailija
15/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body shopin vaal.pun. E-vitamiinivoide silmänympäryksille. Huom! Normaalivoiteet saattavat turvottaa silmiä!!!

Vierailija
16/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liputan Dermosilin Q 10 voidetta, maksaako jotain 10 euroa. Oon käyttänyt sitä 10 vuotta ja nyt ikä lähenee 40 eikä rtpyn ryppyä oo silmien ympärillä, ei ees naururyppyjä. Mun 65-vuotias äiti on myös käyttänyt sitä ainakin saman kymmenen vuotta ja hänen silmänympäryksensä on todella nuorekas verrattuna muihin ikäisiinsä.

Vierailija
17/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi Pirkka-voiteen tyytyväinen käyttäjä. Tuote toimii ainakin minulla, ja pidän siitä että se on hajusteeton. Lisäksi mukava, kun tietää samalla tukevansa kotimaista teollisuutta.

Vierailija
18/22 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin yksi Pirkka-voiteen tyytyväinen käyttäjä. Tuote toimii ainakin minulla, ja pidän siitä että se on hajusteeton. Lisäksi mukava, kun tietää samalla tukevansa kotimaista teollisuutta.

Pirkka ei ole Suomessa valmistettu.

Vierailija
19/22 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Lidlin Q10-voide tai sit Nivean Q10+C-vitamiini-voide. Mun mielestä toi Nivea vähentää vähän tummuuttakin, Lidlin voide puolestaan selvästi jotenkin jämäköittää ihoa. Mulla on käytössä molemmat, Lidl illalla ja Nivea aamulla. Molemmat noista silmänympärysvoiteista on yhtä hyviä kuin ennen käyttämäni Dermalogica ja Decleor. Taannoin kosmetologi sanoi, että mulla on varmaan joku tosi hyvä sy-voide, kun ryppyjä on niin vähän. Joo, onhan ne hyviä :D

Vierailija
20/22 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös se Lumenen C-vitamiinivoide, jossa on pyörivä kuula päässä. Garnierilla on saman tapainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme