Onko tuo Heikki Lampela hullu, 7 miljoonan euron laina??
Johonkin tonttiin ja taloon jonne muuttaa uuden naisensa kanssa? Vai onkohan tämä joku uutisankka? http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Suomalainen-huippujuristi-otti-7-miljoonan-lainan-tahan-sijoittaa/1034361
Kommentit (88)
Hahhahhaa! Katsokaa nyt tuo haastattelu, sehän meinaa koko ajan kuolla nauruun! Soopaa puhuu sen kun kerkiää ja av- ynnä seiskakansa uskoo. Ja miettikää nyt edes hetki, onko 7 miljoonaa noilla seuduilla oikeasti minkäkokoinen raha ostelemaan tuota saarta ja kiinteistöjä + rakentamaan siihen uusi "linna". Ei riittäisi ollenkaan. Ajattelu sallittua, ladies and gentlemen!
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 16:14"]Minun oikeusjuttuni Lampela hoiti kyllä erittäi hyvin, käännyin hänen puoleensa koska olin kuullut suosituksia muiltakin. Höntti voi olla naisasioissa, mutta juristina erittäin taitava
[/quote]
Hänen kolleegat vaan toista mieltä tosta erittäin taitavasta
No mitäs se eilen avautui jossain IL-lehdessä?
Luuleeko joku oikeesti sen puolustavan rikollisia? Voi järjen valo...
Ei, jösses! Hauska tyyppi. Ostais saaren, rakentais sinne yhden ison talon ja suunnittelee jopa laskusiltaa :D!
Lampela on monien kollegojen (joka btw. kirjoitetaan yhdellä e:llä) silmissä punainen vaate, koska on osannut hyödyntää julkisuutta tavalla, johon harvalla juristilla on Suomessa pokkaa. Juristit ovat ihmisiä siinä missä muutkin ja heidänkin keskuudessaan kateus ja selkäänpuukotus ovat valitettavasti arkipäivää (ja asiantuntija-ammatissa kateus ilmenee nimenomaan toisen ammatillisen pätevyyden kyseenalaistamisena). Lampela tietysti on soolopelaaja, koska pyörittää yhden miehen toimistoa. Tietysti hänen on markkinoitava itseään jatkuvasti ja oltava henkilönä esillä, koska hänen takanaan ei ole isojen toimistojen tapaan mitään markkinointikoneistoa. Suomessa juristikunta on perinteisesti ollut harmaata, kuivaa ja mieluummintaka-alalle vetäytyvää, siinä mielessä Lampela tietysti erottuu. Minä arvostan sitä, että hän viitsii tehdä tuota työtä, siihen ei monella juristilla riitä sydäntä. Kutsumusammattihan tuo rikollisten puolustaminen on, koska juristin koulutuksella pystyisi helpommallakin elantonsa ansaitsemaan.
Arvasin tuon jo aikoja sitten kauniisti hymyilevä Enkeli olikin piru.
Galaksit ei tainneet sopia yhteen? Kun Enkeli väittää nyt ettei seurustele Lampelan kanssa!! Enkeli taisi polttaa siipensä nyt.
Jossain jutussa Enkeli kertoi,että on hyvä kun Heikki on päässyt valoon.
Tiedän yhden Valon se on ravintola,kai se sitä tarkoitti.:). kuikahan paljon Enkeli huijaa ihmisiä Kiinteistökaupassa?? Olen sitä mieltä!! Sitä saa mitä tilaa..
Minun oikeusjuttuni Lampela hoiti kyllä erittäi hyvin, käännyin hänen puoleensa koska olin kuullut suosituksia muiltakin. Höntti voi olla naisasioissa, mutta juristina erittäin taitava.