Minkä ikäisenä muutit pois vanhempiesi luota?
Entä miten vanha puolisosi on ollut muuttaessaan pois vanhemmiltaan?
Tuli mieleen tuolta yhdestä avauksesta.
Kommentit (46)
Olin 18 v ja en tiedä, minkä ikäisenä puolisoni muutti kotoaan mutta noin 20 v olettaisin tietämieni asioiden pohjalta.
Olin 18 v ja en tiedä, minkä ikäisenä puolisoni muutti kotoaan mutta noin 20 v olettaisin tietämieni asioiden pohjalta.
18v, eka kihlattu muutti 16-vuotiaana opiskelun takia. Nykyinen mies muutti Ruotsiin töihin heti täysi-ikäisenä.
17, mies muutti 20-vuotiaana minun kanssani samaan asuntoon. Hyvin on pärjännyt vaikka muutti äidiltään suoraan nuoren naisen kanssa yhteen.
Mä olin 21 (opinnot loppui ja työ oli toisella paikkakunnalla)
mies on ollut 20 - 21.. mitä nyt ollaan kun armeijasta tullaan.
19 vuotiaana, opintojen loputtua muutin takaisin kotiin väliaikaisesti ja uudestaan sitten työpaikan saatuani 23 vuotiaana. Puolisoni muutte käsittääkseni 17 vuotiaana
19 v, kun kirjoitin yo:ksi ja lähdin tukholmaan töihin. Palasin kotiin oltuani myös ranskassa ja kokonaan muutin kotoa pois 21 v.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 18:26"]Entä miten vanha puolisosi on ollut muuttaessaan pois vanhemmiltaan?
[/quote]epävirallisesti juuri ennen kuin täutin Q19 ja virallisesti reilu puoli vuotta myöhemmin.
20 v.
Mies lähti 17 v inttiin eikä palannut kotiin.
Heti kirjoitusten jälkeen muutin pois kotoa. Omani muutti jo siis viime syksynä, kun oli vasta 15v :( Ei ole kivaa, ei, mutta nopeasti näemmä kaikkeen tottuu...
Ennen lukion alkua, eli 16 vuotiaana. Mieheni muutamaa vuotta aikaisemmin 15 vuotiaana
Itse muutin juuri 18 täytettyäni, mieheni käsittääkseni suunnilleen saman ikäisenä, mutta täytyykin kysyä tarkemmin.
13v, omilleni muutin 15- vuotiaana.
Minä asuin hetken siskoni kanssa 16-vuotiaana. Muutin vielä kotiin, mutta miehen nurkkiin siirryin 18-vuotiaana virallisesti. Mies muutti pois kotoa 21-vuotiaana.
15 vuotiaana ja mieheni muutti ilmeisesti 21 vuotiaana.
15 vuotiaana ja mieheni muutti ilmeisesti 21 vuotiaana.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 18:26"]Entä miten vanha puolisosi on ollut muuttaessaan pois vanhemmiltaan?
[/quote]
olimme kummatkin noin 25 vuotiaita kun muutettiin kotoa pois, omaan kämppään.
Minä 18, mies 19.