Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaperon lelut olohuoneessa ja koko ajan kauhea sekasorto.

Vierailija
10.11.2020 |

Meillä siis kaksi lasta. Isompi jo 9 v jolla oma huone. Meidän vanhempien makuuhuone on tosi pieni, jossa ei ole muuta kuin parisänky ja 1,5-vuotiaan pinnasänky.
Kolmaskin makkari toki löytyy, mutta se on miehen pelihuoneena.
Mies ei suostu siitä luopumaan, joten kaikki kuopuksen lelut ovat olkkarissa ja siispä siellä on jatkuva kaaos.

Esikoisenkaan huoneeseen en niitä halua viedä, kun hänellä on kuitenkin jo omat juttunsa ja kavereita usein kylässä.

Jossain vaiheessa pitäisi tuolle pienemmälle jonkinlainen huone laittaa. Heräilee edelleen monta kertaa yössä ja meitä on neuvolassa ohjeistettu että yöheräämisiin saattaisi auttaa jos lapsi siirrettäisiin omaan huoneeseen. Siirtäisin heti jos tällä olisi sellainen.

Tuo mieslapsi ei halua pelikoneitaan yms heivata h e l vettiin enkä minä niitä olohuoneeseenkaan halua. Hyi, ajatuskin puistattaa.
Mitäs h*ttoa tässä pitäisi tehdä? Olen jo ajatellut että muuttaisin omaan asuntoon, vaikka kolmioon jossa lapsilla olisi omat huoneet ja itse voisin nukkua esim olohuoneessa sohvalla.. Isoon asuntoon minulla ei ole yksinään varaa enkä varmaan saisi asumistukeakaan johonkin neliöön..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna siirtäisin aikuisten sängyn olohuoneeseen ja antaisin sen pikkumakkarin lapselle. Itse en voi sietää pelikoneita, joten ihan hyvä, että ne ei pauhaa koko aikaa olohuoneessa. Meillä on parisänky olohuoneessa ja se toimii paremmin kuin hyvin.

Vierailija
2/11 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen miesvihannostatus tällä kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas kiva vaimo kun miestäsi haukut mieslapseksi. Minä jättäisin tuollaisen akan.

Vierailija
4/11 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisit sitten halukas jättämään miehesi. Ainoastaan siksi, ettei suostu antamaan pelihuonettaan käyttöön? Eikö muuta vikaa miehessä ole? Voisko ne taaperon lelut laittaa olohuoneessa kaappiin tai johonkin säilytyslokerikkoon. Keräisitte ne aina iltaisin pois. Pakkoko niitä on päivälläkään kaikkia levittää esille? Että on ihmisten ongelmat pieniä!

Vierailija
5/11 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olisit sitten halukas jättämään miehesi. Ainoastaan siksi, ettei suostu antamaan pelihuonettaan käyttöön? Eikö muuta vikaa miehessä ole? Voisko ne taaperon lelut laittaa olohuoneessa kaappiin tai johonkin säilytyslokerikkoon. Keräisitte ne aina iltaisin pois. Pakkoko niitä on päivälläkään kaikkia levittää esille? Että on ihmisten ongelmat pieniä!

No onhan tuo ongelma. Lapsi kasvaa ja tarvitsee tilaa ja jossain vaiheessa isomman sängynkin yms. Meinaatko että vielä 10-vuotiaana nukkuisi vanhempien kanssa?

Vierailija
6/11 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajatkaa olkkarista joku oma leikkitila sille lapselle missä ne lelut ovat. Tyyliin leikkikehä, mutta mahdollisesti isompi jos tila sallii?

Vierailija
7/11 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilasta on pulaa, niin silloin yhtä makuuhuonetta ei voi pitää yhden ihmisen harrastuskäytössä. Mies on itsekäs.

Vierailija
8/11 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tossu.

Vierailija
9/11 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tilasta on pulaa, niin silloin yhtä makuuhuonetta ei voi pitää yhden ihmisen harrastuskäytössä. Mies on itsekäs.

Juuri näin. Vaihtoehtoisesti mies voi mennä parempipalkkaisiin hommiin, niin on varaa ostaa sellainen asumus, että yhden ihmisen harrastehuonekin onnistuu. 

Kuvitelkaa toisin päin, koko muu perhe sumpussa ja lapsi vanhempien makuuhuoneen nurkassa, koska vaimo tarvitsee meikkihuoneen?

Vierailija
10/11 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoinpa se 1,5-vuotias leikkii muualla kuin siellä, missä toiset aikuiset ovat.

Minun mielestäni kolme makuuhuonetta teille on jo ihan suuri asunto. Itse elämme kolmiossa viisihenkisenä perheenä, eikä sekään niin kovin paha ole. Samassa läjässä sohvalla maataan iltaisin joka tapauksessa.

Vierailija
11/11 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoinpa se 1,5-vuotias leikkii muualla kuin siellä, missä toiset aikuiset ovat.

Minun mielestäni kolme makuuhuonetta teille on jo ihan suuri asunto. Itse elämme kolmiossa viisihenkisenä perheenä, eikä sekään niin kovin paha ole. Samassa läjässä sohvalla maataan iltaisin joka tapauksessa.

No ei varmaan tarviikkaan. Mutta jossain vaiheessa tarvitsee kuitenkin. Ja mies ei edelleenkään suostu luopumaan jostain pelihuoneesta? Onhan tuo naurettavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi