Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun pitää aina auttaa ja joustaa?

Vierailija
04.03.2014 |

Tilanne: kumman on helpointa matkustaa? Perhe jossa kaksi työtöntäaikuista (siis ei ole vuosiin tarvinnut rasittua työnteosta) ja yksi 12-vuotias vai perhe jossa pitkää päivää tekevät vanhemmat ja kolme lasta?

Arvatkaa kerran kumman odotetaan venyvän...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me ollaan menty heillepäin jo kahdesti. Nyt on taas jokin kriisi päällä. Kun ei ole avun tarvetta, ei meitä haluttukaan sinne...

Vierailija
2/5 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissaaminen on helppoa kenelle tahansa, jos asenne on kohdillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tie vie molempiin suuntiin. Ja kyllä umpitäydessä autossa väsyneenä on paljon mäntimpää kuin levänneenä yhden lapsen kanssa! Kuusi tuntia jonnekin korpeen. 2

Vierailija
4/5 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kriisi vaatii teidät sinne? Onko heillä oikeasti ongelmia, joista pitäisi olla huolissaan, mielenterveyden ongelmia tai päihteiden käyttöä, masennusta, vakava sairastuminen? Jos on oikeita ongelmia, silloin pieni epämukavuus ei ole liikaa vaadittua, mutta jos kriisi on tasoa lapsi sai huonon numeron kokeesta ja pyykkikone hajosi, lähisukukin hoitakoon ongelmansa itse tai liikahtakoon linnastaan, jos apua kaipaavat.

Vierailija
5/5 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole sukua. Ja vaimo on tehokas kehittämään kriisiä. Kaksi kertaa olen sinne sännännyt, mutta sitten meitä ei huolittukaan sinne kylään, kun sukulaiset menivät ja heillä meni paremmin - ja kun minä kerran valitin jotain, se sivuutettiin oitis. Eli aloin hahmottaa aika ikävää mallia. "Hyppää, säntää!" ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi