Ne, jotka maksaa, itse, paljonko netistä maksatte kuukaudessa?
Minulla 12,90 €/kk. Saako jostain halvemmalla. Liikkuva laajakaista siis.
Kommentit (16)
20,06/kk. Sonera viihdepaketti verkon maksiminopeudella.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 16:27"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 16:05"]Minulla 12,90 €/kk. Saako jostain halvemmalla. Liikkuva laajakaista siis.
[/quote] mokkula kotikoneeseen ja älypuhelimessa myös netti, niin jotain 15 e kuussa, ehkä, yhteensä. Dna.
[/quote]
Yhteensä? siis mokkula ja puhelinlasku 15€/kk yhteensä..jo on halpaa.
30 euroa. Riistohinta, mutta maalla ei voi valita.
Parikymppiä, mutta käytössä onkin alueen nopein modeemi.
Totta, tein huolimattomuuttani kieliopillisesti vääränlaisen virkkeen. =D Korjaan:
Paljonko ne, jotka maksavat nettinsä itse, maksavat kuukaudessa?
Tässäkin on vielä vikana PL:een väliin tungettu ns. kiilalause, mutta nyt virkerakenne on kuitenkin oikein.
ap
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 16:11"]
Erikoista pilkuttamista.
[/quote]
Erikoista nussimista.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 16:11"]
Erikoista pilkuttamista.
[/quote]
Niinpä! Ihan tolkuton tuo otsikko! Piti lukea muutamaan otteeseen... :D
Maalla asutaan mekin, mutta kyllä Saunalahden mokkula toimii hyvin ja hinta 12,90€/kk.
Minäkin uskoin aluksi, että halvemmalla ei pärjää...mutta sitten tajusin, että myyjä huijasi minua. Tyhmä olin, kun en sitä heti muistanut, että myyjät kusettaa aina ja maksoin monta kuukautta turhaan kallista hintaa.
Mä käytän älypuhelinta läppärissä modeemina, joten minulla 19.90€/kk (1500min puheaikaa/rajaton 21M netti) sekä puhelin että netti.
10,06 €/kk ja koko ajan soittavat että pitäis vaihtaa nyt vaan nopeempaan (ja huomattavasti kalliimpaan). En vaihda, tämä on se mitä suostun nettiyhteydestä maksamaan, kun kuitenkin pitää maksaa vielä lasten puhelimiinkin se. Ihan älytöntä rahastamista.
10,06 euroa 10-megaisesta kiinteästä yhteydestä.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 16:05"]Minulla 12,90 €/kk. Saako jostain halvemmalla. Liikkuva laajakaista siis.
[/quote] mokkula kotikoneeseen ja älypuhelimessa myös netti, niin jotain 15 e kuussa, ehkä, yhteensä. Dna.
Minullakin on dna 12,90 €/kk. Miten joku saa samasta firmasta halvemmalla? Kertokaas toki!