Todella komea, pitkä, fiksu ja mukava mies pyysi treffeille
Deittisovelluksessa, vahvistettu profiili. Itsetuntoni on aika huono, aiemmin olen käynyy treffeillä vain ihan ok oloisten -tyyppien kanssa, koska pelkään sitä, että saan pakit ihmiseltä kenestä pidän, ts. pakit eivät haittaisi, jos en itsekään pidä pakkien antajasta. Nuo aiemmat ovat aina halunneet nähdä uudestaan kuitenkin.
Uskallanko antaa ns. 10/10 miehelle mahdollisuuden? Luulen, että voisin jopa ihastua tyyppiin joskus. Mitä jos mies pettyy minuun jollain tapaa? 😔
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uikutat sen alla yhden illan, ja sitten teet sikamiehistä aloituksen palstalle.
En harrasta seksiä ensitreffeillä. Exään ihastuin ensimmäisillä treffeillä, ja silti harrastin vasta 4 kk tapailun jälkeen.
Ja ei komeus tai mukavuus tarkoita sitä, että mies jakelee kaikille. Kertoo vain ihmisestä itsestään, jos olettaa kaikkien komeiden miesten olevan sellaisia.
Aion mennä niille treffeille! :)
No ei ne 1/10 miehetkään niitä haaremeja pyöritä.
Mikä logiikka. Komeista miehistä osa varmaan pyörittää jotain "haaremeita", samalla tavalla kuin osa rumista miehistä on katkeroituneita. Mutta eivät suinkaan kaikki. Yleistäminen on tyhmää.
Olet yhtä pinnallinen kuin minä ap. Minäkin ihastun vain itseäni tasokkaampiin (ikävä sana, mutta totta) ja siksi treffailenkin vain omaa tasoani tai alempaa, etten pettyisi pakit saatuani.
Vierailija kirjoitti:
Olet yhtä pinnallinen kuin minä ap. Minäkin ihastun vain itseäni tasokkaampiin (ikävä sana, mutta totta) ja siksi treffailenkin vain omaa tasoani tai alempaa, etten pettyisi pakit saatuani.
Hmm, exäni oli minua paljon rumempi. Ihastun luonteeseen, ulkonäkö on vain bonus. Sanotaan minua kauniiksi useinkin, mutta itsetuntoni ei ole silti parhaimmasta päästä. Saatan olla kaunis, nätti tai melko tavallinen, en tiedä.
Alkaako nimi D? Et vie mun miestä.
Vierailija kirjoitti:
Alkaako nimi D? Et vie mun miestä.
Nice try mies, mutta ei ala D:llä.
Nyt nukkumaan!
10/10 mies on saanut ehkä muitakin tykkäyksiä kuin vain sinulta. Ei lopu tarjokkaat kesken.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Niin on paras. Kuvailet itseäsi vaatimattomaksi ja huonoitsetuntoiseksi, joten olet juurikin sopivaa ainesta narskulle. Jos kerran tekee oikeasti fiksun ja komean jne. vaikutelman. Miksi ei hae tasoistaan jonka ei tarvitse alistua? Olet heikoilla jo ennen ekatreffejä.
"Kyse ei ole mistään miesmallista" on klassinen selitys.
Mutta kun ei trimmattu ja öljytty miesmalli ole naisten miesihanne yhtään sen enempää kuin langanlaiha ja androgyyni naismalli olisi miesten naisihanne.
Monetkin naiset poerustelevat tuolla tavalla muka erikoisen makunsa. Pidetään tavallisesta nallekarhusta (iso, pitkä, roteva ja karhea partamies) tms miestyypistä joka on oikeasti naisten enemmistön ihanne, tai yksi ihannetyypeistä.
Maku on erikoinen sitten kun miesihanne on lyhyt ja hoikka nörtti tms.