Mulla on kotona viisi kiloa karkkia, miten voisin olla syömättä noita?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten ajattelit, että teet niille, kun ostit ne? En minä ottaisi kotiini viittä kiloa karkkia millään. En edes kiloa. Tuolla on yksi vajaa lakupussi ollut nyt kuukauden kaapissa, saa nähdä missä vaiheessa siitä taas otan muutaman. Karkki on epäterveellistä eikä mitään kilokamaa.
No hyi. Miksi ihmeessä haudot kuivettunutta lakritsaa kuukausikaupalla kaapissa?? Pistä biojätteisiin kun ei kerta kelpaa tuoreena!
Pussissa on sellainen minigrip-sulkija. Pysyvät ihan hyvänä.
Kuivunut lakuhan on ihan parasta. Voi oikein imeskellä rauhassa. Eihän se tuore sellaista käsittelyä kestä.
Vierailija kirjoitti:
Laita ne johonkin "vaikeaan" paikkaan. Itse en laiskana jaksa nousta hakemaan jostain ylähyllyn perältä elmukelmulla vuorattua karkkilaatikkoa (ellei ole hätätilanne)
Mä oon parhaimmillaan ennen nukahtamista vielä noussut sängystä hakemassa karkkijemman kerrostalon kellarikomerostani 🙄
Pakastimessa kun luulen aina säilyttäväni, mutta ei ole näköjään ongelma sulattaa tai vetää puolijäisenä.
Joillekin ei vaan toimi muu kuin olla ostamatta sitä.
Suolaiset herkut säilyy, alkoholi säilyy mutta makea ei, vaikka kuinka luulee.
No hyi. Miksi ihmeessä haudot kuivettunutta lakritsaa kuukausikaupalla kaapissa?? Pistä biojätteisiin kun ei kerta kelpaa tuoreena!