Mistä tulee luulo, että juuri kaupunkilaiset haluavat maahantuloa ja ovat vihreitä?
Poistuneessa ketjussakin joku tuollaista järjettömästi väitti. Asun keskisuuressa kaupungissa, ja ihan täällä vaikuttavat politiikassa Keskusta ja Perussuomalaiset, siinä kuin maallakin. Työpaikallakin paljon perussuomalaisia. Vihreät on oikeistopuolue, eikä ole sama kuin vasemmistolaisuus. Olen itse jonkin verran vasemmistolainen, mutten yhtään vihreä. En ole "haalinut" Suomeen ketään. Työtätekevät saavat mielestäni olla, ja pahoja tekevät pitää karkottaa.
Kommentit (4)
Vihreiden kannattajista ylivoimainen enemmistö on kaupunkilaisia naisia ja he suhtautuvat kaikkein myötämielisimmin nimenomaan pa ko lai siin ja tur va paikan hakijoihjin.
Myös toki vasemmistolaiset sukupuoleen katsomatta, mutta se on niin marginaalipuoluen, ettei muodosta missään valtuustossa enemmistöä. Puheet on kyllä kuin olisivat maan suurin puolue.
Käypä huvikseen lukemassa vaikka silakkaliikkeen tai rasmuksen juttuja ja katso niitä ihmisiä siellä.
Lihavat keski-iän ohittaneet lähiömuijat niitä haluu tänne, ja syntyvyys nousee. Eivät saa kotimaista miestä.
Olen äänestänyt aika usein vihreitä mutta myös kokoomusta ja RKP:tä ja olen perheellinen koulutettu mies pk-seudulta. Haluan asua toimivassa kaupungissa, ja se tarkoitaa hyviä palveluja kuten myös joukkoliikennettä.
Aikaisemmin suhtauduin myönteisesti si irtola isiin, koska heitä oli Suomessa aika vähän kai tekivät töitäkin, hoitivat ravintoloita ja kauppoja ja toimivat sairaanhoitajina ja bussikuskeina ja jopa akateemisissa ammateissa jne. Viime aikoina varsinkin 2015 jälkeen kun tänne tuli enimmäkseen vain nuoria miehiä ja maasta jossa ei edes sodita, en haluaisi tänne enää.
Vaimoni on samaa mieltä.
Jotenkin vaikuttaa siltä kuin Vihreässä liitossa olisi tapahtunut palatsivallankumous, ennen heitä kutsuttiin kokoomuksen puisto-osastoksi mutta nyt he ovat menneeet demareista vasemmalta ohi.
Kerro toki, minkä kokoinen kaupunki oikeasti on kyseessä... Omassa kotikaupungissani (keskisuuri/isohko yliopistokaupunki Suomen mittakaavassa) persut ja keskusta on kaikista pienimmät puolueet kristillisten ohella.