Ulkosuomalainen, missä luet palstaa?
Kerro maa, kaupunki, ikäsi ja kauanko olet asunut muualla kuin Suomessa.
Kommentit (54)
Sydney, 37 v, 8 vuotta ulkomailla.
Usassa olen asunut 14 vuotta . Olen 35 ensi kuussa.
Englanti/Lontoo 31v asunut 13 vuotta taalla :)
Kiina, Shanghain lähistöllä pyöritään.
New Jerseyn alueelta palstailen (USA).
Zimbabwe, Bulawayo. 14 vuotta asunut pääasiassa eripuolilla Afrikkaa , pari ensimmäistä vuotta Etelä-Afrikassa, viisi vuotta Tansaniassa, välissä oli yksi vuosi Suomessa, pari vuotta Ugandassa ja nyt neljättä vuotta Zimbabwessa. Tarkoitus käydä katsastamassa vähän länsiafrikkaa ja sitten toivottavasti päätyä Tansaniaan pidemmäksi aikaa, jos vaan siltä tuntuu.
Mä oon elänyt ja aion elää jatkossakin aikalailla tässä päivässä, eli teen mikä milloinkin tuntuu kivalta ja muutan maasta toiseen aina kun mieli tekee. Olen ikuisella lomamatkalla, en tee palkkatöitä koska ei tarvitse, mutta välillä olen tehnyt pitkiäkin aikoja hyväntekeväisyyshommia kun on eteen sattunut jotain mielenkiintoista, ja pari pientä yritystä olen perustanut kun olen nähnyt hyvän businessmahdollisuuden, itse en niitä kuitenkaan johda koska haluan olla vapaa,
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 03:28"]
Zimbabwe, Bulawayo. 14 vuotta asunut pääasiassa eripuolilla Afrikkaa , pari ensimmäistä vuotta Etelä-Afrikassa, viisi vuotta Tansaniassa, välissä oli yksi vuosi Suomessa, pari vuotta Ugandassa ja nyt neljättä vuotta Zimbabwessa. Tarkoitus käydä katsastamassa vähän länsiafrikkaa ja sitten toivottavasti päätyä Tansaniaan pidemmäksi aikaa, jos vaan siltä tuntuu.
Mä oon elänyt ja aion elää jatkossakin aikalailla tässä päivässä, eli teen mikä milloinkin tuntuu kivalta ja muutan maasta toiseen aina kun mieli tekee. Olen ikuisella lomamatkalla, en tee palkkatöitä koska ei tarvitse, mutta välillä olen tehnyt pitkiäkin aikoja hyväntekeväisyyshommia kun on eteen sattunut jotain mielenkiintoista, ja pari pientä yritystä olen perustanut kun olen nähnyt hyvän businessmahdollisuuden, itse en niitä kuitenkaan johda koska haluan olla vapaa,
[/quote]todella upeaa! Siskoni talla hetkella gambiassa tyomatkalla.
Tansania. Kaupunkia en kerro koska täällä on niin vähän suomalaisia, vuosia on kyllä yli 5 takana
Belgia, Bryssel, poissa Suomesta 20 vuotta.
Puola, Varsova, 29, 4 vuotta. Tosin just tällä hetkellä luen palstaa Helsingissä.
Terkkuja tutuille. :)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 13:25"]Belgia, Bryssel, poissa Suomesta 20 vuotta.
[/quote]
Oho, oletpa ollut jo kauan muilla mailla vierahilla. :) Saako kysyä, miksi olet aikoinaan lähtenyt?
Sydney, Australia, ikää 25 ja Suomessa asunut viimeksi kolmisen vuotta sitten. Ei todellakaan ikävä Suomeen :)