Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkosuomalainen, missä luet palstaa?

Vierailija
04.03.2014 |

Kerro maa, kaupunki, ikäsi ja kauanko olet asunut muualla kuin Suomessa.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydney, Australia, ikää 25 ja Suomessa asunut viimeksi kolmisen vuotta sitten. Ei todellakaan ikävä Suomeen :)

Vierailija
42/54 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydney, 37 v, 8 vuotta ulkomailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholma ja ikävä suomea

Vierailija
44/54 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina

Vierailija
45/54 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usassa olen asunut 14 vuotta . Olen 35 ensi kuussa.

Vierailija
46/54 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanti/Lontoo 31v asunut 13 vuotta taalla :)

Vierailija
47/54 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina, Shanghain lähistöllä pyöritään.

Vierailija
48/54 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Jerseyn alueelta palstailen (USA).

Vierailija
49/54 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zimbabwe, Bulawayo. 14 vuotta asunut pääasiassa eripuolilla Afrikkaa , pari ensimmäistä vuotta Etelä-Afrikassa, viisi vuotta Tansaniassa, välissä oli yksi vuosi Suomessa, pari vuotta Ugandassa ja nyt neljättä vuotta Zimbabwessa. Tarkoitus käydä katsastamassa vähän länsiafrikkaa ja sitten toivottavasti päätyä Tansaniaan pidemmäksi aikaa, jos vaan siltä tuntuu.

Mä oon elänyt ja aion elää jatkossakin aikalailla tässä päivässä, eli teen mikä milloinkin tuntuu kivalta ja muutan maasta toiseen aina kun mieli tekee. Olen ikuisella lomamatkalla, en tee palkkatöitä koska ei tarvitse, mutta välillä olen tehnyt pitkiäkin aikoja hyväntekeväisyyshommia kun on eteen sattunut jotain mielenkiintoista, ja pari pientä yritystä olen perustanut kun olen nähnyt hyvän businessmahdollisuuden, itse en niitä kuitenkaan johda koska haluan olla vapaa,

Vierailija
50/54 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 03:28"]

Zimbabwe, Bulawayo. 14 vuotta asunut pääasiassa eripuolilla Afrikkaa , pari ensimmäistä vuotta Etelä-Afrikassa, viisi vuotta Tansaniassa, välissä oli yksi vuosi Suomessa, pari vuotta Ugandassa ja nyt neljättä vuotta Zimbabwessa. Tarkoitus käydä katsastamassa vähän länsiafrikkaa ja sitten toivottavasti päätyä Tansaniaan pidemmäksi aikaa, jos vaan siltä tuntuu.

Mä oon elänyt ja aion elää jatkossakin aikalailla tässä päivässä, eli teen mikä milloinkin tuntuu kivalta ja muutan maasta toiseen aina kun mieli tekee. Olen ikuisella lomamatkalla, en tee palkkatöitä koska ei tarvitse, mutta välillä olen tehnyt pitkiäkin aikoja hyväntekeväisyyshommia kun on eteen sattunut jotain mielenkiintoista, ja pari pientä yritystä olen perustanut kun olen nähnyt hyvän businessmahdollisuuden, itse en niitä kuitenkaan johda koska haluan olla vapaa,

[/quote]todella upeaa! Siskoni talla hetkella gambiassa tyomatkalla.

Vierailija
51/54 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansania. Kaupunkia en kerro koska täällä on niin vähän suomalaisia, vuosia on kyllä yli 5 takana

Vierailija
52/54 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belgia, Bryssel, poissa Suomesta 20 vuotta.

Vierailija
53/54 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puola, Varsova, 29, 4 vuotta. Tosin just tällä hetkellä luen palstaa Helsingissä.

Terkkuja tutuille. :)

Vierailija
54/54 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 13:25"]Belgia, Bryssel, poissa Suomesta 20 vuotta.

[/quote]

Oho, oletpa ollut jo kauan muilla mailla vierahilla. :) Saako kysyä, miksi olet aikoinaan lähtenyt?