Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ellos

Vierailija
04.03.2014 |

Minkälaatuista tavaraa siellä on? Uskaltaako tilata? Minkälainen on kyseisen firman keskimääräinen asiakas (nettisivusta päätellen tykkää raidallisista vaatteista?)?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet on yllättävän hyvin, siis ne elloksen omat merkit. Olen tilannut ja ostanut muualtakin Espritiä. Olen kokenut sen huonoksi. Joku t-paitakin lyhenee ekassa pesussa napapaidaksi.

Vierailija
2/11 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tili ollut siellä 20v ja tavara ok. Korot kyllä kamalat jos 1000e tilillä velkaa ja lyhennät vähintään 40e/kk niin korko on siitä 30e/kk. Mut saat ostaa 1000e, ei kaikilla ole varaa ostaa tuollaista summaa yhdellä kertaa kaupasta.

Vierailija
4/11 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet ovat yllättävän laadukkaita hintaansa nähden. Tarkistan toki aina ennen kuin tilaan, että tuotteiden materiaalit ovat puuvillaa/villaa/muita luonnonkuituja. Tekokuituja en käytä, enkä ota niiden laatuun tuollakaan kantaa.

Alennuksia on koko ajan ja niitä kannattaa hyödyntää. Laskut kannattaa myös maksaa saman tien, eikä käyttää mitään törkykorkoisia tilejä.

Vierailija
5/11 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut ja ainakin espritin vaatteet on olleet ihan käyttökelpoisia. Suht nopea toimitus ja ei valittamista mulla.

Vierailija
6/11 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole valittamista.

Vierailija
7/11 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellos on joidenkin mielestä wt-kauppa.

Vierailija
8/11 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 11:04"]

Ellos on joidenkin mielestä wt-kauppa.

[/quote]Joo niinku kaikki.

Vierailija
9/11 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No merkkituotteet Elloksella on ihan samoja merkkituotteita kuin muuallakin. Elloksen omista merkeistä en tosin osaa sanoa, kun harvoin tilaan ja silloinkin tilaan yleensä urheiluvaatetta tai Espritiä.

Vierailija
10/11 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellos on ok. Monipuolista tavaraa ja löytyy halvempaa ja vähän kalliimpaa.Nuorekkaampaa ja klassisempaa. Riippuu merkistä. On ainakin hinta-laatu-suhde ollut kohdallaan ja palauttaminenkin helppoa.

11/11 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvälaatuisia ja halpoja vaatteita, alepuoli ollu jo monta kertaa enemmän kuin pelastus. Ei mitään syytä valittaa. Kannattaa vaan mitata oikea kokonsa ennenkuin tilaa yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi