Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tiedä mitä tehdä?

Vierailija
04.03.2014 |

Oon nolannut itteni niin täysin kaikilla saroilla ja olen vielä äiti. Mitä jos lapset joutuu vielä kärsimään? Harmittaa. En tässä uskalla sanoa miten oon nolannut. Mitä nyt oon ulkopuolinen ja oon sairastunut useaan kertaan uupumukseen. Nolottaa ja kaikki tietää miten herkkä oon ja miten oon sairastanut masennusta ja mielenterveysongelmia. Eniten vaivaa häpeä jutuista mitä oon tehnyt. Yleensä oon hillitty mutta noissa jutuissa oon nolannut lähinnä itteni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ryyppääminen.

Vierailija
2/4 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ei auta muu kuin antaa itselle anteeksi, unohtaa hölmöilyt, nostaa nenää ylemmäs ja alkaa nauttia elämästä ja hyväksyä itsensä omana itsenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä edes ajattele tollasia! Käännä sivua ja aloita uusi lehti. Harvaa kiinnostaa oikeesti muiden kun oman ittensä asiat. Laita musiikkia soimaan, ja keitä kahvia, tee lista asioista mitkä elämässäsi on hyvin. Negatiivisiin asioihin ei kannata tuhlata aikaa, ei murehtiminen kannata yhtään. Ja kun aamuisin heräät, ni nouse heti ylös ja ala puuhailemaan jotain, murehtiminen ei kannata! Tsemppiä ja voima hali!

Vierailija
4/4 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 10:28"]Lopeta ryyppääminen.

[/quote]

En juo muuten yhtään.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi