miten vetistä valkovuotoa?
eli kaipailisin muiden kokemuksia näistä valkovuotoasioista.
mulla tulee vetistä valkovuotoa aika lailla paljon. aamula kun herää ja nousee pystyyn niin valuu reisiä pitkin ja pitkin päivää saa pikkuhousunsuojaa vaihtaa useita kertoja.
tämä on jo kolmas lapsi ja muistan aikaisemmissakin raskauksissa tällaista olleen. tässäkin raskaudessa on jopa lääkäri itse haunnut testata lapsivesitestein tuota vuotoa, kun sitä on niin paljon ja ihan kuin vettä vaan. alkaa olla jo aika hermostunut olo tämän kanssa ja pitänee varmaan noita lakmuspapereita tilailla kohta.
onko muillakin tällasta?! kypsyttää tämä pikkupyykki ja jokapäiväinen mietiskely että pitääkö lähteä näytille vai ei...
Kommentit (3)
mulla on myöskin todella runsasta valkovuoto.. ei oikein tiedä että olisko se tulehdus peräistä vai kuuluuko raskauteen.. koko ajan saa peliätä että mitähän nyt lorahti ku nousee ylös tai vastaavaa... ainaki nyt toistaiseksi ollut valkoista/kirkasta.. :) eipä kai se mitenkää vaarallista ole, mutta häiritsevää silti..
5 rv 37+5
tosin ei ihan noin runsasta, kuin sinulla.
Kolmatta minäkin odotan ja tämä on ihan uusi juttu raskausaikana!
Minulla lisäksi kohdunkaula kosketusarka (ilmenee yhdynnässä)
Neuvolan täti oli ihmeissään ja oli sitä mieltä että se ei ole normaalia, mutta epäili, että se johtuu tuosta valkovuodosta (?)
Taitaa olla aika yleistä raskausaikana tuo runsas valkovuoto!
Ollaan onnellisia, ettei se ole punaista!!