Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

5:2 dieetti

Vierailija
04.03.2014 |

Onko kokemusta esimerkiksi kuukauden verran? Toimiiko arjessa, vaivaako nälkä, mitkä viikonpäivät toiminu parhaiten dieettipäivinä? Entäpä ruoka, mikä vähäkalorinen ruoka tai ruuat pitää parhaiten nälän poissa? Ja tulokset tietty myös kiinnostaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kestätte nälkää? Millainen ruokarytmi paastopäivinä yleensä?

Vierailija
2/7 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kestätte nälkää? Millainen ruokarytmi paastopäivinä yleensä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole tuohon hömpötykseen lähtenyt, muutama tuttava on hurahtanut ja heillä molemmilla paastopäivä on tiistai ja torstai. Jotain kasviskeittoa ja raejuustoa ne vetää paastopäivinä.

Vierailija
4/7 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa:) Pitääkö olla paastolla koko päivän esim nämä ti ja to vai riittääkö 24 h paasto esim ma klo 16 - ti klo 16? Miten ootte tehny?

Vierailija
5/7 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/7 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säädän paastopäivät aina muiden menojen ja liikunnan mukaan, aika usein ne on Ti ja To. Toimii arjessa hyvin. Painonpudotus ollut hidasta, suunta kuitenkin alaspäin aina.

Vierailija
7/7 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paastoan (vastoin ohjeita kaksi päivää peräkkäin) maanantain ja tiistain eli käytännössä maanantaiaamusta keskiviikkoaamuun.

Paino on pudonnut hiljalleen 6 kiloa n. 4 kk aikana. Vyötäröstä lähtenyt 9 senttiä ja muutkin mitat pienentyneet. Olen tyytyväinen ja jatkan edelleen. Syön paastopäivinä päivällä työmaaruokalassa jotain keittoa ja salaattia, illalla kotona vaikka ruisleivän juustolla (ilman levitettä) ja teetä. Kaloreita en ole laskenut.