5:2 dieetti
Onko kokemusta esimerkiksi kuukauden verran? Toimiiko arjessa, vaivaako nälkä, mitkä viikonpäivät toiminu parhaiten dieettipäivinä? Entäpä ruoka, mikä vähäkalorinen ruoka tai ruuat pitää parhaiten nälän poissa? Ja tulokset tietty myös kiinnostaa!
Kommentit (7)
Miten kestätte nälkää? Millainen ruokarytmi paastopäivinä yleensä?
Itse en ole tuohon hömpötykseen lähtenyt, muutama tuttava on hurahtanut ja heillä molemmilla paastopäivä on tiistai ja torstai. Jotain kasviskeittoa ja raejuustoa ne vetää paastopäivinä.
Muakin kiinnostaa:) Pitääkö olla paastolla koko päivän esim nämä ti ja to vai riittääkö 24 h paasto esim ma klo 16 - ti klo 16? Miten ootte tehny?
Mä säädän paastopäivät aina muiden menojen ja liikunnan mukaan, aika usein ne on Ti ja To. Toimii arjessa hyvin. Painonpudotus ollut hidasta, suunta kuitenkin alaspäin aina.
Paastoan (vastoin ohjeita kaksi päivää peräkkäin) maanantain ja tiistain eli käytännössä maanantaiaamusta keskiviikkoaamuun.
Paino on pudonnut hiljalleen 6 kiloa n. 4 kk aikana. Vyötäröstä lähtenyt 9 senttiä ja muutkin mitat pienentyneet. Olen tyytyväinen ja jatkan edelleen. Syön paastopäivinä päivällä työmaaruokalassa jotain keittoa ja salaattia, illalla kotona vaikka ruisleivän juustolla (ilman levitettä) ja teetä. Kaloreita en ole laskenut.
Miten kestätte nälkää? Millainen ruokarytmi paastopäivinä yleensä?