Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tutkii puhelintani salaa-mitä teen?

Vierailija
04.03.2014 |

Menin yksi ilta suihkuun ja koska olin epäillyt aikaisemmin, että mies tutkii salaa puhelintani, tein pienen testin. Suljin puhelimestani kaikki sovellukset ja jätin sen olohuoneen pöydälle sellaiseen asentoon ja kohtaan, että muistaisin sen. Mieheni jäi sohvalle katsomaan telkkaria.

Ihan tarkoituksella lotrailin rauhassa ja kun tulin suihkusta, huomasin heti, että puhelimeni paikka oli vaihtunut. Ok, kysyin ekana siitä ja mieheni hätäisesti sanoi, että kaverini soitti siihen ja hän vastasi. Katsoin puhelutiedot ja se piti paikkaansa.

Vaan sittenpä katsoin sovellukseni. Sekä facebookkini oli viestien kohdalta auki, että myös teksiviestini.

Koska suljin kaikki ennen suihkuunmenoa, ne eivät olleet siellä minun jäljiltäni.

Kysyin rauhassa asiaa mieheltä, sanoin että tiedän hänen tutkineen puhelintani ja kysyin miksi, olenko antanut hänelle aihetta epäillä jotain vai mistä on kyse.

Hän kielsi asian. Kysyin monesti, asiallisesti, hermostumatta. Heitin asiasta jopa läppää "mister salapoliisi ratsas puhelimeni", jolloin hän olisi voinut ihan hyvin myöntää, sillä en ollut vihainen, mutta ei. Pysyi kannassaan, "en ole".

Ärsyttävää, koska tiedän että hän on ratsannut ja sanoinkin noista sovelluksista ja kysyin miten ne olisi muka menneet itse päälle, mutta mies esitti tyhmää ja sanoi ettei tiedä.

Minulla ei mitään salattavaa ole, enkä ole koskaan antanut aihetta epäillä mitään, joten ihmetyttää miehen käytös. Itse ei jätä omaa luuriaan hetkeksikään näkyvistään.

Muuten on ihana ja luotettava mies, mutta mitä tässä nyt pitäis ajatella?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 07:08"]

Meillä miehellä tai minulla ei olisi tippaakaan mielenkiintoa tutkia toisen puhelimia, ja jos jotakin salattavaa olisi, en sitä nyt ainakaan avoimesti puhelimeen jättäisi. Jos olisin ap, istuttaisin miehen pöydän ääreen, antaisin hänelle kännykkäni käteen ja sanoisin, että alas tutkimaan nyt. Että tutki ihan rauhassa, jos tulee kysymyksiä, niin olen tässä vastaamassa. En laittaisi miehen kiusaksikaan mitään salauskoodeja, vaan jättäisin sen miehen eteen tahallani ja tarkoituksella, hymyilisin vain nätisti, että tässä on, tutkit sen kuitenkin, joten menen nyt suihkuun ja aikaa on viitisen minuuttia kyttäämiseen, käytä aika hyväksesi jos on pakko kytätä.

[/quote]

"Hoh hoijaa näitä provoja. Lukitse puhelin jo ensinnäkin sen takia,  että se varastettaisiin.  Ja toisekseen, en ymmärrä miksi aviopuolisot eivät saisi tarkastella toistensa kännyköitä,  jos luotto ei moiseen riitä, niin näkemiin."

Juuri näin jos parisuhde on terveellä pohjalla kaikki on avointa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän