Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikalla jokainen tuo vuorotellen kahvipaketin, kuuluuko kahvittoman mielestäsi osallistua tähän?

Vierailija
10.11.2020 |

Aiheuttanut kuulemma suurta selän takana puhumista, kun lisäkseni on pari muuta kahvitonta, emmekä tuo kahvipakettia. Miten on, kuuluuko tuoda, jos ei juo?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kuulu.

Vierailija
2/83 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tarvitse, kun ei juokaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään.

Vierailija
4/83 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään.

Vierailija
5/83 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään. Kahvittomat tuovat omat juomansa eivätkä osallistu kahvin tuontiin tai juontiin.

Vierailija
6/83 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu tuoda, ei tulis mieleenkään. Omat teet veisin. 

Vierailija
7/83 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, jos ei käytä niin ei tarvitse osallistua yhteisiin kahveihin.

Vierailija
8/83 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantasoista hulluutta, kuin jos tupakoimattomienkin pitäisi tyhjennellä röökipaikan tuhka-astiaa. :D Eli ei todellakaan tarvitse.

Vierailija
9/83 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kuulu.

Vierailija
10/83 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään! Kas kun ei seuraavaksi savuttomien pidä tuoda röökejä tupakoitsijoille ja karppaajien kahvipullat herkkusuille!

Vierailija
11/83 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulu. Mulla on omat kahvit termarissa, en juo yhteisiä kahveja (en tykkää siitä maultaan) joten en myöskään osallistu siihen rahallisesti.

Ne tuo jotka juo.

Eri asia on jos "enhän mä juo kahvia mutta jos nyt tämän kerran vähän tuosta otan" tapahtuu joka päivä :D

Vierailija
12/83 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan kuulu.

Olen itse todella kahviaddikti, joten tuon yleensä pari pakettia siinä missä muut yhden, koska juonkin eniten.

Miksi teidän pitäisi ostaa jotain, mitä ette käytä? Tuoko he teille teetä/mitä nyt ikinä juottekin?

Vierailija
13/83 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ihmeessä kuuluisi? Ja pullat kanssa.

Vierailija
14/83 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ihan vittuillakseni viedä joskus jotain mahdollisimman kuraa kofeiinitonta murukahvia, mutta siis ei tietenkään kahvia juomattoman kuulu viedä.

Vierailija
15/83 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Vien omat teet, olen vienyt jo vuosia, En minäkään vaadi, että työkaverit maksavat mun teet. 

Urpoilta vois tietenkin kysyä, että miksi heidän mielestä pitäisi osallistua. Joutuisivat oikein miettimään vastausta siihen, miksi pitäisi maksaa jostain mitä ei ikinäkoskaan käytä. On multakin käyty pyytämässä rahaa kahvikassaan. Jonkinasteista narinaa aiheutti, kun sanoin etten tietenkään mitään maksa kun en kahvia juo. Kuulemma kaikki osallistuu. Juuei, en taatusti maksa kun en käytä. 

Vierailija
16/83 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas pihi työnantaja. Kyllä kahvien pitäisi tulla työnantajalta.

Vierailija
17/83 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu.

Kahvit tarjoaa työnantaja. Ja vaikka ei tarjoaisi, en kahvittomana osallistuisi kahvikuluihin.

Vierailija
18/83 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetön kysymys

Vierailija
19/83 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu, että oletetaan myös, että kahvittomat käyttäisivät omat taukonsa kahvittelijoiden kahvin keittoon. Olen tehnyt tämän vuoksi moneen kertaan ja kovalla äänellä selväksi, etten juo lainkaan kahvia, ja että keittämäni kahvit tuomitaan aina juomakelvottomaksi kuraksi.

Vierailija
20/83 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niiden supista rauhassa ja ei todellakaan sun tarvitse kustantaa heidän kahveja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan