Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia voxrasta

Vierailija
10.11.2020 |

Kertokaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii minulla erittäin hyvin depressioon.

Vierailija
2/10 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö 150 vai 300 mg? Oletko laihtunut käytön aikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö 150 vai 300 mg? Oletko laihtunut käytön aikana?

Aloitettiin 150 mg ja nostettiin aika pian 300 mg. Olen käyttänyt vuodesta 2017. Paino on pudonnut 16 kiloa. Ei tosin ainoastaan lääkkeen ansiosta, olen liikkunut ja syönyt terveellisesti myös, mutta huomasin ruokahalua hillitsevän vaikutuksen selvästi, kun aloitin. Muutenkin hyvä lääke, sillä aika vähän sivuoireita. Aluksi oli paljon, mutta ainoastaan yksi (suun kuivuminen) on jäänyt pidemmäksi aikaa.

Vierailija
4/10 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun en saa lääkettä, koska minulla on riski saada mania/psykoosi :(

Vierailija
5/10 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saa Voxraa tästä syystä? Onpa outoa. Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö (psykoottisia oireita maniajaksojen aikana) ja käytän nimenomaan Voxraa masennusjaksojen hoitoon ja estoon. Manian hoitona litium.

Vierailija
6/10 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saa Voxraa tästä syystä? Onpa outoa. Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö (psykoottisia oireita maniajaksojen aikana) ja käytän nimenomaan Voxraa masennusjaksojen hoitoon ja estoon. Manian hoitona litium.

Minulla on skitsoaffektiivinen häiriö. Psykoosinestoon abilify maintena ja latuda.

Vierailija
7/10 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on skitsoaffektiivinen häiriö. Psykoosinestoon abilify maintena ja latuda.

No juu, ymmärrettävää. Mitä olet tykännyt abilifysta? Mulle tarjottiin sitä jossain vaiheessa mutta en nyt muista, miksi sitä ei aloitettu.

Vierailija
8/10 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juu, ymmärrettävää. Mitä olet tykännyt abilifysta? Mulle tarjottiin sitä jossain vaiheessa mutta en nyt muista, miksi sitä ei aloitettu.

Olen välillä protestoinut lääkettä vastaan, mutta lopulta se on ihan hyvä lääke. Kun käy injektiolle, ei tarvitse muistaa edes ottaa lääkettä.

Vierailija
9/10 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen välillä protestoinut lääkettä vastaan, mutta lopulta se on ihan hyvä lääke. Kun käy injektiolle, ei tarvitse muistaa edes ottaa lääkettä.

Hyvä että toimii! Joskus kestää ihan tolkuttoman kauan, ennen kuin sopivat lääkkeet löytyy. Mullakin meni vuosia tuon Voxran löytämiseen, kaikki sitä ennen kokeilemani oli ihan p*skaa

Vierailija
10/10 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toiminut ihan jees. En ole kyllä merkittävästi laihtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi