Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimahallissa persebikinit.

Vierailija
10.11.2020 |

Eilen kävin uimahallissa. Olin siinä uimassa. Ohi käveli kaksi nuorta naista. Toisella oli nämä peppubikinit. Purskahdin nauramaan. Anteeksi. En voinnut sille mitään. Keräsi kyllä katseita. Sehän se vissiin on tarkoituskin.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääh puuh kamelinvarvas näkyy läpi!

Setä

Kateutesi haisee tänne asti!

Vierailija
22/53 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääh puuh

T. m29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 6 vuotiasta poikaa ihmetytti ja huvitti kesällä rannalla naiset joiden pylly näkyi näissä " pyllybikineissä". Rannalla ne nyt kuitenkin vielä menettelee mutta uimahalliin ei kyllä sovi.

Vierailija
24/53 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaaah, spruits!

Vierailija
25/53 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kätevät uimahallin liukumäessä. 😂

Sitten valitetaan kun on peppuhellänä.

Suurimmassa osassa uimahalleja ei ole mitään liukumäkiä.

Vierailija
26/53 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa kakuri altaassa.

Vierailija
27/53 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan samanlailla vois pahoittaa mielensä papan 74v kainalokalsareista. Aika rujo näky nimittäin sekin.

Itse näin useamman lapsen synnyttäneenä keski-ikäisenä ryppysenä äitihenkilönä hoen itselleni, ettei kukaan katso miltä näytän uimahallissa tai kylpylässä. Kuinka väärässä olenkaan. Joten voidaanko olla arvostelematta toisiamme kiitos.

Vierailija
28/53 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menen uimahalliin uimaan ja käytän peittävää urheilu-uimapukua tai peittäviä urheilubikineitä. Olen nuori uimari ja en missään nimessä laittaisi kuin johonkin biitsille noita itsensä-esittely-bikineitä.

Juuri espoolaisessa uimahallissa pahimpia pyllyn väliin uikkareita vetelijöitä olivat nimenomaan uimaseuran nuoret uimarit. Oli muuten pakaraa esillä.

Vierailija
29/53 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä menen uimahalliin uimaan ja käytän peittävää urheilu-uimapukua tai peittäviä urheilubikineitä. Olen nuori uimari ja en missään nimessä laittaisi kuin johonkin biitsille noita itsensä-esittely-bikineitä.

Juuri espoolaisessa uimahallissa pahimpia pyllyn väliin uikkareita vetelijöitä olivat nimenomaan uimaseuran nuoret uimarit. Oli muuten pakaraa esillä.

Pakarat ok, mutta tahallaan venytellään silmän korkeudella että näkyy vako, ja olen myös joutunut haistamaan sen.

Vierailija
30/53 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihan samanlailla vois pahoittaa mielensä papan 74v kainalokalsareista. Aika rujo näky nimittäin sekin.

Itse näin useamman lapsen synnyttäneenä keski-ikäisenä ryppysenä äitihenkilönä hoen itselleni, ettei kukaan katso miltä näytän uimahallissa tai kylpylässä. Kuinka väärässä olenkaan. Joten voidaanko olla arvostelematta toisiamme kiitos.

Ei kai se henkilön arvostelemista ole, jos arvostelee sopimatonta pukeutumista. Kaikkien pitäisi kunnioittaa muita niin, että verhoaa itsensä säädyllisesti ja naru perceposkien välissä ja perceen jatkuva ulospäin työntäminen ei ole säädyllistä käytöstä.

Vierailija
31/53 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas meen aina perseisillä käsillä uimaan!

M26

Vierailija
32/53 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poreammeessa sedät sitten tekevät käsitreeniä

Vierailija
33/53 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas meen aina perseisillä käsillä uimaan!

M26

Mie taas perseilen altaassa!

T. Eräs Peikonlehti

Vierailija
34/53 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan virnistää mielessäni, jos näen kyseiset bikinit, mutta en koskaan olisi niin ivallinen ja ylemmyydentuntoinen, että jaksaisin aloittaa aiheesta ketjun av:lle. 

Vierailija
35/53 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi iän myötä itsetunto kasvaa eikä tarvitse epävarmailla itsestään. Voi pukea päälle juuri ne vaatteet joista tykkää ja joissa on hyvä olla.

Tuntuu kyllä surulliselta joskus aamuisin katsoa kun painellaan kadulla nilkat paljaana, takki auki ja ilman pipoa. Paljas iho punoittaa, nenä samaten.

Mutta kuten sanoin, ikä auttaa.

Ikä auttaa, mihin? Kirjoittamaan typerää tajunnanvirtaa av:lle? 

Vierailija
36/53 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä näitä arvostelijoita. Itse en omista näitä peppubikinejä (muutenkin vihaan uimista) joten oma lehmä ei ole ojassa, mutta en ymmärrä näitä ketä muiden pukeutuminen häiritsee. Minusta niin kauan kuin nännit, peppureikä ja pimppi (miehillä vastaavat) ovat piilossa niin ihminen saa pukeutua miten vain.

Vierailija
37/53 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta! Itsekin huomasin, että nimenomaan uimaseuran tytöillä Espoossa oli noita päällään ja valehtelematta jokainen kuntouintiradan ukko tuijotteli tai vähintään vilkuili heitä koko sen ajan, minkä tytöt seisoskelivat altaan reunalla.

Vierailija
38/53 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä nuita uikkareita on muka?

t.setämies , uikkarit on jo valmiina

Vierailija
39/53 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin missä nuita uikkareita on muka?

t.setämies , uikkarit on jo valmiina

Espoonlahden uimahalli. Nuorilla uimarinaisilla tämän hetken muotia. Eiköhän kohta tule joku joka ei niin kinnaa persvaossa. 

Vierailija
40/53 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissejä sais enemmän esitellä 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi