Uimahallissa persebikinit.
Eilen kävin uimahallissa. Olin siinä uimassa. Ohi käveli kaksi nuorta naista. Toisella oli nämä peppubikinit. Purskahdin nauramaan. Anteeksi. En voinnut sille mitään. Keräsi kyllä katseita. Sehän se vissiin on tarkoituskin.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Lääh puuh
T. m29
Kateutesi haisee tänne asti!
Mun 6 vuotiasta poikaa ihmetytti ja huvitti kesällä rannalla naiset joiden pylly näkyi näissä " pyllybikineissä". Rannalla ne nyt kuitenkin vielä menettelee mutta uimahalliin ei kyllä sovi.
Vierailija kirjoitti:
Aaaah, spruits!
Vierailija kirjoitti:
Tosi kätevät uimahallin liukumäessä. 😂
Sitten valitetaan kun on peppuhellänä.
Suurimmassa osassa uimahalleja ei ole mitään liukumäkiä.
Kyllä ihan samanlailla vois pahoittaa mielensä papan 74v kainalokalsareista. Aika rujo näky nimittäin sekin.
Itse näin useamman lapsen synnyttäneenä keski-ikäisenä ryppysenä äitihenkilönä hoen itselleni, ettei kukaan katso miltä näytän uimahallissa tai kylpylässä. Kuinka väärässä olenkaan. Joten voidaanko olla arvostelematta toisiamme kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Minä menen uimahalliin uimaan ja käytän peittävää urheilu-uimapukua tai peittäviä urheilubikineitä. Olen nuori uimari ja en missään nimessä laittaisi kuin johonkin biitsille noita itsensä-esittely-bikineitä.
Juuri espoolaisessa uimahallissa pahimpia pyllyn väliin uikkareita vetelijöitä olivat nimenomaan uimaseuran nuoret uimarit. Oli muuten pakaraa esillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä menen uimahalliin uimaan ja käytän peittävää urheilu-uimapukua tai peittäviä urheilubikineitä. Olen nuori uimari ja en missään nimessä laittaisi kuin johonkin biitsille noita itsensä-esittely-bikineitä.
Juuri espoolaisessa uimahallissa pahimpia pyllyn väliin uikkareita vetelijöitä olivat nimenomaan uimaseuran nuoret uimarit. Oli muuten pakaraa esillä.
Pakarat ok, mutta tahallaan venytellään silmän korkeudella että näkyy vako, ja olen myös joutunut haistamaan sen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihan samanlailla vois pahoittaa mielensä papan 74v kainalokalsareista. Aika rujo näky nimittäin sekin.
Itse näin useamman lapsen synnyttäneenä keski-ikäisenä ryppysenä äitihenkilönä hoen itselleni, ettei kukaan katso miltä näytän uimahallissa tai kylpylässä. Kuinka väärässä olenkaan. Joten voidaanko olla arvostelematta toisiamme kiitos.
Ei kai se henkilön arvostelemista ole, jos arvostelee sopimatonta pukeutumista. Kaikkien pitäisi kunnioittaa muita niin, että verhoaa itsensä säädyllisesti ja naru perceposkien välissä ja perceen jatkuva ulospäin työntäminen ei ole säädyllistä käytöstä.
Mä taas meen aina perseisillä käsillä uimaan!
M26
Poreammeessa sedät sitten tekevät käsitreeniä
Vierailija kirjoitti:
Mä taas meen aina perseisillä käsillä uimaan!
M26
Mie taas perseilen altaassa!
T. Eräs Peikonlehti
Saatan virnistää mielessäni, jos näen kyseiset bikinit, mutta en koskaan olisi niin ivallinen ja ylemmyydentuntoinen, että jaksaisin aloittaa aiheesta ketjun av:lle.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi iän myötä itsetunto kasvaa eikä tarvitse epävarmailla itsestään. Voi pukea päälle juuri ne vaatteet joista tykkää ja joissa on hyvä olla.
Tuntuu kyllä surulliselta joskus aamuisin katsoa kun painellaan kadulla nilkat paljaana, takki auki ja ilman pipoa. Paljas iho punoittaa, nenä samaten.
Mutta kuten sanoin, ikä auttaa.
Ikä auttaa, mihin? Kirjoittamaan typerää tajunnanvirtaa av:lle?
En kyllä ymmärrä näitä arvostelijoita. Itse en omista näitä peppubikinejä (muutenkin vihaan uimista) joten oma lehmä ei ole ojassa, mutta en ymmärrä näitä ketä muiden pukeutuminen häiritsee. Minusta niin kauan kuin nännit, peppureikä ja pimppi (miehillä vastaavat) ovat piilossa niin ihminen saa pukeutua miten vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! Itsekin huomasin, että nimenomaan uimaseuran tytöillä Espoossa oli noita päällään ja valehtelematta jokainen kuntouintiradan ukko tuijotteli tai vähintään vilkuili heitä koko sen ajan, minkä tytöt seisoskelivat altaan reunalla.
Niin missä nuita uikkareita on muka?
t.setämies , uikkarit on jo valmiina
Vierailija kirjoitti:
Niin missä nuita uikkareita on muka?
t.setämies , uikkarit on jo valmiina
Espoonlahden uimahalli. Nuorilla uimarinaisilla tämän hetken muotia. Eiköhän kohta tule joku joka ei niin kinnaa persvaossa.