Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen ei vastaa viesteihini?

Vierailija
10.11.2020 |

Olen lähettänyt tapailemalleni naiselle moneen otteeseen viestejä. Mutta mitään vastausta ei ole tullut sen jälkeen kun viimeksi nähtiin. Mistä tämä voi johtua? Miten minun kannattaisi ottaa yhteyttä naiseen?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä ei kinosta niin ei kinosta. Anna olla.

Vierailija
2/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole susta kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hengitä niskaan. Mikään ei ole niin raivostuttavaa kun mies laittaa täysin turhia viestejä. Jos ei vastaa, se on selvä että EI ole kiinnostunut.

Vierailija
4/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kusipää. Otan osaa.

Vierailija
5/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä voi johtua? Naista ei kiinnosta

Miten minun kannattaisi ottaa yhteyttä naiseen? Ei mitenkään. 

Kas näin. Helppoa.

Vierailija
6/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse en vastaisi, syynä olisi luultavimmin se, että en tiedä mitä vastaisin. Esim. jos mies olisi kysynyt koska nähdään seuraavan kerran, ehkä en osaisi heti sanoa ja voisi jäädä sitten vastaamatta.

Ehdotan että soitat hänelle. Siinä saa ainakin jotain informaatiota, tuskin nainen on puhelimessa vain hiljaa.

Vierailija
7/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan että soitat hänelle. Siinä saa ainakin jotain informaatiota, tuskin nainen on puhelimessa vain hiljaa.

Nainen voi olla vastaamatta puhelimeen. Niin minä tuossa tilanteessa tekisin. Kenties olisin jo estänytkin kyseisen tyypin.

Nainen ei ole mitään selityksiä velkaa jollekin tapailumiehelle.

Vierailija
8/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse en vastaisi, syynä olisi luultavimmin se, että en tiedä mitä vastaisin. Esim. jos mies olisi kysynyt koska nähdään seuraavan kerran, ehkä en osaisi heti sanoa ja voisi jäädä sitten vastaamatta.

Miksi hän vastaisi puheluunkaan?

Ap on mielestäni tehnyt voitavansa ja enempi yritteliäisyys alkaa vain vaikuttaa niskaan hengittämiseltä. Pallo on nyt naisella.

Jos ap ei mitenkään erityisesti törttöillyt tavatessanne tai viestien sisältö ole moukkamainen tai ahdisteleva, niin naisen olisi toki kohteliasta vastata. Joko kommentoida ap:n kysymyksiä (jos niitä on) tai että nyt on kiirettä tms. ja vastaa myöhemmin, tai sitten katkaista välit mikäli hän on tullut siihen tulokseen.

Vierailija
9/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät osaa kommunikoida muulla tavoin.

Vierailija
10/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi olla vastaamatta puhelimeen. Niin minä tuossa tilanteessa tekisin. Kenties olisin jo estänytkin kyseisen tyypin.

Kyllä on. Tapailuja ei lopeteta ghostaamalla!

Vierailija
11/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin hän nyt kuitenkin teki, vaikka se huonoa käytöstä olikin. Jos jatkat pommittamista, huomaat seuraavaksi tulleesi estetyksi ja usko pois, koet itsesi entistä pahemmin loukatuksi. Eli viisasta olisi luovuttaa nyt.

Vierailija
12/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sanonut suoraan miehelle, jos jokin hänen käytöksessä loukkaa ja veetuttaa. Ja sen jälkeen toivottanut suoraan hyvää jatkoa. Tai jos hän ei ole säväyttänyt minua niin paljon, että haluan olla hänen kanssaan suhteessa.

Vierailija
13/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin hän nyt kuitenkin teki, vaikka se huonoa käytöstä olikin. Jos jatkat pommittamista, huomaat seuraavaksi tulleesi estetyksi ja usko pois, koet itsesi entistä pahemmin loukatuksi. Eli viisasta olisi luovuttaa nyt.

Minä en ole ap. Vähän tarkkuutta siellä!

Vierailija
14/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kautta olet lähettänyt viestejä? Jos hän on lukenut ne (whatsapp), niin silloin viesti on se, että hän ei halua olla sinuun yhteyksissä, ja sinun on annettava vain olla.

Vierailija
15/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies ei vastaa viesteihin." <- Ghostaava kusipää.

"Nainen ei vastaa viesteihin." <- Nainen ei ole vain kiinnostunut susta, ymmärrä jo ja jätä rauhaan.

Vierailija
16/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille gikkelikuva, jospa se siitä sitte.

Vierailija
17/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että nainen on saanut viestit? Itse en edes tiedä, mitä kautta minuun ihastunut mies saattaisi lähettää minulle viestejä.

Vierailija
18/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitä todennäköisemmin kiinnostunut enää sinusta. Parempi vain unohtaa moinen ja jatkaa eteenpäin.

Törkeää käytöstä jättää vastaamatta ihan sama onko kiinnostunut vai ei.

N20, opiskelija

Vierailija
19/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda samantien jos vastaus kestää. Kiinnostunut nainen odottaa viestejäsi kuin kuuta nousevaa.

Vierailija
20/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet soittamaan naisen ovikelloa, ja kysyt mistä on kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän