Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raskautta yrittävät jotka tupakoi/lopettanu

26.07.2006 |

Itse taistelen tupakanpolton kanssa. Olemme yrittäneet lasta yli vuosi ja tähän aikaan mahtuu 4keskenmenoa. Joka kerta kun olen tullut raskaaksi olen lopettanut tupakoimisen mut jos mennyt kesken niin alkanut uudelleen. Millä keinoilla olette saaneet lopetettua, jos olette lopettaneet yritys vaiheessa? Entäs ketkä polttaa niin missä vaiheessa olette ajatellu lopettaa. Itse olen halunnu päästä irti tupakasta mut ei onnistu. Tiedän että tupakointi alentaa hedelmällisyyttä ja muutenkin pilaa terveyden. Näitten takia haluankin mut jotenkin tuntuu ettei saa itsestä irti tai ei ole riittävää syytä lopettaa. Hyvä syy mihin polttaminen on aina loppunut on raskaus...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yritystä takana reilut kaks vuotta ja polttanu oon nuoresta asti ajatuksena, että jos raskaudun loppuu tupruttelu heti. Välillä oon ollu vuodenkin polttamatta, mutta sitten alkomaholin kanssa maistanu ja siitä se on sitten taas lähteny varsinkin kesäisin se oli runsasta kun pihalla tuli oltua.

Viime syksynä oltiin etelässä ja kun aurinko porotti kirkkaalta taivaalta ja siinä sitten poltteli ni tuli niin paha olo ettei yksin kertaisesti enää pystyny polttaan ja muiden tupakointi teki pahaa vieressä ja siitä asti oo ollu polttamati, pari kertaa maistanu, mutta se on niin pahaa!! Nyt kesälläkään ei oo tehny yhtään mieli polttaa kyllä se olotila viime syksyltä on niin kirkkaana vielä mielessä.

Onnea sinulle tupakoinnin lopetuksen yritykseen ja nyytin syliin saamiseen!

Vierailija
2/3 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mä aloin vähentämään röökin vetämistä tuossa tammi-helmikuussa ja pääsinkin ihan hyvälle mallille. Aski riitti yli viikoks. Oon kans aina sanonu, et sit kun raskaudun röökin poltto loppuu.

Ja niinhän se sitten se päivä tuli, et plussa pamahti ikkunaan ja viimesen röökinkin taisin tumpata jo puolivälistä. Pystyin ihan hyvin olemaan ilman tupakkaa, eikä tehny edes mieli. Mutta mutta sitten kun tuli km, pyysin kaveria tuomaan sairaalaan röökiaskin ja vedin leikkausta odotellessa tunnin sisällä puolikkaan askin.... Eikä tehny edes tiukkaa, ihan kuin ei olis ikinä lopettanukkaan!

Nyt viikon tupruttelun jälkeen oon taas alkanu ajatella, et en voi käyttää km ikuisena syynä röökin poltolle. Ja ihan sitä se on ollu tähän asti, jos tuntuu pahalle/itkettää/ ketuttaa yms. yms. niin seurauksena aina tupakalle. Ja jopa muutaman kerran se tupakka on maistunu pahalle....

Ehkä tässä joku päivä koitan tsempata itseni taas irti nikotiinin orjuudesta! ( Oma äiti arvas samantien, et mun tupakkalakko loppuu kun seinään tuon uutisen jälkeen....) Niin heikko on tää ihmisen selkaranka. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä baarissakaan tuu kovin usein käytyä.Mulla duuninvaihto sain lopettamispäätöksen aikaan. Ei tulisi mieleenkää polttaa kotona tai töissä. Tässä kierrossa en oo polttanut edes juhliessa(vaikka on ollut parit häät),enkä ajatellut enää repsahtaakkaan.Helpointa on,kun heikolla hetkellä ei osta röökiä ja kun ajattelee,että rööki se on se yksikin. Tsemppiä! Ei se todellakaan oo helppoa!