Kun synttäripäivä on vuoden surullisin päivä!
Se on surkein päivä joka vuosi. Kyllä minua muistetaan ja saan lahjoja. Jostain syystä mä vajoon lähes itsetuhoiseen olotilaan. Miksi?
Kommentit (12)
Jos sua muistetaan ja saat lahjoja niin luulisi että on onnellista kun saat huolenpitoa.
En kuule voi tietää. Ehkä oot masentunut.
Täällä on ainakin ihana aurinkoinen sää ulkona. Tee jotain kivaa niin piristyt.
Onko sulla ystäviä joiden kanssa piristyä?
Sulla on jokin mt-ongelma? Vanheneminen masentaa?
Jos kerran muistetaankin. Itse olin jotenkin iloinen kun pankki lähetti onnittelukortin 50-vuotispäivänä, siinäpä oli kaikki mitä sain.
Hyvä Lia-89 - häntä pystyyn - se on vain se yksi päivä!
jos saa lahjoja ja huomiota, en ymmärrä yhtään miksi olet allapäin. minä en saa lahjoja enkä liiemmin huomiota, ehkä yhden puhelun. olen silti onnellinen. ja minun synttärini tulevat ihan nurkan takaa myös.
Ei ole mt ongelmia, olen yleensä se porukan ilopilleri. Hmm jos vuonna 89 syntyneenä mun pitäisi tuntee ikäkriisii olisi se outoo. Tämä on mystinen juttu. Siksi kyselin täältä onks muilla tälläistä. On töitä on perhe, harrastus. Ei liity rahaan ei perheongelmiin tms. En ole alakuloinen tyyppi. AP
Etpä ole ainoa, minullekin tulee vuosi toisensa jälkeen tunne, että taas meni vuosi hukkaan. Minä olen se, joka pyydetään aina avuksi muuttoon, joka korjaa tuttavien fillarit, joka vaihtaa talvirenkaat, joka lainaa kompressorit ja moottorisahat tutuntutulle. Siis se, joka muistetaan vain tarvittaessa, syntymäpäväni ei ole sellainen päivä ja toisaalta hyvä niin, saan olla päivän rauhassa.