Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko mieheni vai minä mielestäsi itsekäs (uusperhe)

Vierailija
03.03.2014 |

minun alakouluikäisellä esikoisellani puhkesi mahatauti yöllä, joten enpä juuri nukkunut, kun lapsi oksenteli alkuun 20min välein. lapsilla on hiihtoloma, joten minun toinenkin koululainen on kotona. minullakin olo on melkoisen kurja ja koko päivä on ollut mahatautisen hoivaamista samalla kun yhteinen taaperoikäinen on täydessä vauhdissaan. mies on töissä päivän ja menee töitten jälkeen salille 20 vuotiaan poikansa kanssa "koska hänellä on oikeus tavata lapsiaan". jatkan siten tätä huushollirumbaa kolmen lapsen kanssa, järjestän ruuat, kaupassa käynnit jne. 

kun mies tulee kotiin, hän laittaa saunan ja syö iltapalan ja katsoo telkkaria. hän ei ole edes kertaakaan päivän aikana kysynyt, miten täällä menee. esim. olisiko jotkut muut lapset sairastuneet tmv. hän jättää kotirumban täysin minulle.

ikävintä tässä on vielä se, että minulla olisi tentti loppuviikosta, johon pitäisi lukea. tällä hetkellä kaikki kolme nukkuvat ja nyt raivaan paikkoja. 

minusta mieheni on superitsekäs. hänen ajatuksensa minusta on juuri samanlainen. en esim. voi pakottaa häntä olemaan iltaa kotona, koska yö ja päivä oli kaoottisia, koska silloin hän viettää aikaa omien lastensa kanssa. olen kuulema itsekäs, kun sitä edes kysyn.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi ei kuulu hoitaa sinun lapsiasi, mutta se on aika itsekästä, ettei hän hoida missään vaiheessa taaperoa, eli omaa lastaan.

yleisesti ottaen minun kokemukseni mukaan miehet ovat juuri tuollaisia. Ei heiltä voi odottaa muunlaista ajattelua.

Vierailija
2/12 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs lähditte tollaseen ei ehtaan suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tenttiin ja anna huushollin olla! Miksi naiset aina asettavat jotkut pyykkikopat itsensä ja tulevaisuuden edelle?

Vierailija
4/12 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin typerä aloitus ettei viitsi edes ajatella. Kuka tuollaista paskamiestä viitsii katsella.

Vierailija
5/12 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, miksiköhän se miehen eka suhde kaatui....?

20v nyt lienee niin iso että pärjää salilla yhden illan ilman isääkin? Tai jospa menisivät kolmisin johonkin taaperon kanssa?

Vierailija
6/12 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö ne tosi harvoin sen parikymppisen kanssa vai miksi se yks salikäynti on just nyt niin kamalan tärkeä?

Mies taitaa vaan inhota lapsiarkea, varsinkin jos sairastellaan?

Vierailija
7/12 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ette voi mennä lapsienne väliin. En todellakaan estäisi miestäni lähtemästä tapaamaan lastaan. Enkä todellakaan ajattelisi että he saavat ottaa sen leikki-ikäisen mukaansa! Heillähän on sovittu näkeminen salilla.. :(

Ja entä jos se leikki-ikäinen alkaisi jossain laataamaan?

Minä sinun sijastasi odottelisin siivoamisen kanssa ja voihan mies pyytämällä auttaa kun tulee kotiin.

Ja minä pyytäisin miestä käymään kaupassa kotimatkalla. Pakkoko sinnekin on lähteä juuri silloin kun toinen on jossain?

Minusta kaikista kurjinta kirjoituksessasi on se että lapsista tehdään tärkeysjärjestys: tuskin sinäkään joskus tykkäisit että  mies alkaisi kieltämään sinua lähtemästä manikyyriin tyttäresi  kanssa vaikka jos sellaisen olette sopineet.

Ei elämän tarvitse pysäyhtyä yhteen mahatautiin -ja kyllä: minulla on neljä lasta joten tuttua on mahataudit.

Mutta erostakin on kokemus lapsena ja siihen ei vaan sovi erottelu omiin ja toisen lapsiin ja pakotus hoitaa asioita miten itse tahtoo vaan täytyisi koittaa olla toisen jalkineissa.

Kovin kuulostaa meinaan ihan muulta tuo piipityksesi "mies ei kysynyt miten meillä on mennyt" kuin ihan tämän päivän vatsatauti -ongelmalta vaan teidän kahden pidempiaikaiselta vaikeudelta puhua asioista.

Lopeta tuo marttyyripuuhailu.

Vierailija
8/12 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies taitaa todellakin inhota arkea kanssani. hänellä on harrastuksia lähes jokaiselle illalle, koska se on kaikkein tärkeintä. näkee poikaa 1-2 krt. viikossa ja soittelee joka päivä.

miehen mielestä minäkin voisin harrastaa, mutta hän ei tee mitään mahdollistaakseen sen. olen koko ajan kiinni lapsissa ellen laita heitä mummolaan tmv. mies saattaa todellakin satunnaisesti olla taaperon kanssa, mutta alakoululaiset jättää huomiotta oman onnensa nojaan. sepä torpeedoi sitten minun menemiset.

ap

Vierailija
9/12 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, loisto valinta, jälleen kerran!

Vierailija
10/12 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies olisi tossa tilanteessa voinut joustaa ja olla menemättä salille. Mies on tasan tarkkaan tiennyt mihin on ryhtynyt kun on valinnut naisen, jolla on lapsia.

Mua raivostuttaa kun aina perustellaan, että "sun lapset, hoida ite". Siis mitä vittua. Uusperhe ei pyöri, jos lapsen isä- tai äitipuoli ajattelee noin. Lapset kuuluu siihen pakettiin, ja heidän hoitamiseensa osallistutaan tasan yhtä paljon kuin sen omankin pikku kullannuppusen.

Vierailija
11/12 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näitä tällaisia uusperhe-aloituksia, joissa jaotellaan minun lapset ja sinun lapset ja yhteiset lapset. Sitten pohditaan kenen hoitovastuulla on se ja tämä ja tuo. En asu uusperheessä, mutta eikö hoitovastuu voi silloinkin jakautua tasapuolisesti huolimatta siitä, kenen lapset biologisesti ovat? Ja eiköhän 20v ymmärrä, että jos lapset kipeinä tai muu hankala tilanne perheessä, niin joudutaan muuttamaan suunnitelmia, kunnes päästään perustilanteeseen. Eikö näin toimita ydinperheissä, kavereiden ja ystävien välillä jne? Korvaavat tapaamiset voidaan toteuttaa vaikka myöhemmin, jos näin halutaan.

Vierailija
12/12 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärrä.... Siis mitä sinä ja lapset saatte tuosta suhteesta??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan